1.24.2017

Platon Amalia Mihaela, de 6 ani dansează în trupa Freedom. În viziunea mea, dansul este mișcarea sufletului. Aşa îmi exprim eu fiecare trăire.”


 Platon Amalia Mihaela este una dintre cele mai vechi dansatoare din trupa Freedom (coregraf-coordonator Iulia Jalba).
În vârstă de 14 ani, Amalia face parte din trupa Freedom, de când avea 8 ani şi dansul este pasiunea ei.
Amalia ne-a spus despre Iulia Jalba (coregrafa trupei în care dansează) “Iulia, este o persoană minunată şi o apreciez ca om “.
Despre pasiunea ei, tânăra dansatoare ne-a spus “În viziunea mea, dansul este mișcarea sufletului. Aşa îmi exprim eu fiecare trăire.”
Pe lângă dans, Amaliei îi place să-şi petreacă timpul cu prietenii...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *