Centrul comercial a înregistrat anul acesta creșteri de
trafic de peste 30%, atrăgând tot mai mulți locuitori din zona și turiști, în
primele 3 trimestre ale anului
Ploiești
Shopping City își păstrează poziția dominantă în regiune, atrâgând, de la an la
an, tot mai mulți vizitatori. Prahovenii, dâmbovițenii și nu numai vizitează
centrul comercial atât pentru oferta completă de branduri și servicii, cât și
pentru multiplele opțiuni de petrecere a timpului liber. În primele 3 trimestre
ale anului 2016, Ploiești Shopping City a înregistrat o creștere semnificativă
a traficului, de peste 30% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Principalul factor care a generat această
creștere este oferta permanent îmbunătățită a mixului de magazine, ce acoperă
nevoile tuturor categoriilor de public. De asemenea, creșterea traficului se
datorează și numărului din ce în ce mai mare de turiști care vizitează lunar centrul
comercial.
Ploiești Shopping City găzduiește astăzi
peste 100 de magazine: branduri de fashion și beauty de renume național și
internațional, produse de home & deco, jucării și articole pentru copii,
echipamente sportive, produse electronice și electrocasnice, precum și o ofertă
completă de servicii: agenții de turism, unități bancare, curățătorie,
farmacii, optică și multe altele.
Centrul oferă publicului și cea mai
bogată experiență de divertisment din regiune, una dintre vedetele zonei de
petrecere a timpului liber fiind unul dintre cele mai mari cinematografe din
afara Capitalei. Acesta are 12 săli de proiecție, dintre care 7 sunt dotate cu
tehnologia 3D. Oferta este completată de o zonă de food court variată cu
restaurante și cafenele pentru toate gusturile.
La toate acestea se adaugă și
multiplele activități de petrecere a timpului liber organizate săptămânal în
mall, de la ateliere educative pentru copii, până la târguri și evenimente
unice în regiune. Confortul vizitatorilor este sporit prin asigurarea unei
parcări generoase, de peste 2.000 de locuri, cu acces facil și rapid.
Intensificarea traficului se
reflectă și la nivelul vânzărilor magazinelor centrului comercial. Zona de fashion
a obținut o creștere de 40% a vânzărilor, în timp ce vânzările magazinelor de
cosmetice au crescut cu 30%. De asemenea, vânzările unităților din zona de food
court, restaurante și cafenele, au cunoscut în primele trei trimestre ale acestui
an o creștere de 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Pentru 2017, obiectivele de
dezvoltare ale Ploiești Shopping City vizează menținerea tendinței de creștere în
baza dezvoltării constante, menite să ofere clienților cea mai bună experiență
de shopping si entertainment.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu