8.08.2016

Super interviu cu Loredana Mocescu - “Antrenor pentru minte și suflet”



Loredana Mocescu este unul dintre cei mai cunoscuţi “life şi bussines coach “din Ploieşti şi România.
Zâmbitoare, modestă, “o persoană preocupată permanent de „devenire”, de existență, de progres.”
Nu refuză să ajute, să ghideze, să motiveze oamenii pentru a-și recâștiga echilibrul optim între relații, carieră, sănătate, bani și evoluția personală.
“Progresul, evoluția apare în viața fiecăruia dintre noi, la un moment dat sub diverse forme, două dintre ele fiind cel mai des întâlnite: efort personal său șoc. Efortul personal presupune multă dedicație și pasiune pentru lectură, dar mai ales pentru experimentarea celor citite. Șocul are o poveste mai puțin confortabilă, dar are avantajul de a te trezi mai repede la realitate, de a te obliga să iei măsuri urgente pentru binele tău imediat. Eu am testat ambele variante, iar dorința mea este să vă provoc să testați prima variantă, să reînvățăm împreună să visăm, să readucem la viață copilul din voi, copilul care știa că imposibilul poate deveni posibil doar la un gând distanță.”
Loredana a absolvit un master în management la UNIVERSITATEA PETROL-GAZE: “Management şi strategie pentru o administraţie europeană”, Facultatea de Litere şi Stiinte - specializarea Administraţie Publică la UNIVERSITATEA PETROL-GAZE şi Facultatea de drept şi administraţie publică – licenţiata în drept - Universitatea Spiru Haret din Bucureşti,
După terminare studiilor a fost: consilier la Primăria Municipiului Ploieşti, angajată în urma programului-concurs “primii 5 absolvenţi de administraţie publică”, terminând a-3-a Facultatea de Litere şi Stiinte- specializarea Administraţie Publică. Şi-a continuat cariera în domeniul privat, unde a condus timp de aproape 8 ani, ca manager, agenţii ale BRD-GSG, apoi sucursale ale Unicredit Tiriac Bank şi ale Veneto Banca Ita.
Acum este Personal Trainer & Coach
“Împreună putem face această ordine interioară, dar și exterioară. Partea ta este să sădești înăuntru semințele pentru un viitor al tău mai bun decât prezentul construit pe trecutul de până acum, să le dai lumină, apă și îngrijire acestor semințe. Partea mea este să te ajut să alegi cele mai potrivite semințe.
Înţelepciunea străveche este la îndemâna tuturor, dar puţini ştiu să o descifreze. Ca să citeşti cărţi vechi, trebuie să cunoşti limbi de demult. Ca să descifrezi tainele vieţii tale de acum, trebuie să cunoşti limba sufletului tău. Oricât de multe cărţi savante ai citi, adevărul de care ai nevoie este înscris de multă vreme în inima ta. Te invit să descoperim împreună calea către inima ta, om frumos! “declară pe site-ul sau (http://loredanamocescu.ro/)
“Sunt o persoană preocupată permanent de „devenire”, de existență, de progres. Misiunea mea este să ajut, să ghidez, să motivez oamenii pentru a-și recâștiga echilibrul optim între relații, carieră, sănătate, bani și evoluția personală.
Progresul, evoluția apare în viața fiecăruia dintre noi, la un moment dat sub diverse forme, două dintre ele fiind cel mai des întâlnite: efort personal său șoc. Efortul personal presupune multă dedicație și pasiune pentru lectură, dar mai ales pentru experimentarea celor citite. Șocul are o poveste mai puțin confortabilă, dar are avantajul de a te trezi mai repede la realitate, de a te obliga să iei măsuri urgente pentru binele tău imediat. Eu am testat ambele variante, iar dorința mea este să vă provoc să testați prima variantă, să reînvățăm împreună să visăm, să readucem la viață copilul din voi, copilul care știa că imposibilul poate deveni posibil doar la un gând distanță.”

Deşi timp nu-i prea permite, fiind ocupată în marea majoritatea a timpului, Loredana a avut câteva zeci de minute şi deosebită plăcere de a acorda un interviu pentru Info Ploieşti City.
Gabriel Dima: Bună Loredana şi mulţumim pentru timpul acordat. Spune 3 cuvinte despre tine.

LOREDANA MOCESCU:
Bună! Şi eu vă mulţumesc pentru interesul acordat. 3 trei cuvinte despre mine... o să aleg 3 verbe: a fi, a dărui, a iubi. Mă bucur că exist pe acest Pământ şi că pot dărui iubire semenilor mei.

Gabriel Dima: Ce alte pasiuni mai ai?


LOREDANA MOCESCU:
Aici ai apăsat un buton sensibil, pasiunea mea este actoria, am profesat câţiva ani, (fiind absolventă a Şcolii de Arte Ploieşti secţia actorie). De asemenea îmi place să cercetez tot ce ţine de neuroplasticitatea creierului, de felul cum se reorganizează căile neuronale din creier în funcţie de stimuli externi, Îmi place să citesc, să mă joc, să călătoresc, să gătesc, în special prăjituri, nu mă plictisesc niciodată.

Gabriel Dima: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

LOREDANA MOCESCU:
O! Nu detest nimic pe lumea asta. Îmi plac oamenii atât de mult, iar cei care ar putea să îmi atragă atenţia prin gesturi mai puţin altruiste sunt cei mai minunaţi, ei mă provoacă să mă autodepăşesc, să devin astăzi o variantă a mea mai bună decât cea de ieri. Oamenii îmi dau ocazia să cresc, să evoluez permanent. Iubesc oamenii indiferent de felul în care reuşesc ei să se oglindească în mine şi eu în ei.

Gabriel Dima: Ce face Loredana Mocescu în timpul liber?

LOREDANA MOCESCU:
Se bucură de viaţa în toate formele ei. Cel mai mult îmi place să petrec timp cu familia mea, să stau de vorbă pe îndelete cu fiul meu cel mare, un adolescent de 14 ani permanent preocupat de cunoaştere, să ieşim toţi 4 la plimbare cu bicicletele, să ne bucurăm de natură şi de momente speciale. Consider că familia este celula de bază a societăţii şi doar menţinând vii valorile familiei putem pune bazele unei societăţi echilibrate. Dacă privim în jurul nostru realizăm cât de puţin timp de calitate, valoros, se alocă familiei, de aici rezultă acest dezechilibru moral şi social al lumii în care trăim.

Gabriel Dima: Pe înţelesul tuturor... Ce înseamnă “life şi bussines coach “?

LOREDANA MOCESCU:
Antrenorul (life şi bussines coach) motivează oamenii, îi ajută să-şi descopere resursele şi abilităţile de care dispun, abilităţi pe care le pot folosi, ulterior, eficient, atât în muncă, cât şi în viaţa personală unde intră în acţiune partea de life coaching. Antrenorul te inspiră, te ajută mereu în găsirea de soluţii şi mai ales în schimbarea convingerilor care te limitează.
Business Coaching-ul poate face diferenţa dintre o companie mediocră şi una foarte performantă.
Când o fiinţă decide să îşi dedice timpul propriei afaceri o face din suflet şi investeşte bucatele de suflet pentru că aceasta să devină o afacere de succes.
Zona de business îmi este foarte dragă pentru că este zona în care mi-am dezvoltat calităţile de leader în poziţiile de management deţinute. Am coordonat şi ghidat profesional oamenii pe care i-am condus, iar această experientă o vom folosi pentru a ajunge la rezultate concrete şi măsurabile pentru orice afacere.
Coaching-ul oferit de mine garantează soluţii performante şi eficiente pentru orice firmă deoarece priveşte omul integrat, nu doar individual, ca o unealtă/robot de producţie.
Fiecare om este extrem de important în mecanismul unei companii, fiecare este diferit şi are nevoie de atenţie diferită pentru a putea produce rezultatele aşteptate.
Consider că cele 2 componente: life şi business merg mână în mână şi se completează reciproc.

Gabriel Dima: Cel mai frumos/penibil moment de până acum...

LOREDANA MOCESCU:
De fapt au fost momente. Cele mai frumoase momente, unice şi speciale, pe care nu le pot uita niciodată au fost atunci când privirea mea a întâlnit privirea soţului meu, acum aproape 22 de ani, apoi privirea celor 2 ingeraşi ai noştri care au venit parcă să ştanţeze pe vechi acea primă privire în sufletul meu.
Cel mai penibil moment nu ştiu dacă există, dar am făcut multe năzbâtii în copilărie. Eu eram baieţoasă şi mă jucam fotbal cu băieţii la scoală. În fiecare zi veneam cu ciorapii găuriţi în genunchi, îi coseam singură până venea mama şi ea îmi spunea în fiecare zi: “dacă tot îi rupi, măcar nu îi mai coase, că eu mă chinui să desfac sucăleala asta în fiecare zi”. Eu tot insistam să îi cos sau să îi ascund. Făceam prăjituri pe furiş, tata era cel care mă încuraja şi le mânca, mai ales la început când nu îmi ieşeau şi voiam să le arunc. Amintiri frumoase şi tare dragi.

Gabriel Dima: Ipotetic vorbind... Ce ai face mâine dacă ar veni Sfârşitul Lumii?

LOREDANA MOCESCU:
Ipotetic sau nu, aş inspira cu putere încă odată aerul acesta pământean pentru a-l păstra pe veci în căuşul sufletului meu. Orice altceva, în afară de suflet nu luăm cu noi, de aceea la sfârşitul zilei mă întreb ce i-a plăcut sufletului meu şi ce lecţie a învăţat în ziua care a trecut. Consider că fiecare nouă zi este o nouă oportunitate şi trebuie primită ca un musafir preţios.

Gabriel Dima: Unde te vezi peste 30 de ani?
LOREDANA MOCESCU:
Mă văd înconjurată de nepoţi, citindu-le povesti şi făcându-le prăjituri. Îmi doresc ca până atunci să fac lucruri frumoase în jurul meu, să construiesc împreună cu oamenii frumoşi ai acestui oraş un centru comunitar unde copiii care îşi doresc să înveţe şi nu au posibilităţi financiare să vină cu bucurie, unde copiii supradotaţi, copiii de excelentă să înveţe şi alte lucruri interesante, ce ţin de viaţă, de dezvoltarea lor emoţională. Părerea mea este că se pune foarte mult accent pe performanta acestor copii, la nivel individual, în defavoarea inteligenţei emoţionale pe care nu o poţi obţine doar pentru că te-ai născut genial. Eu vreau să văd Ploieştiul în ipostaza unui oraş care educă, exact aşa cum se numeşte şi noul meu proiect: “Ploiesti - un ORAŞ care EDUCĂ”. Ştiu că se poate, o am model pe bună mea colegă de liceu, Cosmina, care a fost ca un magician pentru comună în care locuieşte şi pe care acum o conduce cu bucurie.

Gabriel Dima: Acorda-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...

LOREDANA MOCESCU:
Deşi mi-au plăcut mult notele de 10, o să îmi acord nota 7 pentru că pe scara evoluţiei mele în această dimensiune cu timp şi spaţiu, numită Planeta Pământ, îmi place să spun: ştiu că nu ştiu nimic pentru a putea învăţa în fiecare clipă ceva nou.

Gabriel Dima: Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii site-ului Info Ploieşti City.

LOREDANA MOCESCU:
Dacă aţi uitat cum arată fericirea, plecaţi în căutarea ei curioşi precum un copil, uitaţi-vă în ochii unui copil şi vă veţi aminti că fericirea stă în cele mai simple şi banale lucruri.Şi dacă aveţi copii, bucuraţi-vă, jucaţi-vă cu ei, intraţi în jocul lor, lăsaţi-i să vă deconecteze de la zona aceasta materială, plină de griji şi stress. Nu uitaţi: “copiii sunt mâinile cu care ne prindem de RAI!”


Mulţumim Loredana Mocescu pentru timpul acordat.
Interviu realizat de Gabriel Dima (manager si redactor şef Info Ploieşti City).

O puteţi urmări pe Loredana, pe site-ul acesteia http://loredanamocescu.ro/


 
Video : Generatia lui John – Prahova Tv Foto: loredanamocescu/facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *