1.09.2017

Acasa la stimabila doamna Petruta Sima.( galerie foto )





Duminică după amiază am avut onoarea să fiu invitat acasă la doamna Petruta Sima, una dintre cele mai bune voci ale muzicii de petrecere din România.
Doamna Petruta, a fost foarte ospitalieră şi bucuroasă că i-am călcat pragul.
Cu o modestie aparte (rară întâlnită la nouă generaţie de artişti), cu o bucurie în privire şi uşor emoţionată, doamna Petruta mă primit în casa dânsei ca un vechi prieten şi fiu.
2 ore de poveşti...
Timp de 2 ore, doamna Petruta Sima mi-a vorbit despre cariera dânsei, despre familie şi muzica.
2 ore în care mi-am dat seama, că muzica de petrecere nu a murit, chiar dacă este sufocată de manele şi alte genuri muzicale.
2 ore, în care personal, ca un tânăr, am avut multe de învăţat despre viaţa, respect şi modestie.
Familie cu 8 copii...
Doamna Petruta, printre multe poveşti frumoase, mi-a spus şi despre viaţa dânsei. Provine dintr-o familie cu 8 copii, în comună Tomşani şi dormeau pe un “pat de paie “.
4   copii superbi...
Doamna Petruta are un băiat şi 3 fete, Octavian, Luiza , Flaviana şi Mariana.
Din cei 3, am făcut cunoştinţă cu cele 2 feţe, Flaviana şi Mariana, Flaviana un psiholog de succes având în cv şi cursuri de pian respective Mariana, o voce superbă şi un artist complet.
Mariana fiind probabil urmaşa mamei sale, în muzică de petrecere.
9 albume...
Doamna Petruta are la activ 9 albume muzicale, din păcate doar televiziunile de profil o promovează, invitând-o atât pe dânsa cât şi pe faţa acesteia...
Între prieteni...
La doamna Petruta au venit şi 2 prieteni artişti, Liviu Marin şi Miletta Popă, cei doi completând o după amiază de duminică, plină de surprize şi bucurie pentru îndrăgită artistă din Prahova.
Diploma din partea site-ului Info Ploieşti City.
Pentru a-i face o bucurie doamnei Petruta Sima din partea site-ului Info Ploieşti City şi CS Dinamo Victoria Ploieşti am avut deosebită plăcere, să-i ofer şi o diplomă de participare la Gală Aniversară Info Ploieşti City – 6 Ani cu promisiunea că o vom susţine mereu, atât pe dânsa cât şi pe fetele acesteia, în carieră.

“Acasă “la doamna Petruta.

Fără nici o urmă de subiectivism, m-am simţit ca acasă la doamna Petruta, având multe de învăţa despre modestie, ospitalitate şi sacrificiu pentru carieră pe care vrei să o urmezi.

Voi reveni...

Cu siguranţă pentru doamna Petruta Sima am devenit un prieten adevărat şi un “fiu “, fiind primit în casa dânsei cu multă căldură sufletească, modestie şi ospitalitate.
“Ne-a făcut o mare plăcere mie şi fiicei mele Mariana! Va aşteptăm cu mult drag să ne revedem cât mai curând! “Petruta Sima.

P.S. Voi reveni cu un bi interviu cu Petruta Sima şi Mariana Paraschiv (fata cea mare a îndrăgitei artiste din Prahova).

Gabriel Dima












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *