7.05.2015

PREMIERA ! INTERVIU (on-line ) cu Alexandra Beatrice Pacuraru ( Realitatea Tv ).Un interviu " Fresh/Refresh " cu una dintre cele mai dragute prezentatoare tv din Romania.(foto si video )


 Alexandra Pacuraru a făcut cunoştinţă cu televiziunea, prima dată la TVR2.

La 25 de ani (septembrie 2012) a fost cea mai tânără absolventă - EMBA (Executive Master of Business Administration) din România.
De atunci a început şi drumul spre cariera de televiziune.
Alexandra a fost descoperită de cunoscutul Titus Munteanu şi aşa a început povestea frumoasă între Alexandra şi televiziune.

Născută la Galaţi, pe data de 30 iunie 1987. A absolvit liceul departe de România, tocmai în Statele Unite ale Americii (liceul Star Valley High School din Afton (Wyoming, SUA), apoi a urmat cursurile Facultăţii Dimitrie Cantemir şi ale Universităţii Media – secţia Regie şi Film şi în septembrie 2012 a absolvit Programul de Executive Master of Business Administration în cadrul Institutului de Administrare a Afacerilor din Bucureşti. 

La 28 de ani se poate mândri cu un cv bogat în lumea bussines-ului, fiind director şi administrator la diverse firme din Bucureşti.

Alexandra pe lângă cele trei limbi cunoscute la perfecţie (engleză, franceză şi spaniolă), mai cunoaşte limba chineză, limbă învăţată într-un stadiu de pregătire, la Shangai.
Prezentatoarea emisiunilor " Fresh/Refresh " şi " Acasă la Oamenii Realităţii " de la Realitatea Tv a avut plăcerea să acorde un interviu (on-line) pentru InfoPloiestiCity.
Carismatică, veselă şi " fresh ", Alexandra a răspuns cu amabilitate unui "tir " de întrebări...
Ce a ieşit?


InfoPloiestiCity: 3 cuvinte care te descriu cel mai bine.

ALEXANDRA PACURARU:
"Iubire, veselie, bunătate ".

InfoPloiestiCity: Cel mai funny moment dintr-o emisiune demn de "Cronica Cârcotaşilor "?

ALEXANDRA PACURARU:
" Cel mai funny moment a fost la începutul proiectului " 8 într-o barcă " pe TVR 2, am uitat că am lavaliera deschisă şi am plecat să discut în culise un secret care s-a auzit în tot platoul:)).

InfoPloiestiCity: Cum îţi menţii starea zen din fiecare dimineaţă?

ALEXANDRA PACURARU:
Starea de Zen se menţine doar cu dragoste şi armonie:)! Indiferent de momentul zilei că este dimineaţă sau seară. Este important să te trezești cu zâmbetul pe buze şi să adormi la fel! "

InfoPloiestiCity: Ce faci în timpul liber?

ALEXANDRA PACURARU:
 " În timpul liber socializez, gătesc, mă plimb cu bicicleta şi cu cei doi căţei, călătoresc dacă am mai mult timp şi mereu mă documentez în mai multe domenii! Mai nou pe lângă cele două proiecte media mai am o pasiune pentru turism şi pentru promovarea iei româneşti. Pasiuni în care investesc timp şi îmi doresc să le dezvolt." 

InfoPloiestiCity: Ce sau cine te-a determinat să alegi televiziunea?

ALEXANDRA PACURARU:
" Dl Titus Munteanu a fost cel care mi-a schimbat viziunea asupra vieţii şi mi-a scos la suprafaţă o latură pe care eu nu o cunoşteam. A crezut în naturaleţea şi spontaneitatea mea şi a investit ultimele luni din viaţa lui în proiectul " 8 într-o barcă " de pe TVR2! După acest proiect tatăl meu a fost cel care mi-a oferit posibilitatea să plec de la televiziunea naţională la realitatea şi aici să pot dezvolta două proiecte de suflet: " Fresh - Refresh ", emisiune sâmbăta şi pastile zilnice şi " Acasă la Oamenii Realităţii " în fiecare duminică (Live).
 Le mulţumesc lor, domnului Titus Munteanu pentru că m-a descoperit şi tatălui meu pentru că a crezut în potenţialul meu. Şi bine-nţeles, mulţumesc fanilor, telespectatorilor mei pentru toată fidelitatea şi aprecierea. Ei mă entuziasmează şi mă determină să muncesc cu mult drag! "

InfoPloiestiCity: Cel mai frumos/penibil moment de până acum...

ALEXANDRA PACURARU:
" E greu să aleg cel mai frumos moment de până acum... ultimul moment frumos a fost de ziua mea - 30 Iunie. Am reuşit să mă revăd cu mulţi prieteni dragi şi a fost o petrecere magică! "

InfoPloiestiCity: Din 7 dimineţi ale săptămânii, în 6 eşti prezentă pe "miciile ecrane ". Mai rezişti?

ALEXANDRA PACURARU:
 " Da, sunt prezentă pe micile ecrane 7 zile din 7! De luni până vineri am rubrica zilnică " Fresh Refresh " de 3 minute, sâmbăta " Fresh Refresh " de 45 minute, iar duminică intru în direct la 18.30! Şi da! Rezist pentru că îmi place tot ce fac şi muncesc cu pasiune şi determinare. Sunt binecuvântata să fiu înconjurata de oameni valoroşi alături de care proiectele prind viaţă! Feedback-ul telespectatorilor mei mă ajută să mai adaug o cărămida la temelia proiectelor tv!"

InfoPloiestiCity: Zâmbet, naturaleţe, stare zen şi carismă... Ce defecte are Alexandra Pacuraru?

ALEXANDRA PACURARU:
" Ca toţi ceilalţi sunt şi eu formată din două energii - bun şi rău! Prin urmare nu sunt scutită de defecte chiar dacă soţul meu spune că până şi defectele sunt iubibile! Sunt foarte "căpoasă"aşa cum îmi tot spunea bunica mea Maia, sunt perfecţionistă şi am aşteptări mari de la oameni. " 

InfoPloiestiCity: De ce televiziune?

ALEXANDRA PACURARU:
" De ce televiziune? Este o întrebare la care şi eu acum câteva luni îmi căutam răspuns! Doar Dumnezeu ştie ce planuri are cu mine în televiziune. M-am pregătit pentru antreprenoriat de mică, am crescut în umbra tatălui meu şi nu mă gândeam până să i-l cunosc pe Domnul Titus Munteanu că voi face alt ceva decât business! Am ajuns dintr-o întâmplare în televiziune, m-a pasionat de la început şi am continuat investind în mine şi în ideile mele. Şi businessul mă pasionează, va rămâne toate viaţa stâlpul meu de rezistenţă şi sursa mea inepuizabilă de inspiraţie. Un business bine făcut îţi dă posibilitatea să investeşti în vise şi pasiuni!"

InfoPloiestiCity: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

ALEXANDRA PACURARU:
" Pot tolera multe, de la prostie la altele dar nu minciuna! Un om fără personalitate este un om neînţeles de mine.. minciuna mă irită! "

InfoPloiestiCity: Alexandra Pacuraru dincolo de "micul ecran "...

ALEXANDRA PACURARU:
" Eu în afara micului ecran sunt o familistă convinsă! Apreciez şi iubesc fiecare moment petrecut alături de cei dragi sufletului meu. Îmi place să mă implic în multe proiecte şi să fac în fiecare zi altceva. Îmi place să creez reţete delicioase şi să îi răsfăţ pe ai mei cu surprize culinare! Marty şi Don, cei doi căţei ai mei sunt sunt cei care mă scot la plimbare pe jos, cu bicicleta sau cu scuterul timp de multe ore. "

InfoPloiestiCity: Ce fel de presă citeşti? Print sau on-line?

ALEXANDRA PACURARU:
" Prefer varianta printată dar o citesc şi pe cea on-line."

InfoPloiestiCity: Vacanţa perfectă...

ALEXANDRA PACURARU:
" Vacanţa perfectă este vacanţă în care sunt alături de familia mea! Sunt ancorată în familie şi acolo unde noi suntem împreuna, ne simţim extraordinar de bine! Fiecare vacanţă este unică şi foarte reuşită. Când spunem că plecăm în vacanţă înţelegem că nu mai avem telefoane sau alte gadgeturi.. ne avem doar pe noi şi apreciem acele momente!"

InfoPloiestiCity: Ipotetic vorbind... Ce ai face dacă mâine ar veni Sfârşitul Lumii?

ALEXANDRA PACURARU:
" l-aş mai strânge odată în braţe pe toţi cei dragi inimii mele şi le-aş spune cât de mult îi iubesc! Apoi cu inima împăcată aş aştepta ceea ce urmează de la Dumnezeu! Sunt conştientă că orice început are şi un sfârşit şi cred că un sfârşit trage după sine un alt început! Lecţii! "

InfoPloiestiCity: Prima carte citită/ultimul film văzut...

ALEXANDRA PACURARU:
" Îmi amintesc că Maia, bunica mea obişnuia să îmi dea să citesc Biblia copiilor, o cărticica religioasă cu desene în alb şi negru! Chiar dacă am citit-o de atâtea ori, eu şi bunica mea am recitit-o cu drag toată copilăria! Primul film nu mi-l amintesc, ştiu că mă uitam şi eu la filmele mamei, Cocktail cu Tom Cruise, The Bodyguard, Top Gun... Şi cu aceste filme am renunţat să mă mai uit la desenele mele preferate: Frumoasa şi bestia, Mică sirenă, Cenuşăreasa, Donald, Mikey Mouse şi compania:)) "

InfoPloiestiCity: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10...

ALEXANDRA PACURARU:
" Eu cred că toţi suntem valoroşi şi suntem unici. Rezonez foarte bine cu numărul 7 şi îmi place nota 7! De şi eu cred că funcţionez la capacitate maximă şi sunt 10 din 10! "

InfoPloiestiCity: Ce ai visat de devii când ai fost mică?

ALEXANDRA PACURARU:
" Îmi doream să fiu musafir şi uite că şi după 28 de ani tot musafir mă simt în viaţă! "

InfoPloiestiCity: Un mesaj pentru prahoveni, cititorii noştri şi telespectatorii tăi.

ALEXANDRA PACURARU:

" Mesajul meu este următorul: iubeşte-te, apreciază-te, conştientizează-ţi potenţialul, investeşte în sănătate şi bucură-te de viaţă! Rămâi Fresh:) "

Mulţumim domnişoarei Alexandra Pacuraru pentru timpul acordat şi NU RATAŢI în fiecare zi de luni a până vineri " Fresh/Refresh " din cadrul emisiunii " Dimineaţa de ştiri " ,  în fiecare sâmbătă de la 11.00 si duminica de la ora 18.00 emisiunea " Oamenii Realităţii " de la Realitatea Tv.

foto:www.facebook.com/bpacuraru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *