12.13.2016

Tanarul ploiestean face furori in Mexic si Miami , la televiziunea Univision .

Artistul român ce s-a făcut remarcat în Mexic a povestit despre experiența sa acolo. Știau despre Nadia Comăneci, m-au întrebat de Revoluția din 1989, dar și de Inna”, ne-a povestit Radhu.

Singurul artist român de cumbia s-a bucurat de apreciere în capitala Mexicului și a cântat piesa „Quimera” alături de celebra trupă El Internacional Mariachi Puebla. El a fost prezentși la cele mai importante show-uri tv, printre acestea „Despierta America”, cea mai cunoscută emisiune matinală latino de la Miami unde au participat de-a lungul timpului vedete internaționale precum: Enrique Iglesias, Thalia, Shakira, Jennifer Lopez, Marc Anthony. Cea care l-a intervievat pe românul nostru a fost frumoasa actriță de telenovele Francisca Lachapel (câștigătoarea concursului „Nuestra Belleza Latina). „Au fost încântați de muzica mea, au prezentat imagini cu România, să arate țara din care vin. Am fost impresionat să aflu că știau câteva lucruri despre țara noastră. Am fost surprins când cu toți mi-au spus „bun venit” în limba română, și majoritatea știau să numere în românește! După participarea la emisiunea „Despierta America”, am fost recunoscut imediat pe stradă în Ciudad de Mexico, oamenii au facut poze cu mine, iar producatorii m-au invitat să cânt alături de nume mari din lumea telenovelelor în cel mai mare centru comercial, unde sunt stelele cu amprentele starurilor latino-americane”, ne-a mai spus Radhu.

sursa:http://alphamagazine.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *