6.04.2015

Nico a lansat un nou single... " Alt început ".


Îndrăgită şi cunoscuta artistă ploieşteană Nico (Nicoleta Matei) a lansat joi dimineaţa (n.r. 6 iunie 2015) un nou single, intitulat “Alt început”.
Single-ul este interpretat împreună cu Sonny Flame (Răzvan Preda), un alt artist ploieştean.

După super hitul “Clipe” apărut în 2014, aceeaşi echipă de producţie Laurenţiu Matei (muzică) şi Ovidiu Iordache (text) au realizat şi single-ul “Alt început”.
Noul single semnat Nico & Sonny Flame, este o melodie pop având influenţe R&B, tema piesei fiind " o relaţie ce are de suferit din cauza infidelităţii."
 “Mi-am dorit de mult să fac o piesă cu Sonny Flame, vocile noastre se potrivesc foarte bine pe acest stil muzical; la fel ca şi mine, Sonny Flame este un fan al genurilor R&B/Hip-Hop. După ce am imprimat strofele mele şi refrenul piesei, am ştiut că el este solistul potrivit pentru că “Alt Început” să sune impecabil. Şi nu m-am înşelat!” a spus Nico, pe site-ul său (http://www.nicomusic.ro/ )
 Noul single este precedat de cel de-al cincilea album din cariera artistei.
În curând, Nico va lansa şi albumul care poarte numele ultimului single.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *