4.24.2015

PREMIERA ! SUPER INTERVIU (ON-LINE ) CU RADU TEODORESCU ( antrenor Unfight si MMA )



INFOPLOIESTICITY: Salut. Radu Teodorescu în 3 cuvinte.


RADU TEODORESCU:
Ambiţie, cinste, luptător...


INFOPLOIESTICITY: De ce lupte libere (Unfight)?


RADU TEODORESCU:
Lupte libere, fiindcă aşa a fost să fie. De mic copil mi-a plăcut să fiu învingător, mă luptam cu ceilalţi copii şi nu mă lăsam până nu câştigăm.
De ce Unifight ? Este un sport complex, un sport al celor duri, al celor care depăşesc anumite limite.


INFOPLOIESTICITY: Ce faci în timpul liber?


RADU TEODORESCU:
Sunt fericit când am ceva timp liber. Mă deconectez în bucătărie fac mâncare, merg la antrenament s-au ies la plimbare cu familia.


INFOPLOIESTICITY: Cel mai bun sportiv de MMA/Unfight din România este...?


RADU TEODORESCU:
Florin Moraru (Sensei Kid) la categoria lui pe MMA, la Unififgt acelaşi Florin Moraru, cel mai titrat luptător de unifight. Titluri naţionale, europene şi mondiale.


INFOPLOIESTICITY: Pe înţelesul tuturor. Ce înseamnă Unfight şi MMA?


RADU TEODORESCU:
Unifight este practicat de luptătorii din cadrul trupelor speciale.
Sunt două sporturi diferite. Unifight-ul este un pentatlon militar. Se compune din două probe legate între ele.
Se parcurge contra timp eliminatoriu pistă cu obstacole: se aleargă prin labirint, se sare peste un obstacol înalt de 2,20m, se trece în viteză peste bârnă, se parcurge pe braţe scara suspendată la 2m de sol, se trece prin subsol târâş, se trage cu arma la ţintă, se arunca cu cuţitul la ţintă, se căţăra pe plasă pescăreasca la înălţimea de 7 m se coboară pe frânghie în braţe, se aleargă 25 m la ring. Ajuns la ring ai 2 minute să te pregăteşti de luptă, se pun tibierele, cochilia, casca de luptă şi mănuşile (asta pentru proba de unifight full contact).
Pentru Unifight light aceiaşi probă de pistă contra timp dar la proba de luptă este numai judo şi lupte libere.
MMA un complex de arte marţiale şi combinate cu tehnici de box. Un sport dur pe care nu mulţi oameni poate să-l practice.


INFOPLOIESTICITY: Unde te vezi peste 30 de ani?


RADU TEODORESCU:
Greu de spus... având în vedere vârsta pe care o am.


INFOPLOIESTICITY: Cel mai important trofeu de până acum este...?


RADU TEODORESCU:
Al meu locul 4 la supercupa mondială 1986/lupte liber Budapesta, ca antrenor, performanţele elevului şi bunului meu prieten Moraru Florin.


INFOPLOIESTICITY: Ipotetic vorbind... Ce ai face dacă mâine ar veni Sfârşitul Lumii?


RADU TEODORESCU:
Aş aştepta cu inima împăcată finalul, gândindu-mă la toate clipele frumoase din viaţa mea, într-un loc drag mie.


INFOPLOIESTICITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?


RADU TEODORESCU:
Minciuna, duritatea, laşitatea...


INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut...


RADU TEODORESCU:
Cu cititul stau cam rău, Vameşul Ploilor
Filme ,cele de la tv.


INFOPLOIESTICITY: Cel mai frumos/penibil moment de până acum este...?


RADU TEODORESCU:
Cred că se împart momentele frumoase. Am să le iau într-o ordine cronologică:
Primul titlu câştigat peste hotare şi momentul intonării imnului ţării, căsătoria, naşterea băiatului nostru.


INFOPLOIESTICITY: Ce nu uiţi niciodată acasă?


RADU TEODORESCU:
Gentuţa de intervenţie!!


INFOPLOIESTICITY: Ai avut o poreclă în copilărie?


RADU TEODORESCU:
Attila, aşa trebuia să fiu botezat dar cei de la înregistrai naşteri nu au fost de acord şi numele a rămas doar în familie ,  iar în afara acesteia , a fost perceput ca poreclă.


INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...


RADU TEODORESCU:
Este greu de spus. Cred că pentru felul de a fi, pentru tot ceea ce am realizat şi am obţinut în viaţă, este nota 10.


INFOPLOIESTICITY: Adresează-ţi o singură întrebare...


RADU TEODORESCU:
Ce faci, ce ai de gând?


INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru cei care vor să facă sport, prahoveni şi cititorii noştri.


RADU TEODORESCU:
Sportul este baza sănătăţii şi a unui om echilibrat. Faceţi sport ori de câte ori aveţi ocazia, nu contează ce sport, nu contează dacă faceţi performanţă, doar să faceţi sport!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *