3.28.2011

Exclusiv InfoPloiestiCity. Iulia Popa (Radio Prahova) se destanuie prahovenilor si ascultatorilor RPH.” Calda (fierbinte chiar), incapatanata si optimista “.


Ascultătorii de Radio Prahova au auzit sigur vocea inconfundabilă a Iuliei Popa.
Tânăra,plină de viaţă,optimistă şi glumeaţă,realizatoarea “Hit Caffe-ului” de la Radio Prahova.
Nou venită în ” gaşcă de pe 99.2″ Iulia Popa s-a născut la “sfârşitul verii ” ,îşi iubeşte familia,prietenii ,colegii “nebuni şi frumoşi”,rock-ul,motoarele,munţii şi dealurile.
Iulia Popa adoră:fotbalul,snooker-ul ,F 1,Moto GP-ul ,berea şi să iasă cu gaşcă în cluburi.
Fiind din Craiova,este fană declarată a “Ştiinţei” Craiova şi a lui Balaci. (sursă:rph.ro)
Despre Iulia Popa,Radio Prahova,gaşcă de la radio ,s.a.m.d într-un interviu acordat EXCLUSIV site-ului InfoPloiestiCity.


InfoPloiestiCity : Iulia Popa în 3 cuvinte :

Iulia Popa
 ” Caldă (fierbinte chiar), încăpăţânată, optimistă “.

InfoPloiestiCity : Când a adus-o barza pe Iulia Popa ?

Iulia Popa :
” La finalul verii lui 19……”

InfoPloiestiCity :Când ai intrat prima oară în “gaşcă” şi cum a fost ?

Iulia Popa
” Se întâmplă în februarie 2008. Atunci am ajuns la Radio Prahova,unde m-a luat în primire gaşcă asta frumoasă şi nebună de care m-am îndrăgostit iremediabil. Fericită, aşa m-am simţit atunci când am intrat în echipa RPh.”

InfoPloiestiCity : Cel mai frumos/neplăcut  moment dintr-o emisiune …..

Iulia Popa
” Cele mai neplăcute momente au fost acelea când mi-am pierdut vocea. Sunt crunte de-a dreptul. Cele mai frumoase sunt acelea în care te simţi foarte aproape de ascultători. Şi m-am simţit de nenumărate ori.”

InfoPloiestiCity : Ce visa Iulia să devină când era mică ?

Iulia Popa
 ” Prima şi prima oară îmi doream să fiu crainică la TVR, apoi mă visam actriţa la Hollywood…asta era trendul atunci.”

InfoPloiestiCity : Iulia Popa despre: muzică, politică, monden, “gaşcă de pe 99.2″, cea mai bună prietenă şi Ploieşti.

Iulia Popa
” Muzică înseamnă 99,2 % din viaţă mea. Politică, o consum cu moderaţie. Mondenul, de asemenea, îl administrez în doze suportabile. “Gaşcă de pe 99.2″ este cea mai frumoasă, cea mai nebună, cea mai minunată din lume. E UNICĂ. Ploieştiul m-a adoptat foarte repede, aşa că m-am simţit că acasă încă din primele săptămâni. În plus, mi-a dăruit câteva prietene de suflet, pe lângă cele din Craiova.”

InfoPloiestiCity : Iulia Popa a fost o elevă model sau de “mijloc” ?

Iulia Popa
” Daaaa, am fost o elevă model….model de cuminţenie. Iar la învăţătură, m-am menţinut mereu în Top 5.”

InfoPloiestiCity : Fiind din Craiova (ştiind rivalitatea fotbalistică dintre Craiova şi
Petrolul), cum se simte Iulia printre “lupii galbeni” ?

Iulia Popa
” Leii” şi “lupii” se împacă foarte bine, aşa că nu am simţit această rivalitate.”

InfoPloiestiCity : Când ai fost ultima oară pe stadion ?

Iulia Popa
” O singură dată am mers pe stadion. Se întâmplă în 2004 la un meci organizat de Gică Popescu la Craiova, pe stadionul “Ion Oblemenco”.

Iulia Popa : De ce radio şi nu televiziune ?

Iulia Popa
” Radioul a fost primul meu ” iubit “. A fost dragoste la prima auzire şi ne ” iubim” din ce în ce mai mult. “

InfoPloiestiCity :Ce ar face Iulia Popa într-o lume paralelă ?

Iulia Popa
” Ar călători mult, ar face multe, multe cumpărături, ar ascultă muzică, ar citi, s-ar bronză şi ar stă cât mai mult timp cu familia şi cu prietenii. Şi ar “călări” un chopper.

InfoPloiestiCity : Ce detestă Iulia Popa  cel mai mult la oameni ?

Iulia Popa
„Falsitatea şi nesimţirea mă enervează la culme.”

InfoPloiestiCity : Câte cafele bea Iulia în………”Hit Caffe “?

Iulia Popa
” Una maaaare şi duuulce. “

InfoPloiestiCity : Ai face vreodată politică ?

Iulia Popa
” Nu “

InfoPloiestiCity : Ce face Iulia Popa în timpul liber ?

Iulia Popa
” Citeşte, face curăţenie, încearcă să gătească, se plimbă şi vorbeşte la telefon.”

InfoPloiestiCity
Un mesaj pentru ascultătorii RPH,”gaşcă de pe 99.2″ şi cititorii InfoPloiestiCity.

Iulia Popa :

 ” Să fim mereu tineri, pasionali şi frumoşi! “

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *