6.23.2015

Compania Phoenixy ,noul sponsor al" lupilor galbeni " .

FC Petrolul Ploieşti a încheiat un parteneriat cu compania Phoenixy, logoul GUSTO urmând să apară, în noul sezon, pe mâneca tricourilor de joc ale echipei noastre.
"Ne bucurăm că am reuşit să convingem încă un partener important să vină alături de noi. Astfel, cel mai cunoscut brand sportiv al judeţului, FC Petrolul, se asociază cu o companie prahoveană care a cucerit întreaga lume, brandul GUSTO fiind recunoscut în Europa, Asia sau America de Nord. Surprizele nu se termină aici, pentru că avem discuţii avansate şi cu alţi parteneri cunoscuţi, iar în perioada următoare urmează să anunţăm noile colaborări", a declarat Iuliano Ene, directorul de marketing al FC Petrolul Ploieşti.
Povestea pufuleţilor GUSTO și a companiei Phoenixy a început în anul 1992, la Băicoi. Cu timpul, prin perseverență și investiții continue în calitate și dezvoltare, GUSTO a devenit o adevarată poveste antreprenorială de succes, 100% românească.
De-a lungul celor peste două decenii, compania Phoenixy a depășit cu succes provocările contextului economic românesc, reușind prin decizii strategice și flexibilitate să își adapteze constant strategia de business la noi factori de influență ai industriei de FMCG sau ai comportamentului de consum al oamenilor. Astfel, a fost construită o afacere de succes, evaluată în prezent la câteva zeci de milioane de euro. Mai mult, în cei acești ani, pufuleții GUSTO au setat standardul de calitate în categorie, fiind produși în conformitate cu cele mai înalte norme europene de calitate și de siguranță alimentară, International Food Standard – nivel înalt.
GUSTO Pufuleți este marca de pufuleți produsă în fabrica din Băicoi, una dintre cele mai mari fabrici la nivel european, cu o producție zilnică de peste 1,000,000 pungi de pufuleți. Mulțumită angajamentului companiei de a crea cei mai buni pufuleți din lume, GUSTO a devenit un brand de încredere și alegerea numărul 1 a consumatorilor. Pe piața românească de profil, compania Phoenixy este lider cu 70% cotă de piața și 60% loialitate din partea clienților
Compania își vinde produsele atât în România, cât și în alte 20 țări din Europa precum Ungaria, Austria, Germania, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Anglia, Cipru, dar și in Dubai, Canada sau America.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *