11.11.2015

Super interviu (on-line) cu Ileana Chiosila. Om de afaceri, organizator de evenimente şi partener Campania " Ajută un copil din Ploieşti ".







ILEANA CHIOSILA s-a născut în municipiul Câmpina ,  acolo unde şi-a petrecut copilăria.
" Am avut o copilărie fericită, suntem 4 fraţi, 3 fete şi un băiat, mama ne-a crescut aproape singură, tatăl meu fiind foarte mult plecat în ţară şi în străinătate în interes de serviciu. Am absolvit Şcoala de Viticultură şi Vinificaţie de la Valea Călugărească, am fost privilegiată să pot învăţa de la dascăli dedicaţi profesiei lor, specialişti de profil, aş aminti un singur nume.. Bellu Octavian - profesor de sport, cine ar fi crezut că astăzi va fi un mare antrenor al României! (eram o elevă "problemă" la orele de sport.. din acest motiv eram şi pedepsită destul de des).." ne-a declarat doamna Ileana.

ILEANA CHIOSILA a participat de-a lungul vieţii la mai multe cursuri atât în ţară cât şi în străinătate (Germania, Belgia) pe diferite teme.. Management, Comunicare, Gestionarea unei afaceri, ABC Sindical, Legislaţia Muncii, Curs de formator "train de trainers" (aşa scrie pe diplomă, nu o încântau limbile străine), Negociere.

"  A lucrat timp de 22 de ani într - un laborator de chimie alimentară, " cu mare drag şi pasiune "! " Domeniul meu de activitate a fost Viticultură şi Vinificaţia, un domeniu în care am învăţat în fiecare zi, am studiat tot timpul, am lucrat alături de mari specialişti în domeniu şi sunt tare mândră de acest lucru! În paralel cu activitatea pe care o desfăşuram acolo, am avut şi alte colaborări part - time.. " a completat doamna Ileana.

Cu un cv profesional foarte bogat: broker în asigurări, consultant în vânzări directe, impresar artistic, organizator de evenimente, realizator emisiuni radio (radio on-line), guvernantă, administrator firmă.

Studii medii plus multe cursuri pe diferite teme.. atât în ţară cât şi în străinătate.
Management, Gestionarea unei afaceri, Comunicare, Negociere, Curs de vânzări, Fitoterapie..

Doamna ILEANA CHIOSILA este căsătorită cu un OM superb, are doi copii mari, independenţi de care sunt este tare mândră!

Doamna Ileana Chiosila este fostul manager al magazinului " Paradisului Naturist " Ploieşti, momentan ocupându-se de acest magazin în oraşul Buftea, fiind un magazin on-line.
(https://www.facebook.com/Paradisul-Naturist-magazin-online-Buftea-1456532151234879/?pnref=story)
Doamna ILEANA CHIOSILA este şi partener al Campaniei social - umanitară " Ajută un copil din Ploieşti "
.

INFO PLOIEŞTI CITY: Sărut mâna şi mulţumesc pentru timpul acordat... Ileana Chiosila în doar 3 cuvinte.


ILEANA CHIOSILA:
" Mamă, Soţie, Om."


INFO PLOIEŞTI CITY: Ce pasiuni are doamna Ileana Chiosila ?

ILEANA CHIOSILA:

" Îmi place să gătesc. Fiecare masă pe care o pregătesc este însufleţită şi condimentata" cu detalii!! Ţin mult la felul în care arată faţa de masă, paharele, tacâmurile, şerveţele. Mâncarea trebuie să aibe nu doar gust bun şi ci aspect frumos! Altă pasiune pe care o am este grădinăritul. Primăvara devreme împreună cu soţul meu începem să lucrăm în solar, pregătim răsadniţele, plantăm răsadurile.. Am mulţi pomi fructiferi, viţă de vie şi foarte multe flori."

INFO PLOIEŞTI CITY: Cel mai frumos/penibil moment de până a fost...?

ILEANA CHIOSILA:
" Cel mai frumos moment? Când ai trecut de 50 de ani, momentele frumoase se adună... Îmi amintesc cu drag de o fetiţă pe care am avut - o un timp în preajma mea, se numeşte Teodora. Intro zi m-a întrebat..

Teodora - 5 ani...'Ileana, spune-mi un cuvânt care înseamnă mai mult decât mult"!
Eu.. "Foarte mult"'
Teodora "Pe acesta îl ştiu, vreau să mă înveţi un cuvânt nou"
Eu "În ce context vrei să foloseşti cuvântul"
Teodora "Vei vedea după ce mi-l spui"
Eu "Infinit"
Teodora "Ce înseamnă infinit Ileana " ?
Eu "Infinit înseamnă ceva care nu ştii de unde începe şi unde se sfârşeşte, este ceva ce nu poţi măsura"

În final am primit un bileţel pe care îl păstrez cu sfinţenie şi pe care scrie..."ILEANA TE IUBESC LA INFINIT"'
Cel mai penibil moment...
Când am ajuns la Bruxelles, bagajele mi-au rămas la Frankfurt (am plecat din Otopeni, escală la Frankfurt - destinaţie Bruxelles), invitată fiind la un schimb de experienţă, întâlnire cu secretar de stat în ministerul muncii...
Cazată la hotel L'Orion.. fără bagaje, fără haine de schimb.. Luna noiembrie 2004.. în hotel, frig, rece. - Habar nu am avut că trebuie să îmi deschid singură robinetul de la calorifer ! Am crezut că "nu s-a dat drumul la căldură "la belgieni.. aşa cum se întâmplă la noi!
Am făcut duş.. şi am tremurat de frig...

INFO PLOIEŞTI CITY: Ipotetic vorbind, ce aţi face mâine dacă ar veni Sfârşitul Lumii?



ILEANA CHIOSILA:
 " Mi-aş aduna familia şi aş petrece ultimele clipe împreună povestind, râzând, cântând şi dansând."

INFO PLOIEŞTI CITY: Despre campania " Ajută un copil din Ploieşti ". Ce înseamnă pentru d - voastră această campanie?

ILEANA CHIOSILA:

" Campania "Ajută un copil din Ploieşti". A fost pentru mine o provocare în ce priveşte echipa cu care am lucrat, cazurile sociale pe care le-am cunoscut şi oamenii care ni s-au alăturat în tot acest timp. De-a lungul vieţii m-am implicat în multe acţiuni cu caracter umanitar, fiecare caz în parte este diferit cu toate că scopul este acelaşi de fiecare dată! Îmi place să ajut şi sunt fericită că pot să fac ceva pentru oameni NECONDIŢIONAT! "

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce face doamna Ileana Chiosila în timpul liber?


ILEANA CHIOSILA:


" Timpul liber mi-l petrec cu familia şi prietenii mei! Îmi place să merg la concerte, la teatru, la operă, vernisaje."

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce detestă doamna Ileana la oameni?

ILEANA CHIOSILA:

" Nu-mi plac oamenii fără iniţiative, oamenii dependenţi, oportunişti şi mincinoşi. Îi accept pe toţi în jurul meu dar timpul mi-l petrec numai cu oamenii care merită, oamenii cu atitudine pozitivă, oamenii care îşi doresc mai mult de la viaţă şi care şi reuşesc ce îşi propun."

INFO PLOIEŞTI CITY: Sunteţi o doamnă de succes. Ce sfat aţi da tinerilor ploieşteni pentru a avea succes?

ILEANA CHIOSILA:

" Nu îmi place să dau sfaturi... Voi spune doar atât, niciodată banul nu trebuie să fie pe primul loc în viaţa unui OM! Succesul nu este atât de important dacă nu ai cu cine să îl împarţi! Sfatul meu este şi alegerea mea.."OMUL"! "

INFO PLOIEŞTI CITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut...

ILEANA CHIOSILA:

" În ultima vreme preocupată fiind de activitatea mea, am citit mai mult cărţi de fitoterapie şi de medicină. Ultima carte pe care am citit-o (de 2 ori până acum) a fost Radiaţiile şi Viaţa ediţie 2014 - autor Dr. Biolog Ion Chiosila. Ultimul film, un film vechi Bankog Hilton 1989 rol principal Nicole Kidman."

INFO PLOIEŞTI CITY: Acordaţi-vă o notă pe o scară de la 1 la 10...


ILEANA CHIOSILA:

" Nota 8 "

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce aţi lua cu d - voastră pe o insulă pustie...?

ILEANA CHIOSILA:

" Câteva poze dragi."

INFO PLOIEŞTI CITY: Cel mai emoţionant moment de până acum a fost...?


ILEANA CHIOSILA:

 " Întâlnirea cu MS Regele Mihai 1 al României."

INFO PLOIEŞTI CITY: Adresaţi-vă o singură întrebare...

ILEANA CHIOSILA:

" Eşti mulţumită, fericită cu viaţa ta??

INFO PLOIEŞTI CITY: Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri.

ILEANA CHIOSILA:


" Dragi prahoveni, dragi cititori, preţuiţi-vă sănătatea şi familia, nu uitaţi să trăiţi frumos, învăţaţi să vă bucuraţi de lucruri simple, mărunte, nu aşteptaţi ocazii... Vă îmbrăţişez cu drag şi vă iubesc! "

Ileana Chiosila





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *