Universitatea Româno - Americană, una dintre cele mai importante
instituţii de învăţământ superior din România, demarează campania de comunicare
integrată “Învaţă să fii cineva. Pe viaţă.” semnată de Weapons of Public
Attraction. Aceasta este susţinută de tactici de PR, gândite şi executate de
agenţia The Public Advisors.
Campania este dedicată admiterii la facultate şi a debutat pe 8 iunie, anul curent. Aceasta se bazează pe conceptul “pleasant education” şi promovează o viziune de viitor bazată pe cariere stabile, ascendente, de succes, nu pe job-uri pe termen scurt. Astfel, Universitatea Româno - Americană propune adolescenţilor, într-un limbaj cool şi accesibil lor, o perspectivă asupra vieţii profesionale care să se identifice prin realism, responsabilitate şi durabilitate.
“Insight-ul
de la care am plecat a fost faptul că la vârsta de 18 ani, meseriile de gamer,
de fotomodel, de skater sunt privite ca fiind cele mai cool. Dar tinerii la
aceasta vârstă se gândesc la un job, nu la o carieră, având o viziune pe termen
foarte scurt, orizontul cel mai îndepărtat fiind cel mult vârsta de 25 de ani. Campania îi provoacă să gândească în
perspectivă. Viaţa continuă şi după 25 de ani şi atunci nu ne mai dorim
job-uri, ci cariere de succes. Iar Universitatea Româno - Americană te pregăteşte
pentru acestea.”, a declarat Luca Bulacu, Creative Partner Weapons of Public Attraction.
Din mixul de comunicare fac parte o campanie online de
bannere şi google display, Facebook & LinkedIn Ads, radio & print,
campanie indoor la metrou şi outdoor la nivel naţional. Campania a inclus şi lansarea noului design al
platformei online de comunicare a Universităţii Româno - Americane, www.rau.ro.
Activităţile de PR elaborate şi coordonate de către The Public
Advisors vor include relaţii cu media, evenimente de presă, comunicare în
social media, community engagement şi KOLs engagement.
Echipa WOPA dedicată proiectului a fost formată din: Ionut
Datcu (Client Service Director & Managing Partner), Luca Bulacu (Creative
Partner), Mihai Gheorghiu (Senior Art Director), Adrian Dragan (Senior
Copywriter), Alex Eftinoiu (Senior Strategic Planner), Raluca Berescu (Account
Director).
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu