7.10.2015

Interviu (on-line ) cu Luciana Matei,viitoarea stea a muzicii populare din Prahova.



Luciana Matei are 12 ani şi este din satul Loloiasca, comună Tomşani. Tânăra cântăreaţă de muzică populară este elevă în clasa a VII a la şcoala cu clasele I-VIII Loloiasca. Îmi place să cânt muzică populară şi studiez de 2 ani canto popular la Palatul Culturii din Ploieşti, fiind sub îndrumarea doamnei profesor Paulina Irimia Morăriţa ", ne-a declarat Luciana Matei. Luciana a susţinut recitaluri în diverse locaţii din Prahova, la diverse festivaluri şi a participat la două concursuri, unde a obţinut diplome. Luciana Matei a apărut în dese rânduri la televiziunile Favorit Tv, Etno Tv şi Columna Tv. Singura sa pasiune este muzica, iar Luciana doreşte să urmez Liceul de Arte din Ploieşti şi Conservatorul.

 InfoPloiestiCity: Descrie-te în 3 cuvinte.

LUCIANA MATEI:
Modestă, talentată şi ambiţioasă.

InfoPloiestiCity: Cel mai frumos/penibil moment de pe scenă...

LUCIANA MATEI:
Cel mai frumos moment petrecut pe scenă este când primesc aplauze.

InfoPloiestiCity: De ce muzică populară?

 LUCIANA MATEI:
Muzică populară pentru că vreau să promovez folclorul şi tradiţiile româneşti şi este o " moştenire "de familie.

 InfoPloiestiCity: Cel mai important trofeu de până acum este...?

LUCIANA MATEI:
Nu e trofeu dar este premiul 1 la concursul "Hai cu noi prin Europa", 9 mai 2015.

InfoPloiestiCity: Cu ce interpret de muzică populară ai face un featuring?

LUCIANA MATEI:
Aş face un featuring cu Niculina Stoican.

InfoPloiestiCity: Ce face Luciana Matei în timpul liber?

LUCIANA MATEI:
Luciana Matei se plimbă cu bicicleta în timpul liber şi desigur repetă în fiecare zi.

 InfoPloiestiCity: Când vei lansa primul tău album?

LUCIANA MATEI:
Când voi avea destule piese pentru lansarea unui album, momentan am doar 2.

 InfoPloiestiCity: Ultima carte citită/ultimul film văzut...

 LUCIANA MATEI:
Ultima carte citită a fost " Ocolul Pământului în 80 de zile " de Jules Verne iar ultimul film văzut este " Stai, că trage mama " .

InfoPloiestiCity: Ce alte pasiuni mai ai?

LUCIANA MATEI:
Îmi place să pozez în costum popular în diferite peisaje care să îl evidenţieze!

InfoPloiestiCity: Ce ţi-ai dorit să ajungi când erai mică?

 LUCIANA MATEI:
 Când eram mică îmi doream să ajung actriţă:))

InfoPloiestiCity: Ce dorinţă ai vrea să-ţi îndeplinească "Peştişorul de aur "?

LUCIANA MATEI:
 Peştişorul de aur aş dori să îmi îndeplinească dorinţa de a avea un costum popular specific zonei Munteniei.

InfoPloiestiCity: Unde îţi petreci vacanţele?

 LUCIANA MATEI:
De obicei la munte.

InfoPloiestiCity: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

LUCIANA MATEI:
Minciuna şi invidia.

InfoPloiestiCity: Când ai avut prima/ultima oară emoţii?

 LUCIANA MATEI:
Când am cântat pentru prima oară pe o scenă în faţa unui public numeros.

 InfoPloiestiCity: Adresează-ţi o singură întrebare.

LUCIANA MATEI:
Ce aşteptări ai de la viitorul tău?

 InfoPloiestiCity: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...

 LUCIANA MATEI:
 Consider că cei din jurul meu ar trebui să îmi dea o notă totuşi nota ar fi 9, pentru că toţi avem defecte. 

InfoPloiestiCity: Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri.

LUCIANA MATEI:
Mesajul meu este ca prahovenii să urmărească site-ul InfoPloiestiCity iar cei care vor să mă asculte cântând mă pot găsi pe youtube. (Luciana Matei).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *