1.31.2015

PREMIERA LOCALA. Interviu cu LAURIAN MANTA ( semifinalist Vocea Romaniei 2013 ). " Primele emoţii au reprezentat un cumul de sentimente opuse: frică şi curaj, nebunie şi linişte, bucurie şi tristeţe.”








 Laurian Manta s-a născut în oraşul prahovean Slănic.
Laurian  are  18 ani şi este elev la Colegiul de Artă “Carmen Sylva” -secţia canto clasic.
În urmă cu 2 ani a fost semifinalist   la “ Vocea României “ alături de Horia Brenciu.
Zeci de recitaluri ,la evenimentele publice şi concursuri,fiind invitat permanent la acestea.
Marţi ( 27 ianuarie 2015 ) a cântat în concertul umanitar “Ajutaţi-l pe Mădălin Ivan “ ,după mini recitalul sau  a fost  “asaltat “de fane pentru poze.
Modest,sincer şi  sufletist,Laurian Manta a primit cu bucurie propunerea site-ului nostru de a ne acorda un interviu .

INFOPLOIESTICITY : Salut Laurian şi felicitări . 3 cuvinte care te descriu…

LAURIAN MANTA :
“  Ziua bună şi mulţumesc pentru propunerea de a răspunde la acest interviu.
3 cuvinte care mă descriu?  Optimism, zâmbet, vorbăreţ.”

INFOPLOIESTICITY : Cum a început totul… Care au fost primele emoţii la apariţia în faţa   unui public ?

LAURIAN MANTA :
“ Totul a început în momentul în care colegii mi-au spus că voi fi sunat de cei de la Vocea României pentru a mă prezenta la preselecţii. Iniţial nu am băgat de seama, nu credeam că vor avea curajul să mă înscrie în concurs, însă imediat după examenul de canto din liceu am fost surprins de un telefon venit chiar de la reprezentanţii  Vocii  României. Mi-au spus să mă prezint la preselecţii. De atunci totul a luat amploare. Am luat preselecţia, m-am prezentat la audiţii şi după cum s-a văzut am ajuns din ce în ce mai departe.
Primele emoţii au reprezentat un cumul de sentimente opuse: frică şi curaj, nebunie şi linişte, bucurie şi tristeţe.”

INFOPLOIESTICITY :Cel mai funny  moment de pe scenă…

LAURIAN MANTA :
“ Cel mai amuzant moment a fost atunci când am urcat pe scenă şi a picat curentul… de 3 ori. Niciodată nu am intrat de atât de multe ori pe scenă ))

INFOPLOIESTICITY : Experienţa  “Vocea României “…

LAURIAN MANTA :
“ Sunt atât de multe de spus despre această experienţă. Atât de multe încât prefer să restrâng în câteva cuvinte:
extaz, sentimente copleşitoare, emoţii puternice, maturizare, orizonturi deschise. Ar fi mult mai multe de spus, dar asta ar însemna să mă întind pe câteva pagini bune.”

INFOPLOIESTICITY : Ce face Laurian Manta în timpul liber ?

LAURIAN MANTA :
“ Laurian Manta învaţă pentru Bac în timpul liber. Am un an foarte dificil şi vreau să îl trec cu brio. Când iau pauze de la învăţat, ies cu prietenii în oraş şi povestim… tot despre Bac.  ) “

INFOPLOIESTICITY : Cu ce artist român/internaţional ai face un featuring …?

LAURIAN MANTA :
“ Ar fi mulţi pe lista mea. Îl apreciez enorm pe Ed Sheeran şi dacă aş avea măcar şansa  de a-l cunoaşte, nu aş ezită.
Din România, îmi plac foarte mult :  Laurenţiu Duţă, Călin Goia, Smiley, băieţii de la Deepcentral. “

INFOPLOIESTICITY : Marţi ( n.r. 27 ianuarie 2015 ) ai cântat pentru elevul  diagnosticat cu leucemie,  Mădălin Ivan … Ce mesaj îi transmiti prin intermediul site-ului  nostru  ?

LAURIAN MANTA :
“ Marţi, 27 ianuarie 2015, a fost o zi pe care nu o voi putea uita.
Chiar dacă personal nu îl cunosc pe Mădălin, pot spune că acest băiat a reuşit să mă facă să înţeleg că nimic nu este greu. La doar cei 18 ani, el trece prin încercări dificile. Mădălin, fii puternic în continuare, zâmbeşte chiar dacă nu ai de ce, gândeşte-te că eşti  ieşit din spital şi că revii la viaţă normală pe care o aveai înainte. Va funcţiona!  “

INFOPLOIESTICITY :  Laurian Manta dincolo de scenă …

LAURIAN MANTA :
“  Dincolo de scenă, duc o viaţă normală şi modestă. La fel de zăpăcit sunt cum sunt şi pe scenă, la fel de extrovertit şi zâmbăreţ. Mă îmbrac normal, mă comport normal şi stau de vorba cu oricine mă bagă în seama. “

INFOPLOIESTICITY : Eşti un tânăr plin de viaţă,serios şi modest… De unde ai aceste calităţi ?

LAURIAN MANTA :
“ Consider că aceste calităţi depind foarte mult de mediul în care ai crescut şi de anturajul  pe care îl ai. Părinţii mei sunt nişte oameni plini de viaţă, de un optimism copleşitor, care sunt serioşi  atunci când este nevoie.  De la ei am căpătat aceste calităţi şi, desigur, am mai completat şi eu în funcţie de personalitatea pe care mi-am construit-o până la această vârstă. “

INFOPLOIESTICITY : Ce deteşti la un om ?

LAURIAN MANTA :
“ Dacă eşti neserios, nepunctual, ai pierdut două puncte din start.”

INFOPLOIESTICITY : Ca  băiat (bănuiesc ) că ai făcut o năzbâtie în liceu ?

LAURIAN MANTA :
“ Sincer să fiu, nu am făcut nici o năzbâtie. Sau cel puţin nu îmi aduc aminte. “

INFOPLOIESTICITY : Laurian Manta despre :  fotbal,politică şi muzică.

LAURIAN MANTA :
“Fotbalul nu mă pasionează aşa tare, nu am nimic în comun cu el. Îl apreciez ca sport, mă mai uit din când în când la meciuri, dar de jucat, nu.
Politică nu reprezintă deloc interes pentru mine, nu consider un subiect pe care să discut de la vârstă asta.
În ceea ce priveşte muzica, îl citez pe Nichita Stănescu: “Muzica este un răspuns căruia nu i s-a pus nici o întrebare.”

INFOPLOIESTICITY : Ce alte pasiuni mai are Laurean Manta ?

LAURIAN MANTA :
“ Îmi place sa  joc teatru şi să citesc ce îmi pică prin mâna.”

INFOPLOIESTICITY :  Muntele sau mare ? ( ţinând cont că te-ai născut la Slănic Prahova ).

LAURIAN MANTA :
“ Chiar dacă m-am născut la munte, sufletul meu se îndreaptă către mare.”

INFOPLOIESTICITY : Ultimul film văzut/ultima carte citită…

LAURIAN MANTA :
“ Ultima carte citită a fost “Nuntă în cer” de Mircea Eliade. Acum citesc o carte SF care s-a bucurat de un succes internaţional, “Busola de aur”.”

INFOPLOIESTICITY : Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10…

LAURIAN MANTA :
“ 7-8. “

INFOPLOIESTICITY :  Cel mai emoţionant moment din carieră (de până acum)…

LAURIAN MANTA :
“ Cel mai emoţionant moment a fost clar cel de pe 1 Decembrie de acum 2 ani, când am cântat o piesă compusă de Adrian Daminescu, în cadrul Vocii României.
Piesă o puteţi asculta aici: https://www.youtube.com/watch?v=HhLI45jbZfk

INFOPLOIESTICITY : Unde te vezi peste 30 de ani ?

LAURIAN MANTA :
“ Îmi este dificil să spun unde mă văd şi peste 5 ani. Însă dacă analizăm, peste 30 de ani voi avea 48 de ani. Un domn de vârsta a II-a care va cânta în continuare şi va fi la fel de energic şi vesel, înconjurat de familie şi de prieteni. “

INFOPLOIESTICITY : Cel mai frumos loc din lume unde ai susţine un recital , este… ?

LAURIAN MANTA :
“  Ai văzut cum arată scenă Operei Metropolitan, din New York? Acolo aş vrea să ajung. “

INFOPLOIESTICITY : Un mesaj pentru fanele tale,prahoveni şi cititorii noştri .

LAURIAN MANTA :
“ Oamenii care mă urmăresc  ştiu deja că îi respect şi le mulţumesc că îmi sunt alături. Vreau doar să le spun că vor auzi de mine în curând, încep să mă ocup de aspectul asta şi că vor avea parte de multe surprize din partea mea.”

N.r.li mulţumim lui Laurian pentru timpul acordat şi cei care doresc să vorbească cu el , pentru fanele sale şi cei care vor să-l asculte îl puteţi găsi la adresa :https://www.facebook.com/LaurianMantaOfficial

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *