10.10.2014

Premieră în arbitrajul prahovean .Eduard Zamfir a debutat ca arbitru central la doar 19 ani .

 Etapa a-6-a din Liga B Prahova a consemnat debutul la centru al tânărului cavaler al fluierului Zamfir Eduard , la doar 19 ani a oficializat meciul dintre Strejnic-Valea Doftanei scor 3-5. Arbitrii asistenţi fiind desemnaţi: Crăciun Madalina şi cel mai tânăr arbitru din judeţul Prahova, ploieşteanul Ciocoiu Bogdan (15 ani). Partidă fiind una extrem de dificilă cu o asistentă de peste 80 de spectatori, arbitrul a acordat o lovitura  de pedeapsă în favoarea oaspeţilor, iar asistentul Ciocoiu Bogdan oprind peste 10 atacuri pe motiv de offside, un lucru remarcabil ţinând cont că pe partea acestuia se aflau spectatorii, unii dintre ei erau extrem de recalcitranţi şi aflaţi sub influenţa băuturilor alcoolice!
Observatorul partidei a fost Notaru Traian. Brigada de arbitii a fost felicitată de delegaţii ambelor echipe, în ciuda scorului, un lucru extreme de rar în fotbalul Prahovean
După debutul la centru a lui Eduard Zamfir, colegul nostru, Bogdan Ciocoiu i-a solicitat acestuia un flash-interviu:

Bogdan Ciocoiu: Cum ai primit vestea că ai fost delegate să arbitrezi un meci de seniori în calitate de arbitru?

Eduard Zamfir:
" Când am fost anunţ că o evulez la centru la acel meci de seniori, în aceea noapte nu prea am dormit. M-am gândit cam cum ar trebui să procedez ca totul să iasă bine!"

Bogdan Ciocoiu: Ce înseamnă arbitrajul pentru tine? Ce aştepţi de la această activitate?

Eduard Zamfir:
" Arbitrajul pentru mine în acest moment e chiar totul. O activitate sportivă în care mă dedic total.În urma unei accidentări suferite pe terenul de fotbal, arbitrajul a devenit o activitate prioritară. Deşi uneori îmi e dor să mă regăsesc printre jucători."

Bogdan Ciocoiu: Ai vreun model printre cavalerii fluierului?

Eduard Zamfir:
" Nu am un model, nu îmi place să îmi fac idoli dar îi urmăresc pe arbitri din Liga 1 şi încerc să catalogez şi să îmi însuşesc şi eu din calităţile lor. Uneori chiar mă pun în pielea lor şi încerc să văd ce decizie aş fi luat eu dacă eram acolo."

Bogdan Ciocoiu: Unde te vezi peste 10 ani?

Eduard Zamfir:
" Unde mă văd peste 10 ani?! Vreau să ajung într-un loc respectabil, să fac parte dintr-un lot de bază al primului eşalon fotbalistic din ţara noastră, ba chiar să am şi meciuri internaţionale. Dar ştiu că pentru asta am mult de muncă, multe de învăţat şi să-mi însuşesc anumite calităţi, iar deciziile să fie dintre cele mai bune. "

N.R. INTERVIU REALIZAT (în EXCLUSIVITATE) PENTRU INFOPLOIESTICITY DE NOUL NOSTRU COLEG BOGDAN CIOCOIU.

P.S. INFOPLOIESTICITY-PRIMUL ŞI SINGURUL SITE DIN PRAHOVA CARE SUSŢINE ŞI PROMOVEAZĂ TINERE TALENTE ÎN DANS, MUZICĂ ŞI SPORT


                                                               BOGDAN CIOCOIU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *