1.17.2017

Alberto Beto , tânărul sportiv de la CS DINAMO VICTORIA Ploieşti,pe urmele performanţei.

 CS DINAMO VICTORIA Ploieşti,este printre puţine cluburi  , extra  fotbal,baschet,volei ,etc care dă sportivi de performanţă .
Unul dintre aceştia se numeşte Alberto Beto , un tânăr modest ,educat , fără susţinere materială,provine dintr-o familie modestă , cu frică de Dumnezeu , de la tatăl şi bunicul lui moştenind seriozitatea,modestia  şi credinţa . 
Pasiunea pentru sport , vine din partea bunicului său care a  practicat disciplină sportivă lupte - libere de performanţă la Ploieşti.

La doar 19 ani,Alberto este  printre primii sportivi  din Ploieşti cu rezultate la alt gen de sport , mai puţin mediatizat …unifight .
“ Pasiunea mea cea mai mare este sportul îl practic de mic am încercat cam toate sporturile dar am rămas de 3 ani de zile la unifight.
După o pauză scurtă în sport m-am reapucat să intru înapoi în formă să pot concura la Naționale.
Vreau să ajung un sportiv bun şi să am cât mai multe succese  pe viitor.
Mă bucur că am un antrenor bun care mă susține oricând şi nu m-a  lăsat când am fost la greu.” a declarat pentru Info Ploieşti City ,tânărul sportiv.
Alberto a obţinut Locul 1 la Cupa Prieteniei 2015   , Campion la Uifight 2014 şi are mari şanse să devină  campion de kickboxing stilul kick , sau să câştige o medalie la Cupa Mondială din acest an .
Toate aceste succese , le-a realizat fără niciun suport material,însă a dat dovadă că prin modestie,credinţa ,încredere şi munca,rezultatele  apar …
Pe lângă sport ,lui Alberto îi place să călătorească şi   să încerce  lucruri noi mereu să nu aibă “  o zi monotonă”.

Rămâi pe Info Ploieşti City,în curând un interviu amplu cu tânărul sportiv  de la CS DINAMO VICTORIA Ploieşti .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *