2.03.2015

Cantaretul de muzica populara,Marius Baldovin, a lansat piesa " Surioara,sora mea ".



“Cu durere în suflet am înregistrat noul videoclip şi printre lacrimi, deşi ştiu că un artist trebuie să ascundă această stare şi să zâmbească pe scenă, însă nu am mai putut să mă stăpânesc, atunci când a trebuit să cânt despre părinţi şi eu nu am părinţi, sufăr enorm de mult că tatăl meu a decedat acum
un an, iar de mama mea nu ştiu nimic, e dureros să nu ai pe nimeni care să-ţi dea un sfat, care să te iubească. Îmi iubesc părinţii chiar dacă m-au abandonat în orfelinate. Fac apel la toată lumea care ştie ceva de mama mea, Lazăr Margareta, să mă ajute să o găsesc” . 

 Melodia ''Surioara,sora mea'' este dedicata pentru totii care se regasesc in ea mai ales daca au fratii sau surioare." a declarat Marius Baldovin pentru InfoPloiestiCity.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *