10.26.2015

Sebi Tudor nu mai este antrenorul lupilor galbeni .

Înfrângerea suferită, aseară, în jocul din deplasare cu FC Voluntari l-a determinat pe antrenorul Eusebiu Tudor să demisioneze din funcţia de antrenor principal al Petrolului.
„Am avut, astăzi, o întâlnire cu oficialii clubului şi i-am anunţat că decizia mea este aceea de a mă opri aici. Le mulţumesc pentru colaborarea pe care am avut-o şi pentru suportul pe care mi l-au oferit în aceste două luni, iar echipei îi urez multă baftă în continuare şi sper să iasă cât mai repede din situaţia dificilă în care se află acum”, a declarat Eusebiu Tudor pentru www.fcpetrolul.ro.
În perioada imediat următoare, de pregătirea echipei noastre se va ocupa Mihai Oancea, actualul antrenor secund al „galben-albaştrilor”, cel care va conduce Petrolul în confruntarea de marţi seară, de la Timişoara, din cadrul optimilor de finală ale Cupei României.

sursa:sportonlineph.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *