11.04.2016

Premiera Info Ploieşti City. Interviu cu actriţa Ana-Maria Calița , finalista IUmor 2016. „Sunt actriță, joc în spectacole pentru copii și adulți, dar fac și Stand up Comedy, pentru că eu cred într-o lume perfectă unde toți oamenii ar trebui să râdă neîncetat.”(video si foto )

Ana Maria Calița  , a absolvit cursurile Universităţii de Artă Teatrală şi Cinematografica “I.L. Caragiale” din Bucureşti, Facultatea de Teatru, Specializare Arta Actorului - Păpuşi şi Marionete şi este Maestru Teatru de Animaţie.
Tânără şi simpatică actriţa preda cursuri de teatru pentru copii şi adolescenţi, ateliere de teatru şi realizează spectacole de stand up comedy în Capitala şi diverse oraşe din România.
Pe lângă toate acestea a fondat şi Compania de teatru “Anim`Arts”.
Pe lângă toate acestea Ana-Maria Calița  , alias, a ajuns în finala emisiunii „Iumor „de la Antena 1, primind din partea juriului „show-ului tv „(Mihai Bendeac, Delia şi Chello) aprecieri şi aplauze la scena deschisă.
Declaraţii ale juriului după super momentul oferit de aceasta .
Delia: „Îmi place să văd femei făcând meseria asta! Rar mi-a fost dat să văd momente bune de stand-up comedy făcute de femei!”. 
Bendeac, Primele trei cuvinte m-au enervate pentru că avea o tonalitate care te agresa. Apoi mi-am dat seama că este bună tonalitatea aceea pentru ce făcea ea. A fost foarte mişto.”
Cheloo, A fost o plăcere deosebită. Eu cred că eşti prima persoană care merge-n finală. O parte din mine nu se bucură că eşti femeie. Misoginul din mine nu se poate decide dacă să te dea afară sau nu, dar textul a fost încântător. 90% din ce ai spus e adevăr. A fost cea mai bună din ziua asta. A avut glume pe care nu credeam c-o să le aud vreodată din gura unei femei. A fost foarte naturală, foarte veselă. Ne-a transmis o stare de bine!”.
Ana Maria, de altfel fiind şi cea mai votata concurenta pe aplicaţia mobila „IUmor „.
Anul acesta a câştigat Festivalului de stand-up de la Târgu Mureş 2016, fiind printre puţinele femei care fac stand up, în România.
„Sunt actriță, joc în spectacole pentru copii și adulți, dar fac și Stand up Comedy, pentru că eu cred într-o lume perfectă unde toți oamenii ar trebui să râdă neîncetat.” (http://anamariacalita.wixsite.com/anamariacalita)
Deşi timpul nu-i prea permite, fiind ocupată cu repetiţii, spectacole, cursuri... Ana Maria Calița  a avut deosebită plăcere să acorde un amplu interviu site-ului nostru.
Ce a urmat...

INFO PLOIEŞTI CITY: Sărut mana Ana Maria şi mulţumim. Ana Maria Calita  în doar 3 cuvinte...

ANA MARIA Calita:
Calița , toată lumea îmi greşeşte numele şi mi se pare amuzant, am început să fac glume pe tema asta .
În 3 cuvine... greu... vorbesc prea mult!

INFO PLOIEŞTI CITY: Cel mai frumos/penibil moment de până acum...

ANA MARIA Calița  :
Cel mai frumos... probabil când am intrat la Facultatea de Teatru.

Penibil... hmmm... mă gândesc.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce deteşti la oameni?

ANA MARIA Calița  :
 Spiritul de turmă.

INFO PLOIEŞTI CITY: De ce actorie şi stand up comedy? Cine te-a convins să urmezi actoria?

ANA MARIA Calița  :
Mi se părea că nu ştiu să fac altceva şi mama spunea că de la 6 ani am zis că vreau să mă fac ceva să fiu pe scenă, să vină lumea cu flori la picioarele mele.
Stând up a fost o întâmplare fericită, când am urcat prima dată pe scena am simţit ceva atât de puternic încât nu am vrut să se termine. Iubesc să văd oamenii zâmbind, iar eu pot face asta prin stand up, îi fac fericiţi. (Speeer!!)

INFO PLOIEŞTI CITY: Ana Maria  Calița  dincolo de sala de teatru...

ANA MARIA Calița  :
Copil îmbrăcat în femeie... sau invers . 

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce alte pasiuni mai ai?

ANA MARIA Calița  :
O mulţime, îmi place să cânt, să dansez, să călătoresc, să visez.. în special.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ultima carte citită, ultimul film văzut...

ANA MARIA Calița  :
Ah, această întrebare... Alon Gratch- Dacă bărbaţii ar vorbi; film.. The Shallows

INFO PLOIEŞTI CITY: Când şi unde ai avut cele mai mari emoţii?

ANA MARIA Calița   :
Am la fiecare spectacol, emoţiile îmi dau putere cumva.

INFO PLOIEŞTI CITY: Finalista IUmor 2016? Ce şanse ai să câştigi marele premiu?

ANA MARIA Calița :
Da, o bucurie mare. Probabil că toţi ceilalţi, habar nu am, toţi sunt foarte buni, toţi îmi sunt colegi, să fie cu noroc şi cu bucurie pentru oameni.

 INFO PLOIEŞTI CITY: Ce face Ana Maria  Calița  într-o zi normală?

ANA MARIA Calița :
Depinde de zi, programul meu nu e la fel în nici o zi, deci fac tot felul de lucruri, de la repetiţii, scris, spectacole, până la călcat şi mâncare)

INFO PLOIEŞTI CITY: Cea mai tare fază dintr-un spectacol de al tău... Sau cel mai tare moment...

ANA MARIA Calița  :
Ha... am avut la un spectacol o fată în sală care râdea ca un delfin, a fost super amuzant)

INFO PLOIEŞTI CITY: Delia, Bendeac sau Chello? Care membru al juriului (de la IUmor) este mai apropiat de inima ta?

ANA MARIA Calița   :
Toţi, îmi plac toţi trei, sunt diferiţi şi simpatici în felul lor.

INFO PLOIEŞTI CITY: Unde te vezi peste 30 de ani?

ANA MARIA Calița  :
Pe scenă!

INFO PLOIEŞTI CITY: Ipotetic vorbind... Ce ai face dacă mâine ar veni Sfârşitul Lumii?

ANA MARIA Calița  :
Aş face un spectacol, lumea s-ar duce, iar eu aş cânta ca cei de pe Titanic, să dispară panica.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce notă şi-ar acorda Ana Maria Calița  pe o scară de la 1 la 10?

ANA MARIA Calița  :
Urăsc notele, am avut destule în şcoală.

INFO PLOIEŞTI CITY: Un mesaj pentru prahoveni, cititorii noştri şi fanii tăi.

ANA MARIA Calița :
Vă mulţumesc pentru susţinere, vă aştept cu drag la spectacole şi dacă vă place, votaţi-mă în finală IUmor!

Mulţumim Ana Maria  Calița  pentru timpul acordat, te aşteptam pe la Ploieşti şi îţi dorim mult succes în continuare.
P.S. Votaţi Ana Maria Calița  in finala IUmor 2016.MERITA !!! 


Video Antena 1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *