1.23.2017

Interviu cu Sandu Andrei Ionuţ (CS Dinamo Victoria Ploieşti), unul dintre cei mai buni sportivi la kick boxing din Ploieşti.


 Sandu Andrei Ionuţ, are 19 ani, este student în anul 1 la Universitatea Valahia din Târgovişte şi unul dintre cei mai buni sportivi la kick boxing din Ploieşti, având la doar 19 ani în palmares 5 medalii

INFO PLOIEŞTI CITY: Cine eşti, cu ce te ocupi?

SANDU ANDREI IONUŢ
 Sunt Sandu Andrei Ionuţ, am 19 ani, locuiesc în Blejoi şi momentan sunt student anul întâi la Universitatea Valahia, Educaţie fizică şi sportde sport din Târgovişte

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce pasiuni ai dincolo de activitatea sportivă?

SANDU ANDREI IONUŢ
Dincolo de activitatea sportivă îmi place călătoresc alături de persoanele dragi şi de prieteni.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum ai ajuns într-o sală de sport şi de ce ai ales sportul pe care îl practici?

SANDU ANDREI IONUŢ
 În sala de sport am ajuns datorită prietenului meu Mihalache Alberto căruia îi mulţumesc pentru că m-a îndrumat către sportul pe care îl practic din plăcere.

INFO PLOIEŞTI CITY: Cum se desfăşoară un antrenament?

SANDU ANDREI IONUŢ
Antrenamentul din punctul meu de vedere este plăcut, totul este gândit bine.

INFO PLOIEŞTI CITY: Ce performanta ai până acum?

SANDU ANDREI IONUŢ
Practic Unifight de aproximativ doi ani şi ceva, din anul 2016 am început să particip şi la concursuri de kickboxing unde am obţinut câteva rezultate bune:
        Cupă, Ambiţia Madalin. - Medalie de argint la cât 70 kg – 18/19 ani
         Cupa Buzăului - medalie de argint la cât 70 kg – 18/19 ani
        Cupa Mondială - medalie de argint la cât 70 kg – 18/19 ani
        Cupa de toamnă, Ambiţia Madalin. - Medalie de argint la cât 70 kg – 18/19 ani.

CONTINUAREA INTERVIULUI PE SITE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *