12.13.2014

SUPER INTERVIU ( exclusiv on-line ) CU TATIANA TUDOR-MISS WINTER 2014 . " Optimistă, rebelă, feminină " - Tatiana Tudor


Tatiana Florina Tudor s-a născut la data de 27 august 1993
Tatiana are ca pasiuni: dansul, sporturile extreme, competiţiile offroad, cititul şi ca ambiţii: să devină o femeie de afaceri de succes şi să-şi dezvolte mult mai bine aptitudinile artistice.
Tatiana Tudor se poate descrie în doar 3 cuvinte: optimistă, rebelă, feminină
Tatiana este studentă la Ştiinţe Economice, UPG Ploieşti, anul III, dansatoare în trupă Rebel Cabaret şi obişnuită cu concursurile de miss, câştigând şi câteva premii importante:
 Locul I Miss UPG 2012
Locul III Miss Universitas 2013
Locul II Miss Popularitate Phoenicia 2014
Miss Winter 2014
 " Mă consider o persoană ambiţioasa şi liberă. Îmi place să citesc foarte mult scriitorul meu preferat fiind Paulo Coelho. Cea mai mare plăcere este să dansez deoarece reprezintă o formă de exprimare, de aceea lucrez să devin cât mai bună în acest domeniu. Visul meu cel mai mare este să-mi fac o afacere  şi să devin propriul meu şef, mă consider o perfecţionistă iar dacă este o femeie cu care vreau să mă întrec, este eu ceea de ieri, de aceea vreu să devin din ce în ce mai bună în tot ceea ce fac.
Activez în trupă Rebel Cabaret de 2 ani, trupă în care pot spune că m am format ca şi femeie! Cu o varietate de dansuri am învăţa să strălucesc pe scenă şi să ofer publicului un show incendiar.
Sunt o persoană optimistă şi foarte recunoscătoare că am parte de aceste lucruri la care alţii doar visează, dar ca să ajungi să realizezi ceea ce ţi-ai propus, sau ceea ce visai trebuie timp şi sacrificiu, dar cel mai mult pasiune. " a declarat (în exclusivitate) pentru InfoPloiestiCity, Miss Winter 2014-Tatiana Tudor.

Deşi timpul şi-l împarte între evenimente, facultate şi prezentări respectiv concursuri de miss, tânăra artistă a primit bucuroasă propunerea de a ne acorda un interviu unic.
Cu o naturaleţe şi o modestie aparte Tatiana a răspuns unui şir lung de întrebări.

INFOPLOIESTICITY: Bună Tatiana. Felicitări pentru Premiu “Miss Winter – Univercity 2014 “. Ce înseamnă acest titlu pentru o tânără (deja) obişnuită cu concursurile de miss...?
TATIANA TUDOR:
Bună Gabi. Mulţumesc mult pentru felicitări. Acest titlu m-a făcut să - mi demonstrez că se poate să mi depăşesc aşteptările.

INFOPLOIESTICITY: Naturaleţe, zâmbet, charismă, modestie şi sinceritate... Deţii un secret anume pentru toate acestea?
TATIANA TUDOR:
Secretul este să fi întotdeauna tu însăţi şi să faci ceea ce îţi place.

INFOPLOIESTICITY: Ce face Tatiana Tudor în timpul liber?
 TATIANA TUDOR:
Depinde de sezon :)) de obicei citesc sau mă plimb, dansez şi fac sport de asemenea îmi plac lucrurile neprogramate :) .

INFOPLOIESTICITY: Cat ore dedici dansului şi repeţiţilor într-o zi?
TATIANA TUDOR:
De obicei repetiţii avem de 3 ori pe săptămână între şi 4- 5 ore, în afară de aceste repetiţii dansez şi acasă destul de mult.

 INFOPLOIESTICITY: Eşti membră în trupă Rebel Cabaret... Cât de “rebelă “se consideră Tatiana Tudor?
TATIANA TUDOR:
 Da aşa este, activez în trupă Rebel Cabaret de 2 ani, mă consider  foarte rebelă, nu mi place să mi se spună ce să fac: :))

 INFOPLOIESTICITY: Cel mai funny moment de până acum...
 TATIANA TUDOR:
Hmmm... am foarte multe momente funny, cred că toată viaţa mea din asta este consolidată :)

INFOPLOIESTICITY: Când ai avut pentru prima/ultima oară emoţii?
TATIANA TUDOR:
Ultimele emoţii le- am avut miercuri ( n.r. 10 decembrie 2014 ) la concursul Miss Univercity.

INFOPLOIESTICITY: Cu ce trupă în vogă ai dansa?
TATIANA TUDOR:
Îmi place foarte mult baletul “Dansez pentru tine”, când eram mică visam să dansez alături de ei!

INFOPLOIESTICITY: Cum se împacă dansul cu concursurile de miss?
TATIANA TUDOR:
Ca o mănuşă. Dansul m-a ajutat să mă împrietenesc cu scenă iar concursurile m-au făcut să capăt şi mai multă încredere în mine, împreună mi -au format caracterul.

INFOPLOIESTICITY: Ipotetic vorbind... Ce ai face dacă mâine ar fi Sfârşitul Lumii?
TATIANA TUDOR:
“The to do list”. Glumesc... Aş sta alături de familie şi persoanele dragi din viaţa mea la un pahar de vin.

 INFOPLOIESTICITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?
TATIANA TUDOR:
Urăsc că se lasă controlaţi şi nu îşi dau seama de calităţile lor! Toţi suntem speciali şi nu trebuie să uităm asta.

INFOPLOIESTICITY: Ce ai schimba la tine?
TATIANA TUDOR:
Nimic... mă simt bine aşa cum sunt!

INFOPLOIESTICITY: Unde te vezi peste 30 ani?
TATIANA TUDOR:
Hmmm...50 de ani... Mă văd o femeie de succes cu o familie reuşită.

INFOPLOIESTICITY: Ce îşi doreşte Tatiana Tudor să-i aducă Moş Crăciun?
TATIANA TUDOR:
 Posibilitatea de a ajuta şi mai mult familiile nevoiaşe, copii orfani şi bătrânii uitaţi de soartă!
 

INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut...
TATIANA TUDOR:
Ultima carte citită Brida- Paulo Coelho, ultimul film vizionat- Harley Davidson&Mallboro Man

INFOPLOIESTICITY: Ce sport extreme ai practica?
TATIANA TUDOR:
Îmi doresc mult să sar cu paraşuta.

INFOPLOIESTICITY: Pune-ţi o singură întrebare...
TATIANA TUDOR:
De ce uită lumea să zâmbească?

INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...
TATIANA TUDOR:
 9. Elevul nu-şi întrece niciodată profesorul.

INFOPLOIESTICITY: Un mesaj de Sărbători din partea “Miss Winter 2014 “pentru prahovenii şi cititorii InfoPloiestiCity.
TATIANA TUDOR:
" În primul rând aş vrea să - ţi mulţumesc pentru acest interviu, pentru faptul că eşti prezent la toate spectacolele şi pentru miile de poze cu care ne încânţi. Prahovenilor dragi le doresc multă sănătate să aibă parte de un Crăciun Minunat alături de persoanele dragi, să nu uite să zâmbească, un zâmbet ,  un plus un înger mulţumit! "


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *