4.30.2015

PREMIERA ! INTERVIU ALEXIA ROTARU ,VIITORUL TENISULUI PRAHOVEAN.


Alexia Rotaru este una dintre elevele Madalinei Gojnea, la CSS Ploieşti (tenis). Alexia s-a născut pe data de 9 iunie 2003 şi este elevă la Colegiul Naţional " Ion Luca Caragiale " Ploieşti. Alexia a spus pentru InfoPloiestiCity ce pasiuni are: " Îmi place să practic Tenis de Câmp! În timpul liber mă joc fotbal! Susţin echipa Petrolul Ploieşti! De când eram mică îi admiram pe Rafael Nadal şi pe Maria Sharapova! Sunt preferaţii mei! Iubesc ceea ce fac! Mă simt bine când joc tenis, dar trebuie să recunosc că am o antrenoare de nota 10 ! O iubesc pe Madalina Gojnea! "Tânăra sportivă a început tenisul la 6 ani, fiind eleva antrenorilor de tenis, Eugen Petcu şi Florin Trucă.La primul antrenament dl. antrenor, Eugen Petcu, i-a spus că are talent.

Mai multe detalii despre Alexia aici: http://infoploiesticity.blogspot.ro/2015/04/alexia-rotaru-calca-pe-urmele-madalinei.html

Între antrenamente şi şcoală, Alexia a avut deosebită plăcere să acorde pentru InfoPloiestiCity un amplu interviu (on-line).

INFOPLOIESTICITY: Bună Alexa. Cum te-ai descrie în 3 cuvinte...?


ALEXIA ROTARU:
 Bună Seara! Păi în 3 cuvinte...: ambiţioasă, înţelegătoare, amuzantă (îmi place să fac glume cu prietenii mei) .


INFOPLOIESTICITY: Când ai avut pentru prima/ultima oară emoţii?


ALEXIA ROTARU:
Pentru prima oară am avut emoţii la primul meu turneu! Am jucat cu favorita 1 şi ştiam că o să pierd :))! Când am intrat pe teren, nu a mai contat cu cine joc! Am jucat cum am ştiu eu cel mai bine şi ţin să precizez că nu m-am făcut de râs :))! Ultima oară am avut emoţii când am făcut primul antrenament cu domnişoara Madalina Gojnea! Aveam emoţii mari.. nu ştiam dacă o să mă primească în grupă sau nu..! Cele mai mari emoţii le am când vine vorba despre tenis!


INFOPLOIESTICITY: Ce faci în timpul liber?


ALEXIA ROTARU:
În timpul liber îmi place să ascult muzică, îmi pace foarte mult să alerg şi îmi place să mă distrez cu prietenii! În rest stau cu familia mea pe care o iubesc enorm de mult! Aş da orice să îi am mereu lângă mine!


INFOPLOIESTICITY: Cat timp acorzi antrenamentelor/zi?


ALEXIA ROTARU:
Păi acord mult timp antrenamentelor! Să ştii că la mine antrenament nu înseamnă doar Tenis! Alerg, fac exerciţii..! Mă antrenez foarte serios!
Antrenamentele mele durează aproximativ 5 ore pe zi!


INFOPLOIESTICITY: Unde te vezi peste 30 de ani?


ALEXIA ROTARU:
Hmm... Peste 30 de ani... Nu ştiu! Chiar nu ştiu! Poate că o să antrenez copiii!


INFOPLOIESTICITY: Cel mai important premiu de până acum este...?


ALEXIA ROTARU:
Cel mai important premiu de până acum, cum am precizat şi în descriere, este la naţionale în 2013 locul 4!


INFOPLOIESTICITY: Ipotetic vorbind... Ce ai face dacă mâine ar veni Sfârşitul Lumii?


ALEXIA ROTARU:
Mi-aş lua familia, prietenii şi toţi cei apropiaţi şi aş fugi :), dar nu ştiu unde...


INFOPLOIESTICITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?


ALEXIA ROTARU:
Cel mai mult la oameni detest Minciuna şi lipsa simţului umorului!


INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut...


ALEXIA ROTARU:
Ultima carte citită a fost " Legendele Olimpului ". O carte interesantă şi foarte frumoasă! Mi-a plăcut enorm! Ultimul film văzut a fost " Mai Tăntălău, Mai Gogoman! ", un film extraordinar! Este foarte amuzant!


INFOPLOIESTICITY: Ce alt sport ai practica?


ALEXIA ROTARU:
Aş mai practica tenis de masă, baschet, handbal..! Îmi plac toate sporturile! Chiar şi şahul!


INFOPLOIESTICITY: Cel mai frumos/penibil moment de până acum este...?


ALEXIA ROTARU:
Au fost foarte multe momente frumoase! Cel mai frumos a fost când mi-a dat Madalina numărul de telefon! Hahaha... Glumesc! Poate când am câştigat locul 1 la turnee! Sincer momente penibile nu am avut  şi nici nu vreau să am!


INFOPLOIESTICITY: Top 3 jucătoare de tenis...


ALEXIA ROTARU:
Top 3 jucătoare ar fi: 1. Maria Sharapova
2. Simona Halep
3. Serena Williams (îmi place doar cum joacă)


INFOPLOIESTICITY: Alexia Rotaru dincolo de antrenamente...?


ALEXIA ROTARU:
În afară de antrenamente... sunt o fată ca oricare! Vorbesc cu prietenii, fac teme:)) şi îmi mai place să mă plimb cu familia.. Dar nu în magazine gen de "fitze"... Le urăsc! Îmi place să merg doar în magazine unde găsesc produse pentru sport! ATÂT!


INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1la 10...


ALEXIA ROTARU:
Îmi acord nota 10! Sunt fata perfectă! Glumesc! Nimeni nu-i perfect! Păi să fiu sinceră.. nota 8.. Mai greşesc şi eu! E omenesc!


INFOPLOIESTICITY: Adresează-ţi o singură întrebare...


ALEXIA ROTARU:
Oare aş putea să ajung pe locul 1 în WTA ?


INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri.


ALEXIA ROTARU:
Multă Sănătate şi tot e îşi doresc! Să nu uite că sportul înseamnă sănătate! Vă Pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *