11.01.2015

Un alt campinean a murit in " Infernul de la Colectiv ".


Radu Palada este cel de a treilea prahovean mort în infernul din clubul Colectiv din Bucureşti. Era născut la Câmpina, abia împlinise 35 de ani, era pasionat de gastronomie, de zbor şi de fotgrafie.  Reuşise să îşi construiască o căsuţă, în apropierea Bucureştiului, pe malul Lacului Mori. Îşi cumpărase o maşină nouă
Impresionant este masajul postat pe Facebook de Toni Todosiciuc, concurent la XFactor, prieten bun al câmpineanului.:
"Nu stiu... Nu stiu cine e de vina. Si nici nu-mi pasa... Nici nu ma intereseaza ce vor face de acum incolo. Nici ce masuri se vor lua. Nici daca boul de Piedone a pus sau nu semnatura. Nici daca patronii vor face 5 sau 10 sau 100 de ani de puscarie. Nici imbecilitatea alora care ii declara satanisti nu ma atinge in niciun fel. Nici vocile revoltat-tremurate ale permanent perindatilor invitati in studiourile televiziunilor de stiri care-si tot dau cu parerea de mai bine de 24 de ore ca lemnul, ca a antifonarea, ca autorizatia, ca era restaurant si nu discoteca...

Nu am in fata decat chipul lui Radu, in poza aia facuta chiar in club, cu putin timp inainte de dezastru. E in planul doi si se stie filmat. Are ochii plini de bucurie. Are zambetul ala cald, de om bun si cuminte. Ii simt fericirea cu care muzica ii scalda sufletul si-mi pare atat de aproape. Imi vine sa-l sun. Il am pe speed dial. E doar la un touch screen distanta. Sa-l sun si sa-l aud: “Yellow”! Sa-mi spuna ca e bine. Ca inca e...

Apoi gandurile imi coboara in abis. Intre ultima poza a lui Radu si sfarsitul lui nu pot fi mai mult de 20-30 de minute. Minute de groaza pe care nu vreau sa mi le imaginez dar imi bantuie mintea. Oameni care s-au calcat in picioare, strigate de groaza, durere... Desi, din poze, jegul ala de club pare mic, iadul a avut, in noaptea aia, sute de metri patrati. Greu de strabatut prin flacari, fum si trupuri. L-as lua de mana si l-as scoate afara de-acolo. De cate ori fac asta in mintea mea, simt nevoia sa trag puternic aer in piept. De parca ii simt sufocarea si vreau ca, prin mine, sa il fac iar sa respire...

Continuare aici :




 http://jurnalulph.ro/national/23543-inca-un-prahovean-pe-lista-victimelor-din-colectiv#sthash.nGExgbhW.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *