10.02.2016

Pe surse... Suporterii echipei Petrolul Ploiesti nemulţumiti de condiţiile din deplasarea de la Ceptura.(foto)



Duminică dimineaţa Petrolul Ploieşti a învins în deplasare pe CS Ceptura cu scorul de 3-1, în cadrul etapei a 6 a din Liga A Prahova.

Lupii au fost încurajaţi de circa 600 suporteri, veniţi de la Ploieşti, aceştia au fost nemulţumiţi de faptul că la Ceptura au fost nevoiţi să-şi cumpere bilet şi program de meci în valoare de...5 lei, însă nu au emis bon fiscal.” Biletul “de meci a constat într-o fiţuică, cum erau biletele la intrarea, la cinema înainte de 1990 şi un “program “de meci...

Mai mult, un suporter care doreşte să-şi păstreze anonimatul a postat pe facebook un mesaj “dur “la adresa organizatorilor şi a lansat o sesizare către ANAF şi OPC.

foto:republicanii.ro ( Daniel Cosarek )
La stadionul grupării CS Ceptura, suporterii au fost “primiţi “cu mult “tupeu “, cei care vindeau bilete au luat la mişto “ultrasii “, răspunzând ironic că nu-i interesează dacă aceştia vor depune sesizări către organele abilitate.

Stadionul era plin de gunoaie, în paragină, iar terenul de joc foarte denivelat.

Peste toate acestea, femeile au fost controlate corporal, de către “stewarzi “în faţa tuturor, iar jandarmii au fost în număr mare.

Băncile de rezervă ruginite şi rupte, toalete ecologice inexistente, apa inexistentă, etc.



Mesajul suporterului petrolist preluat de pe contul acestuia de facebook.

“ÎN ATENŢIA A.N.A.F. ŞI O.P.C.
N ATENŢIA A.N.A.F. ŞI O.P.C.
Am ajuns şi la "ceptura". Comună cică.

Jeg, paragină, jandarmi la greu, magazine închise, p.. a wc,... a apă,... a teren,... a locuri,... a civilizaţie frate.

Nici în liga 14 nu au ce căuta panaramele astea. Dar biletul 5 lei.
3 lei fiţuica şi 2 lei " broşură". Am, cerut bon fiscal la poartă şi au spus “că nu-i interesează “. Mâine merg la ANAF să fac reclamaţie. Legea este pentru toţi jegurilor.Vă recomand şi vouă să faceţi la fel.

Toţi care aţi plătit bilet faceţi reclamaţie. Că, tot au, zis că li-se rupe.
Distribuiţi vă rog (nu neapărat de la mine) să facem ceva. Aşa nu se mai poate.

Un alt suporter petrolist va face reclamaţie la ANAF.

“Merg şi eu să fac reclamaţie! Am întrebat de ce trebuie să plătesc 5 lei, dacă îmi dă bon de 3 lei?

 Mi-a zis că: "așa"! Nu am stat să mă cert, pentru că am intrat la meci, ca de aceea mersesem acolo. Asta nu înseamnă că trebuie să lăsăm lucrurile aşa!



Contactat de Info Ploieşti City, suporterul “petrolist “care vrea să-şi păstreze anonimatul ne-a declarat: “Eu mâine (n.r. luni) merg la ANAF să fac reclamaţie. Le-am spus de la poartă dar a răspuns că li-se rupe. Nu mai vorbesc ca pe nevastă-mea a controlat-o şi între sâni de faţă cu toată lumea. Băga-mi-aş... în “ţara “lor, de ţărani, ce scandal o să fac.”



N.R. Pe această cale solicităm şi noi un punct de vedere al organizatorilor meciului dintre CS Ceptura şi Petrolul Ploieşti respectiv un răspuns  din partea ANAF pentru felul în care au fost vândute biletele la meci şi OPC pentru condiţiile insalubre de pe stadionul din Ceptura.

 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *