9.23.2016

Daciana Balaban ( handbalista la CSM Ploiesti ) a reactionat (si ea ) dupa inregistrarea de la sedinta ADGA a CSM Ploiesti .

Înregistrarea făcută miercuri, 21 septembrie, la ședința AGA a CSM Ploiești ( inregistrare aparuta pe site-ul www.republikanews.ro ) a " inflamat " sportivii ploiesteni si iubitorii sportului din Ploiesti . Dupa reactia fostului capitan al echipei CSU Asesoft Ploiesti , Catalin Burlacu , un alt sportiv a reactionat impotriva celor care au "decis " soarta sportului din "urbea lui nenea Iancu ".
Este vorba de Daciana Balaban Curtean ( fosta handbalista la CSM Ploiesti )
: “Din păcate, noi suntem doar niște pioni! Soarta sportului din acest oraș se hotărăște printre hohote de râs! Se observă că toate deciziile se iau ca la piață, în urma unor trocuri. Situația este la limită, handbalul nu are nicio șansă la nivelul mare fără jucătoare de reală valoare! Copilele astea, care-mi sunt foarte dragi, nu pot mai mult, indiferent dacă vor din suflet să învingă! Nu se poate, fizic! Echipa va retrograda și nu va mai veni nicio jucătoare valoroasă! Soluția imediată este să se dea telefon imediat după sârboaice, să le dea banii datorați, mai sunt și eu, mai este și Ifrim plus câteva junioare, în iarnă mai aducem două-trei și rămânem în prima ligă, reușim să băgăm sub noi Galațiul și Deva și scăpăm și de baraj! Iar la vară completezi și ai echipă mare, din nou! Firește, discuția este doar în contextul în care se și dorește acest lucru! Eu vineri devin liberă de contract. Dacă se revine asupra deciziei și se rezolvă problema în aceste zile eu îmi retrag cererea de reziliere și continui fără nicio problemă. Este păcat că s-a ajuns până aici, că s-a distrus o echipă mare! Nu-mi vine să cred nici acum, totul este ca întru-un vis urât!” a declarat Daciana , pentru www.republikanews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *