11.17.2011

EXCLUSIV ( Best of...2011.) CEA MAI BUNA ANTRENOARE DE KANGOO JUMPS DIN ROMANIA , KINGA SEBESTYEN A ACORDAT UN INTERVIU PENTRU INFOPLOIESTICITY



Kinga Sebestyen , este una dintre cele mai titrate antrenoare de fitness-aerobic din Romania.
Kinga a fost primul instructor care a adus in Romania,”fenomenul Kangoo Jumps”.
Cunoscuta antrenoare a colaborat cu majoritatea vedetlor din Romania ( printre care Mihaela Radulescu,Oana Cuzino, Roxana Ciuhulescu,Nicoleta Luciu,Nico,CRBL etc ) ,cu vedete internationale (printre care si surorile Kardashian),etc.
Pe Kinga am avut deosebita placere sa o cunosc la pe
Mereu cu zambetul pe buze,optimista si modesta,aceasta este Kinga…
Modesta,sincera,sufletista si foarte draguta,Kinga,in varsta de 38 de ani,nu ezita sa-si ajute semenii de fiecare data cand aceastia ii solicita ajutorul.
Participanta la multe congrese internationale,Kinga este ” Cel mai bun instructor de aerobic si kangoo jumps din Romania “,presenter si singurul distribuitor de ghete pentru kangoo din Romania.
Mai mult este printre cei mai cunosacuti instructori de kangoo jumps din lume,ea fiind in Collegiul Trainerilor internationmale
Kinga s-a nascut pe 25 ianuarie 1973 ,este de o modestie aparte,sufletista si mereu “ pozitiva,pozitiva,pozitiva”.
Kinga cand i-a fost solicitat un interviu on-line pentru site-ul nostru,o exclusivitate absoluta pentru Prahova,a fost de acord fara sa clipeasca si cu zambetul si modestia care o caracterizeaza a spus “Da.Cu multa placere”.
Ce a urmat ….?

InfoPloiestiCity  : Kinga in 3 cuvinte.
Kinga Sebestyen :
 “ POZITIVA,pozitiva,pozitiva.”
InfoPloiestiCity  : De ce kangoo jumps ?
Kinga Sebestyen : 
“ Imi trebuia o schimbare ,o provocare in fitness si in viata mea,KJ imi da energie,adrenalina ma simt extraordinar cand imi pun ghetele in picioare.Pot sa a zic ca gheata pentru  mine e doctorul de familie,e psihologul meu,cosmeticianul meu(daca imi pun ghetele imi dispare orice durere,imi dispare monotonia,tristetea,stresul,arderea este mare din cauza asta  transpir mult,dezintosifica,pielea devine catifelata, dispare celulita,corpul devine frumos tonifiat…”
InfoPloiestiCity : Ai fost o eleva model sau de “mijlocul clasei”?
 Kinga Sebestyen :
 “ Intotdeauna am fost intre primii 5,dar de la scoala nu am amintiri frumoase”
InfoPloiestiCity La 38 de ani ( n.r. multi inainte) arati foarte bine. Ai vreun secret al “tineretii fara batranete “?
Kinga Sebestyen : 
“ Nu ma gandesc la virsta mea care pentru  mine s-a oprit  la 33 de ani,ma simt bine in pielea mea,sunt fericita .”
InfoPloiestiCity : Cel mai penibil/frumos moment din cariera …
Kinga Sebestyen : 
”  Am o echipa foarte mare si frumoasa in Romania dar si in strainatate ,incerc sa o  tin unita,dar din pacate sunt persoane care ma umilesc,care nu sunt sinceri dar am invatat sa lucrez cu toate felurile de oamenii.”
 InfoPloiestiCity: Ce face Kinga in timpul liber ? 
Kinga Sebestyen : 
 “Pentru ca nu am mult timp liber ,atunci cand pot stau cu familia mea. “
 InfoPloiestiCity: Ce pasiuni are Kinga Sebestyen ?
Kinga Sebestyen : 
 “ Muzica,dansul,excursiile .“
InfoPloiestiCity : Cat timp petreci la sala?
Kinga Sebestyen : 
 “  80% din viata mea.”
InfoPloiestiCity :Faptul ca ai devenit antrenor de fitness – aerobic -kangoo jumps a fost o întâmplare sau ai stiut înca de la început ce doresti sa faci ?
Kinga Sebestyen
“ De la 20 de ani sunt instructor fitness ,imi place sa lucrez cu oamenii sa-l ajut sa-si schimbe modul de viata ,sa traiasca sanatos in trup si in suflet.” 
 InfoPloiestiCity: Ce ai lua cu tine pe o insula pustie ? 
 Kinga Sebestyen : 
“ Ghetele de  kangoo jumps.”
InfoPloiestiCity : Ce ai face intr-o lume paralela ? 
 Kinga Sebestyen  : 
“ Tot cea ce fac si acuma,nu as face nimic altfel si nu imi doresc altceva. “
 InfoPloiestiCity : Ce urasti cel mai mult pe lume ? 
 Kinga Sebestyen : 
 “ Prefacatoria si minciuna.”
InfoPloiestiCity : Cea mai ” ascultatoare ” vedeta ?
 Kinga Sebestyen : 
“  Roxana Ciuhulescu .”
 InfoPloiestiCity  :  De unde ai adus “fenomenul kangoo jumps “? 
 Kinga Sebestyen : 
 “ Fiind un concept elvetian cu sediul in Spania ( Benidorm)  am invatat si ma intorc in fiecare an la congrese internationale dekangoo jumps..
am invatat de la Hornyak  Adam care a fost inventatorul kangoo powerului,din pacate el a murit intr-un accident de masina.Sunt recunoscatoare lui,si sunt foarte  mandra ca a fost mentorul meu .”
 InfoPloiestiCity : Ai doi copii mari ? Ei tot kangoo jumps practica sau au alte ocupatii ?
 Kinga Sebestyen : 
“ Copii mei sunt totul pentru  mine ;familie,prieteni,colegi,parteneri de business…
Fata mea are 18 ani ma ajuta la administrarea firmei din Romania ,fiind in clasa a- 12-a are mult de invatat dar in timpul liber practica kangoo jumps.
Fiul meu de 15 ani locuieste in Suedia ,joaca hochei si ma ajuta la dezvoltarea pietei din Scandinavia.Cand sunt in Suedia punem ghetele si alergam in aer liber ,facem un antrenament de “ booth camp”,are ghetele lui personale le ia cu el oriunde merge in cantonament si le foloseste ca un fel de antrenament.”
InfoPloiestiCity: Cine poate face kangoo jumps si ce sfaturi le-ai da ?
  Kinga Sebestyen : “ Oricine, de la 6 ani la 90 de ani este recomandat kangoo jumps ,intareste musculatura,protejeaza coloana si articulatiile,acesta a  fost inventat pentru  reabilitare.”
InfoPloiestiCity : Un mesaj pentru: clientele tale,prietenii si colegii tai,pentru prahoveni si cititorii InfoPloiestiCity….

 Kinga Sebestyen : 
" Fiti pozitivi si incercati sa faceti ce va place in viata.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *