7.28.2015

Madalina Iba, voluntar în cadrul proiectului 1leu.org.



Madalina Iba este o tânără sociabilă, zâmbitoare şi optimistă.
Despre Madalina putem spune că este unul dintre tinere talente din Prahova.

Madalina Iba a absolvit Colegiul " Alexandru Ioan Cuza " Ploieşti (1996 -2000) şi cursurile " Universităţii Petrol - Gaze " Ploieşti (2000 - 2004), obţinând diploma de licenţă în economie, turism şi servicii.
Madalina deţine o vastă experienţă în PR, sales, marketing şi voluntariat.
Madalina Iba a practicat şi baschetul (10 ani), fiind şi arbitră (10 ani), arbitrând chiar şi în Estonia (un sezon), în prima divizie feminină şi nu numai...
Frumoasă, foarte inteligentă şi naturală, Madalina este din mai 2015 voluntar coordonator pentru Prahova al campaniei 1 Leu.org, proiect - campanie care îşi 
doreşte să construiască primul centru medical independent de oncologie şi hematologie pediatrică din România.
Madalina fiind organizatoarea 
la nivel local al evenimentului 
" Alerg pentru Spitalul Copiilor ".
Pasiunile Madalinei sunt : călătoriile, muzica, sportul, dansul, limbile străine, fotografia

" De ce am ales să mă implic? Simplu! Mă gândesc la copilărie, la cât de frumoasă a fost a mea, la joacă, la zâmbet şi mai ales la dorinţa arzătoare de a ajunge adult. Nu ştiam ce este boală şi am avut noroc să nu aflu. Din păcate, nu suntem toţi la fel de norocoşi. Vreau să schimb lumea şi din acest motiv mă implic activ şi mă bucur să constat că nu sunt singura care o face." a declarat pentru InfoPloiestiCity , Madalina Iba ,  despre proiectele sale.

Mai multe despre Madalina Iba puteţi găsi pe blogul acesteia http://madalinaiba.wordpress.com

P.S.Rămâi pe InfoPloiestiCity va urma un interviu (premieră) cu Madalina Iba.




Video: emisiunea " Generatia lui John "  ( John Cristea ) - Prahova Tv .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *