11.13.2015

Iulia Jalba despre trupa sa ( Freedom Ploiesti )

Sa va prezint putin copilasii mei.. Acum 4 ani am format trupa de dans Freedom, (va voi povesti si despre ei dupa urmatorul eveniment) iar acum 2 ani, deoarece copiii erau din ce in ce mai atrasi de dans, am hotarat sa fac si o trupa mai mica, Mini-Freedom. Ieri au dansat la evenimentul  “5 ani-Info Ploiesti City” ( n.r. 20 octombrie ) si bine-nteles ca nu am putut refuza invitatia bunului nostru prieten, Gabi Dima, care mereu scrie articole despre noi.
Asa micuti cum sunt, incep sa se obisnuiasca cu scena si cu publicul. Inaintea spectacolului nu vreti sa stiti ce inseamna agitatia din culise :)) ca totul sa iasa perfect: schimbarea costumelor, asezarea in formula, pregatirea copiilor sunt cateva din lucrurile pe care noi le facem dar cand coregrafia se termina va pot spune ca nu este senzatie mai frumoasa atunci cand ma uit in ochii lor si vad cat de fericiti si mandrii sunt atunci cand primesc aplauzele publicului.
Acesti ingerasi imi inveselesc ziua de cate ori ma vad cu ei la repetitii sau evenimente; pot spune ca sunt o norocoasa deoarece practic o meserie frumoasa si lejera – altfel nu poate fi cand faci ceea ce iti place.


Iulia Jalba - Colaborator Info Ploiesti City 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *