10.03.2016

Tanarul rapper ploiestean KOSTIN a lansat un nou album . KOSTIN - Din interior .

Tanarul rapper ploiestean KOSTIN  a lansat pe data de 1 octombrie un nou  album , care se numeste  "Din interior".

Albumul contine 14 piese si o singura colaborare cu Terro pe piesa "Prea multa ura". Este produs integral de catre Tz ajutat de Dragos Stama pentru piesele "Prea multa ura" (chitara) si "Din interior" (orchestratie). Textul si vocea ii apartin lui K'OSTIN. Inregistrarile au fost facute in Studio mi Re La, avandu-l ca inginer de sunet pe Tz, cel care s-a ocupat si de mix/master. 

Tracklist:
01. INTRO
02. AM ALES SA SCRIU
03. ÎI ZICE HIP-HOP
04. NEBUN
05. K'ALAMITATI LIRICE
06. TRIPU' DE SEARA
07. FRICA (interludiu)
08. DIN INTERIOR
09. EU, TU SI MUZICA
10. PREA MULTA URA (ft. Terro)
11. PE TOBE ZI SI NOAPTE
12. O LUME MAI BUNA (interludiu)
13. LUMINI DE FELINARE
14. OUTRO 

"Materialul reprezinta, cum spune si titlul, toate ideile, gandurile si sentimentele mele asezate pe instrumentale. Mi-am pus sufletul cu cea mai mare sinceritate in fiecare cuvant, fiecare vers. Prin aceasta metoda reusesc sa ma linistesc si sa ma descarc, sa evadez din viata de zi cu zi."

Contact:
K'OSTIN: https://www.facebook.com/KOSTIN-580968072061561/
Tz: https://www.facebook.com/prodbytz/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *