joi, 21 ianuarie 2016

EXCLUSIV ! Protest în faţa locomotivei, azi dimineaţă în Gara de Sud. Călătorii au fost nemulţumiţi de condiţiile oferite de Regio Trans.


Ora 08.15, Gara de Sud Ploieşti, frig de crapă pietrele...
Azi dimineaţă în Gara de Sud Ploieşti a avut loc un protest al călătorilor de pe trenul Regio cu numărul 14975.
Tren particular care aparţine Regio Trans.
Trenul urma să plece înspre Urziceni, din Ploieşti Sud, la ora 8.15.
Potrivit unei surse anonime, datorită frigului din tren şi a lipsei căldurii, călătorii s-au dat jos din tren şi au protestat în faţa locomotivei.
Nemulţumirea călătorilor s-a datorat lipsei de căldură şi că au plătit pentru călătorie, plata fiind prin abonamente respectiv bilete.
La faţa locului a sosit un echipaj al Poliţiei TF, a constat condiţiile nefavorabile şi după câteva minute minute spiritele s-au calmat, călătorii fiind îndrumaţi spre un alt tren (tot al Regio Trans), în care climatizare era funcţională, dar nu la condiţii optime.

Un martor ne-a declarat următoarele “Vroia să ne transporte fără căldură, dar vor bani pe bilete. Poliţia a văzut în ce condiţii se circulă şi ne-a mutat în alt tren care era cât de cât cald... nu trebuia să stai cu mănuşile şi gecile pe noi. “
Celălalt tren era cu 100 de metri mai în spate... dar se vedea că era cald, nu erau geamurile îngheţate
Se putea sta deşi nu mai era dată drumul la căldură...”

Al doilea incident ,dupa aproximativ 12 ore...
Aseară un alt tren Regio aparţinând Regio Trans (pe ruta Ploieşti Sud – Urziceni), a rămas în pană în localitatea Dambu (o oră şi aproximativ 30 minute), imediat după ce a plecat din Ploieşti Sud, la ora 20.38. Din localitatea prahoveană plecând în jurul orei 22.05.

Ne întrebam dacă la Regio Trans sunt asemenea condiţii, ce se poate întâmpla la SNCFR?
Răspunsul este simplu... Ambele companii nu pot oferi condiţii decente călătorilor, deşi preţurile unei călătorii sunt mari şi de multe ori acestea nu coincid cu condiţiile de transport.
În altă ordine de idei, Regio Trans a avut de-a lungul timpului multe probleme tehnice, aceste probleme aducând la suspendarea activităţii de transport călători, în data de 17 martie 2015.
Dar cum în România este posibil orice, operatorul privat de transport pe calea ferată a reprimit licenţa de transport, la numai 1 lună distanţă (19 aprilie 2015).
De ce? Nimeni nu ştie...

“La o lună de la arestările în prime-time, Regiotrans anunţa public pe site-ul firmei, că începând cu 17 martie 2015, ca urmare adresei nr. 2120/294/16.03.2015 emisă de A.S.F.R. (Autoritatea de siguranţă feroviară), REGIOTRANS SRL este obligată să întrerupă activitatea de transport feroviar de călători, începând cu data de 17.03.2015 şi până la o dată pe care o vom comunica în timp util.” Motivul acestei suspendări îl reprezintă un control al Autorităţii pentru Siguranţa Feroviară Română care, după ce a trecut 10 ani cu ochii lipiţi pe lingă cele 222 de automotoare ale companiei a avut brusc o revelaţie şi a constatat că 29 dintre acestea au probleme tehnice. Retragerea certificatului de siguranţă a durat fix o lună, perioadă în care păpuşarii din spatele Regiotrans au dat de trei ori CFR peste cap şi au obţinut licenţe de transport pentru 27 din cele 29 de automotoare suspendate. Aşa se face că pe site-ul Regiotrans tronează şi acum anunţul potrivit căruia „În data de 17.04.2015 Autoritatea pentru Siguranţa Feroviară Română a completat, în procedură de urgenţă, certificatul de siguranţa - partea B numărul de identificare UE RO 1220150017 pentru SC Regiotrans SRL cu un număr de 27 de automotoare.
Astfel începând cu data de 19.04.2015 SC Regiotrans SRL va relua circulația trenurilor (...) după un mers de tren modificat, ce va fi adus la cunoștința publicului călător în cursul zilei de 17.04.2015:”
Sursă: academiacatavencu.info
Despre Regio Trans... vorba colegilor de la Academia Caţavencu...
România, țara lui Regiotrans Vodă
http://www.academiacatavencu.info/actualitate/romania--tara-lui-regiotrans-voda------------------------38348

Foto: rivi.ro