4.20.2010

EXCLUSIV PENTRU INFOPLOIESTICITY !!!! INTERVIU CU REBELUL MIHAI PALI!!!DJ RADIO PRAHOVA!!! „Long Live Rock’N'Roll



Cei care asculta Radio Prahova(RPH 99,2) cu siguranta ca il asculta si pe Mihai Pali.De 13 ani,zi de zi rebelul Mihai Pali vine in viata ascultatorilor sai pe calea undelor. Mai mult Pali prezentand majoritatea spectacolelor din aer liber din judetul Prahova.

Cine este Mihai Pali ?Ce face acesta ?Ce pasiuni are ?De ce timp de 13 ani va spune « Suna bine,bine » ?

Vom incerca sa aflam impreuna din interviul acordat exclusiv acestui blog.Modest,rebel,sincer si dinamic.

Vom incerca sa aflam impreuna din interviul acordat exclusiv acestui blog.Modest,rebel,sincer si dinamic.
EXCLUSIV !!!Interviu neconvetional,fara perdea,fara cenzura,liber……..

InfoPloiestiCity :Cand l-a adus barza pe Mihai Pali si unde ?

M.P. “12 oct. 1974, Ploiesti”

InfoPloiestiCity :De ce Radio Prahova(RPH) ?

M.P:„Pt. ca e postul de radio nr. 1 in Prahova (si nu numai)…si pt. ca acu’ 12-13 ani (deh, a trecut timpu’ si nu sunt sigur daca’s 12 sau 13) am venit aici cu inima curata si n-am mai plecat! Inima mi-a ramas curata…”.

 InfoPloiestiCity :Ce pasiuni are Mihai Pali ?

M.P. „Munte , Femei, Rock, Futbol, Tigari, Motociclete, Sprit…. si cu prietenii in juru’ focului”

InfoPloiestiCity :Cum isi petrece Mihai Pali timpul liber ?

M.P„Acasa (imi place ffff mult acasa!!!!) si cu prietenii cand se poate (ori la munte - varianta cea mai fericita…ori la Jazz Cafe)”.

 InfoPloiestiCity :De 13 ani ,stai pe 99,2.Cum e ?

M.P “De aproape 13.( Voi stati de 16 ani pe 99,2…si pt. asta va multumim! ) Si ca sa-ti raspund la intrebare : E un job fain!”

InfoPloiestiCity :3 lucruri pe care le-ai lua cu tine pe o insula pustie ?

M.P.„Un prieten, o femeie buna si un cutit”

InfoPloiestiCity :Angelie Jolie sau Britney Spears ?Cu cine ai iesi la un suc ?

M.P.‚Aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Cu Britney n-as iesi nici la 2 kile de tuica! Beat critza d’as fi n-o inghit nici cu lamaie. Poate ea sa ma inghita, (cine stie?!?)…da’ na, nici asa! Deci….. Angie!’

InfoPloiestiCity :Cele mai mari realizari ?

M.P ‚Sunt un tip simplu si cu toate astea, ffff greu de multumit. Asadar, ce-am facut pana acu’, nu prea le consider realizari. S totusi…ceva pt. sufletul meu, pe care o pot trece la realizari…e motocicleta. Aproape 35 de ani am asteptat-o! Si ar mai fi ceva: am o familie minunata si niste prieteni (5 la numar) fantastici!…treaba la care am contribuit si eu din plin, prin felul meu de a fi: baiat destept si om bun!”

InfoPloiestiCity :Cele mai mari dezamagiri ?

M.P „Oamenii…in general”

InfoPloiestiCity : De ce radio si nu televiziune sau presa scrisa ?

M.P " Pt. ca sunt un tip fff comod. Am venit aici, aici raman! Plus ca nu suport schimbarea. Daca-mi place ceva, apoi ala e!”

InfoPloiestiCity :Ce ar face Mihai Pali intr-o lume paralela ?

M.P„N-ar munci nici macar o secunda! Ar sta cu familia si prietenii…NON STOP!”

InfoPloiestiCity : Cel mai greu moment din viata ?

M.P „E destul de greu ca traiesc…”

InfoPloiestiCity :Motor sau Logan ?
M.P. „Clar motor…da’ nu ca mai m-as gandi…ce-i ala Logan?!?”

InfoPloiestiCity :Ce asteapta Mihai Pali de la viata ?

M.P „Nimic! Stiu ca viata lucreaza impotriva mea, asa ca nu ma astept la nimic…bun. Asta nu e lumea mea! Asta-i lumea celor rai. D’abia astept sa ajung ACASA…”

InfoPloiestiCity : Ce uraste M.P. mai mult in viata ?

M.P „Oamenii si viata insasi!”

InfoPloiestiCity :Politica sau telenovele ?

M.P "Tot un drac! Niste mizerii”

InfoPloiestiCity :Mancare preferata.
M.P „Fara sa clipesc: CARTOFI PRAJITI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

InfoPloiestiCity :Filme preferate.

M.P „Uffff….Sunt multe… Iti spun unul: “Zbor Deasupra Unui Cuib de Cuci” (1974, in regia lui Milos Forman, cu Jack Nicholson)”

InfoPloiestiCity :Muzica preferata.

M.P :  ROCK!!!! Atentie! Rock-ul e un fenomen! Aici intra si Blues si Rock’n’ Roll si Heavy Metal si si si…”

InfoPloiestiCity :Un mesaj pentru ascultatorii RPH si cititorii acestui blog.

M.P„Long Live Rock’N'Roll!!!!!”

Nu ratati!!!!
In fiecare zi de luni pana vineri (intre orele 15-19) Mihai Pali va invita  pe Radio Prahova(99,2).”Suna bine,bine”.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *