5.15.2012

Interviu cu…Madalina Gojnea. Madalina Gojnea : “Titlurile de campioana europeana si finalista la Roland Garros mi -au ramas cele mai dragi.”


 Madalina Gojnea s-a nascut la Ploiesti pe 23 august 1987.
La 6 ani a facut primii pasi in tenis,fiind indrumata de mama sa.
iar de la 17 ani, gasindu-si sponsor s-a mutat in Bucresti,devenind legitimata la CS Olimpia Bucuresti.
Mereu zambitoare,prietenoasa , modesta si naturala.Ploiesteanca nu a uitat nici un moment de unde a plecat si e foarte mandra ca este din Ploiesti.
Madalina este dubla campioana europeana si in palmares se poate mandri si cu un titlu la
Roland Garros.
Prefera sa joace pe zgura sau suprafata rapida,”uraste” sa joace pe iarba.
Pe 4 iulie 2011,a atins cel mai inalt loc din clasamentul W.T.A. ( locul 149) , iar pe 9 iulie 2007, la dublu ,  a ocupat locul 191.
Turnee câstigate în 2010:
Simplu: Hvar (Croatia), Sibenik (Croatia), Bucuresti, Iasi, Aschaffenburg (Germania. A jucat finala la Craiova si semifinale la :  Darmstadt (Germania).
Dublu: Bucuresti (Laura Ioana Andrei), Bucuresti (Laura Ioana Andrei), Iasi ( Ionela Andreea Iova). Finala la Sibenik (Maria Abramovic) si Tokyo (Irina-Camelia Begu).
A câstigat titlul de campioana nationala în 2010, atât la simplu, cât si la dublu.
Anul trecut, o intindere intercostala,a tinut-o departe de zgura timp de 3 luni,dar Madalina nu a disperat,a facut fizioterapie si a jucat chiar si cu “coasta in piuneze”.
 In 2011  fost premiata de revista Tenis Partener, în colaborare cu Federatia Româna de Tenis, pentru ” Cea mai fulminanta ascensiune pe care o românca a avut-o în clasamentul WTA.
Jucatoarele ei preferate sunt : Justine Henin, Kim Clijsters si Svetlana Kuznetsova.
Culorile ei preferate : Albastru, roz si rosu.
Mancarea preferata : ” Sarmalele de pui facute de mama si cam tot ceea ce însemna paste. “
80% din timp se îmbraca sport, 15 % casual si 5% elegant.
Vineri , 6 aprilie a.c., i-am solicitat un interviu cunoscutei sportive din Prahova,aceasta a acceptat cu mare placere sa o supunem la un “tir” de intrebari…
Ce a iesit …?

Gabriel Dima:
Madalina Gojnea in 3 cuvinte…

Madalina Gojnea :
“ Vesela,optimista,energica.”

Gabriel Dima :
Ai fost o eleva model sau de “mijlocul clasei”?

Madalina Gojnea :
“ Nu vreau sa ma laud,insa pana in clasa a-10-a am luat premiu la scoala,cumva am reusit sa duc si sportul si invatatura.”

Gabriel Dima :
Un moment penibil de pe terenul de tenis .

Madalina Gojnea :
“ Hmm,am avut un moment penibil intr – un meci cand la schimbul dintre game-uri m-am asezat pe o albina m a intepat de nu mai puteam sta jos:))”

Gabriel Dima :
Cel mai important succes din cariera ?

Madalina Gojnea :
“ Au fost multe insa titlurile de campioana europeana si finalista la Roland Garros mi au ramas cele mai dragi.”

Gabriel Dima :
De ce (obiect sau lucru) , nu te desparti niciodata ?

Madalina Gojnea :
“Cred ca de rachetele de tenis :)) si de telefonul mobil :)”

Gabriel Dima :
Care este superstitia ta ?

Madalina Gojnea :
“Nu am superstii “

Gabriel Dima :
Ce porecla ai avut in copilarie ?

Madalina Gojnea :
“Pitbullitza si tractoras:)”

Gabriel Dima :
Ce ai lua cu tine pe o insula pustie ?

Madalina Gojnea :
“ Pe o insula pustie…familia si prietenii:)”

Gabriel Dima :
Cum apreciezi performantele tale de pana acum ? Se putea mai mult?

Madalina Gojnea :
“ Am avut performante bune,de care sunt mandra,dar bine-nteles ca se putea si mai mult,am avut cateva probleme de sanatate si de alta natura care m -au tinut putin pe loc”

Gabriel Dima :
Ce face M.G. in timpul liber ?

Madalina Gojnea :
“In timpul liber incerc pe cat posibil sa -mi vad familia si prietenii si ca orice fata imi place sa mai merg si pe la shopping:)”

Gabriel Dima :
Ce ai face intr-o lume paralela ?

Madalina Gojnea :
“ Probabil ca tot sport.”

Gabriel Dima :
Cum te motivezi înaintea unui meci?

Madalina Gojnea :
“Inaintea unui meci imi spun mereu sa dau tot ce-  i mai bun din mine,sa joc fiecare minge ca si cum ar fi ultima din viata mea.”

Gabriel Dima
Unde te-ai vedea dupa 30 de ani ?

Madalina Gojnea :
“ Dupa 30 de ani probabil antrenand,dar mi -as dori si o familie…”

Gabriel Dima :
Care este idolul tau din tenis ?

Madalina Gojnea :
“ Am apreciat-o intotdeaua pe Justine Henin,din pacate s-a retras,in momentul de fata imi plac Azarenka si Federer”

Gabriel Dima :
Pe cine ai provoca la un meci demonstrativ dintre sportivii romani ?

Madalina Gojnea :
“ Pe prietena mea buna… Corina Ungureanu,insa va trebui sa ia niste lectii inainte:))”

Gabriel Dima :
Vi dupa o lunga accidentare. Consideri ca ai (re)atins forma maxima sau mai trebuie sa lucrezi la acest lucru ?

Madalina Gojnea :
“ Intr-adevar,coasta plus muschiul intercostal mi au dat batai de cap in ultima perioada,am stat 4 luni fara sa am voie macar a alerga,nu am atins inca o forma buna,insa muncesc mult pentru asta.”

Gabriel Dima :
Cea mai importanta persoana din viata ta…

Madalina Gojnea :
“ Sunt multe persoane importante in viata mea,nu doar una…dar de vreo 2 ani nepotii mei(Stefan care are un anisor si 5 luni si Ilinca,2 anisori si o luna) mi-au cam umplut inima:),fratii mei,mama mea,prietenii mei,sunt persoane vitale in viata mea sunt fericita si norocoasa ca ii am,ca ma iubesc si ma accepta asa cum sunt.”

Gabriel Dima :
Obiective de viitor?

Madalina Gojnea :
“ In primul rand cel mai important este sa fiu sanatoasa,tintesc spre prima suta mondial” ( n.r. In primele 100 in topul W.T.A. )

Gabriel Dima :
Pe 5 aprilie a.c. , ai participat la campania ” Impreuna pentru sport”.Cum ti-sa parut ?

Madalina Gojnea :
“ O  idee geniala,ne dorim sa promovam putin sportul,mai ales in Ploiesti,unde chiar fara prea multe conditii pentru sport am avut si avem in continuare campioni,de asemenea vrem ca lumea sa inteleaga cat de important este sportul pentru sanatate!”

Gabriel Dima :
Esti din Ploiesti…Ce inseamna “urbea lui nenea Iancu” pentru tine ?

Madalina Gojnea :
Mi- am petrecut mai mult de jumatate din viata in Capitala(si asta din cauza lipsei de conditii din Ploiesti), am plecat de langa parinti la 11 ani,pentru un drum spre performanta,insa sufletul meu a ramas intotdeaua ACASA,la Ploiesti,unde am o familie si prieteni,vin ori de cate ori am ocazia,Bucurestiul ma tine doar pentru tenis,Ploiestiul mi – s a parut intotdeauna mai micut,mai intim,mai prietenos,si sunt sigura ca ma voi intoarce acolo cand voi agata racheta in cui:)”

Gabriel Dima :
Apari mereu in public zambitoare,amabila,modesta si naturala…Deti vreun secret pentru toate acestea ?

Madalina Gojnea :
“ Nu detin nici un secret,asa sunt eu,asa am fost intotdeaua,imi plac oamenii,imi place sa las o impresie placuta oamenilor,sunt o fire foarte  prietenoasa,nu – mi place singuratatea,ci sa fiu mereu inconjurata de oameni,bine-ntes de calitate:) imi place sa fiu eu,sa fiu naturala si sa spun ce gandesc:)”

Gabriel Dima :
Un mesaj pentru:fani,prahoveni,ploiesteni si cititorii nostri .

Madalina Gojnea :
“ Un mesaj…mi -as dori ca prahovenii sa fie putin mai apropiati de oamenii si sportivii valorosi pe care ii au, conteaza enorm sa sti ca cineva te sustine si la bine si la greu,sa stii ca munca pe care o depui, sacrificiile pe care le faci nu sunt in zadar,de asemenea as sfatui pe toata lumea sa faca sport,o alergare in parc,putina gimastica,nu strica,dimpotriva,fizic si psihic va veti simti mult mai bine!
In rest salutari tuturor si multe sanatate!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *