9.23.2016

“Căpitanul “reacţionează... Cătălin Burlacu, fostul căpitan al echipei CSU Asesoft Ploieşti şi unul dintre cei mai buni sportivi ploieşteni a avut o reacţie dura după înregistrările din şedinţa ADGA a CSM Ploieşti.



După cum ştiţi, miercuri şi azi au apărut pe site-ul Republikanews.ro, înregistrări “incredibile “din cadrul şedinţei ADGA a CSM Ploieşti.
În cele două înregistrări apărute pe site-ul respective se poate auzi clar, cum unul dintre consilierii locali (Gheorghe Sârbu), îl şantajează pe fata pe directorul CSM Ploieşti, Cezar Stoichiciu şi cum acelaşi consilier local, cu ajutorul directoarei de la Direcţia Economică a Primăriei Ploieşti, a blocat cu bună ştiinţă activitatea de la CSM, printr-un şantaj.
După aceste înregistrări, azi dimineaţă “Îl Capitano “, Cătălin Burlacu a avut o reacţie dura, pe contul său de facebook, la adresa celor care au “distrus “sportul ploieştean.
“Este poate mai evident decât oricând că baschetul stătea în calea fericirii politicului, al intereselor de fapt, după cum limpede se poate vedea după toate înregistrările apărute pe net după şedinţă CA... se vede clar căci acești oameni nu numai că se simt eliberați atunci când rostesc prohodul baschetului, ba mai mult, fericiţi... spun asta ascultând tonalitatea apăsată cu care se rostesc acele fraze în care apar cuvinte macabre atunci când se vorbește despre baschetul din clubul lor... stau siderat şi mă gândesc unde şi cu ce am greșit oare!?!...
În aceste clipe am foarte multe întrebări fără răspuns: oare am greșit eu ca oamenii mă împingeau să facem echipa să promovăm!?!
Oare am greșit eu că am luptat să aduc şi să organizez la Ploiești Final 4!?!
Oare am greșit eu aducându-și aminte invitând o mulțime de prieteni de valoare să dăm amploare şi sonor evenimentului!?!
Oare am greșit eu că am terminat pe locul 1!?!
Că am alcătuit şi la dorința lor o echipă de Liga Naționala care să câștige Cupa României şi să se claseze în primele 4!?!
Ca ei TOŢI se simt mici în fata Nicoletei!?!
Ca eu aş le-aş fi oferit orice variantă de a participa în Liga Naționala pe orice fel de buget sau bugețel!?!
Dar nu, când fugi şi se evita nu se poate așeza nimic pe lumea asta... așadar domnilor dați-mi voie să vă exprim ce simt acum şi cum trăiesc de câteva zile, poate o să înțelegeți într-o bună zi:.. mă simt un om trădat din toate punctele de vedere, în orașul în care am ales să fac şi am făcut marea performanța alături de niște oameni care au înţeles şi simțit baschetul (aici nu sunteți voi) care vreţi mereu să aveți un mic “circ “pentru că voi nu percepeți esența, în dauna unei continuităţi pe care am avut-o cu palmele întinse în altă parte... simt că am ales cu inima, prostește de altfel şi am pierdut enorm în acest final.
Simt că am fost păcălit, mințit, folosit şi în cele din urmă “aruncat “pe uşa din dos în fata întregii suflări baschetbalistice din România şi atenție: nu numai...
Întrebare:
Oare în opinia Dumneavoastră meritam vreodată o astfel de retragere, un astfel de dineu plin de bunătăți amărui cu băuturi menite să-ţi strepezească sufletul!?!
 Personal nu v-am greșit cu nimic, ba mai mult, v-am ajutat cum v-au ajutat toţi cetățenii cu votul lor, aşa aţi știut să da-ţi înapoi, atât aţi putut, atât aţi făcut... e mare lucru, mă înclin şi voi rămâne veșnic recunoscător doar familiei mele care mă înțelege, suporta şi participa la dialog deschis, desigur nefiind deloc ușor a răspunde la întrebările: de ce!?! Unde!?! Încotro!?! Când!?! Oare!?!...
PS: Sper că nu cumva să mă mai caute nimeni din cei care vor imagine, voturi, baie de mulțime, şi alte de genul, dar nici de scuze şi compasiunea lor nu am nevoie, suntem bărbați şi ne asumăm, sau aşa ar trebui să stea lucrurile? “. Cătălin Burlacu (fost căpitan al echipei de baschet CSU Asesoft Ploieşti, căpitan al echipei naţionale de baschet a României, sportiv de performanţă, unul dintre cei mai buni baschetbalişti din Europa şi din România).


Inregistrarea o gasiti aici :
https://www.republikanews.ro/inregistrari-audio-cu-iz-penal-exclusiv/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *