10.11.2016

Despre cum taximetriştii de la Index îşi refuza clienţii fără nici o explicaţie.




În noaptea de sâmbătă spre duminică, în jurul orei 1.30 un colaborator al site-ului Info Ploieşti City a vrut să se deplaseze spre casă, cu un taxi.
Deoarece era foarte frig afară a vrut să ia primul taxi care i-a ieşit în cale, din zona Blocului “7 etaje”, primul fiind al firmei Index.
Şoferul taxiului vorbea la telefonul mobil, era liber, însă a refuzat cursa fără un motiv plauzibil.
Să înţelegem că şoferul a refuzat cursa pentru că posibilul client avea gluga pe cap, un fular cu Petrolul la gât şi o deficientă la vorbire?

Să credem că şoferii de la Index îşi aleg clienţii, după haine sau după alte principii doar de ei ştiute?
A 2 a zi pe o reţea de socializare, o altă persoană (anonimă) ne-a declarat că aceasta s-a certat cu alt şofer de la aceeaşi companie.

Taxi Index... un scandal mediatic acum 3 ani.

Un jurnalist ploieştean a avut “neşansa “să se urce într-un taxi al companiei Index.

“Azi însă, fatalitate, după nişte bere, am decis că e bine să conducă altcineva. Şi mă urc, ca boul inocent, în PH 11 UGU, de la Taxi Index. Un Fiat Linea care, pe întuneric, arata doar... galben. În cinci minute, mi-am dat seama că autorizaţia de taxi (nr. 909, dacă interesează pe cineva) poate fi ridicată oricând, fără probleme.
·         Mânerul portierei stânga spate stricat.
·         Scaun dreaptă faţă stricat.
·         Bordul scârţâie îngrozitor.
·         Caroseria reacţionează sonor la viraje, în zona dreaptă spate.
·         Motorul huruie ca o pulă într-o râşniţă de cafea.
·         Becul de ABS aprins în bord.
·         Becul de ulei - intermitent, în bord.
N-am fițe, să mor. Am mers și cu căruța, la viața mea. Nu vreau limuzine, în loc de taxi. Dar aș dori, dacă nu deranjez prea mult, ca mașina în care mă urc să fie întreagă. Nu de alta, dar intră un bou în  noi , şi  mor pentru că scaunul pe care stau zboară prin geamul lateral, în timp ce un coi îmi rămâne prins în bordul care s-a desprins accidental.” a scris acesta, la vremea respectivă pe ph-online.ro.

http://ph-online.ro/blog/item/28438-vrei-adrenalina-sau-tema-de-haz-de-necaz?-comanda-un-taxi-de-la-index=
Ce a urmat după episodul din noaptea de sâmbătă spre duminică?
Colegul nostru  a depus o sesizare către ANPC, urmând ca în termen de 30 zile să primească un răspuns.
Bătaie de joc sau omisiune?
Pe site găsim unele informaţii de contact,  iar pe pagina de facebook altele, asta da “comunicare “ cu posibilii clienţi.
Rămâi pe Info Ploieşti City, vom reveni cu punctul de vedere al companiei Index Taxi.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *