11.02.2023

EXCLUSIV IPC.Flash interviu cu actrița GABRIELA MARIN (Denise Pilafai-Cronica Cârcotașilor). ”Eu și echipa mea am fost foarte bucuroși că am putut să jucăm în cadrul festivalului “Noi împreună” dedicat persoanelor cu dizabilități”



Carismă, zâmbet, empatie, mult umor și talent, sunt calitățile incontestabile ale actriței
 Gabriela Marin, „cârcotașa„ „Denis Pilafai„.

Fanii emisiunii „Cronica Cârcotașilor„ nu se pot abține să nu râdă la „ Interviu de 2 lei cu Denise Pilafai„.
În urmă cu peste doi ani, Gabriela a avut deosebită plăcere să-şi dezvălui” secrete în PREMIERĂ pentru un site din Prahova, acesta fiind, Info Ploieşti City.
Interviul complet AICI:
Gabriela Marin (”Denise Pilafai„) a susținut un mic spectacol și la Ploiești, împreună cu Compania de teatru „Cristi Toma„.
Pe data de 22 octombrie a.c., în cadrul primei ediții a Festivalului „Noi Împreună„ Ploiești (festival dedicat persoanelor cu dizabilități) , Gabriela Marin împreună cu Compania de teatru „Cristi Toma„. au susținut un mic spectacol, avand ca subiect „schițe de umor din I.L.Caragiale„).
Detalii despre festival AICI:
Dacă tot vorbim de „cârcoteală„ , Gabriela Marin a avut deosebita plăcere și onoare să acorde un alt interviu EXCLUSIV pentru o publicație din Prahova, în stil caracteristic ...

GABI DIMA: Bună și bine te-am regăsit.Ce mai face Gabriela Marin?Dar Denise Pilafai?

GABRIELA MARIN:  Buna ziua, salutări! Sunt bine. Gabriela e bucuroasă pentru că s-a întors de la Ploiești unde a susținut un spectacol frumos în cadrul Festivalului “Noi împreună” în fața publicului călduros ploieștean.
Denise Pilafai e la fel de fericită pentru că strânge din ce în ce mai multi urmăritori pe Tv si pe canalul de Youtube.

G.D. :  Iată-ne în ultimele 2 luni din 2023.„cârcoteli„, proiecte, evenimente...
Cum au fost cele 10 luni ale anului?Cu bune și cu rele...

G.M.:  Au fost 10 luni pline cu evenimente plăcute: venirea la pupitrul Cronicii în calitate de co-prezentatoare, plecările pe munte alături de Radu, soțul meu, etc. Anul acesta am reușit să ajung pe cele mai înalte vârfuri de la noi din țară și sunt foarte mândră de mine. Tot anul acesta am adoptat-o pe Mirela, a treia felină din gospodărie si al nouălea membru al familiei noastre. (mai avem 4 câini și doi motani). 

G.D.:Este greu să te împarți între teatru, televiziune și familie?

G.M.: Deloc. E o zicală des întâlnită pe internet care îmi place foarte mult: “Iubește-ți meseria și n-o să lucrezi o zi în viața ta”. În cazul meu se aplică. 

G.D.: Dacă s-ar face un film/spectacol despre tine, cine ai dori să te interpreteze?

G.M.: Mădălina Ghenea. Am cel puțin un coleg de la emisiune care ar fi încântat să o ajute să construiască “personajul”.

G.D.: Ești într-un zâmbet continuu.Cum reușești acest lucru?

G.M.: Cred că așa e firea mea. Am crescut într-o familie veselă. Cu trecerea timpul am înțeles că trebuie să te bucuri de fiecare moment al vieții, fiecare experiență. Fericirea se construiește din interior către exterior, nu invers. 

G.D.: Ce nu ai mai repeta, niciodată?

G.M.:  Nu am făcut greșeli majore, cred că aș face aceleași alegeri, dar aș lua lucrurile mult mai lejer a doua oară.
Sunt doar câteva lucruri pentru care merită să te consumi cu adevărat, pentru restul, remediul cel mai bun e întotdeauna un pahar de vin bun si o muzică bună. 

G.D.: De curând ai participat la Festivalul „Noi împreună„.Festival dedicat persoanelor cu dizabilități. Despre festival, atmosferă și ploieșteni.

G.M.:  Eu și echipa mea am fost foarte bucuroși că am putut să jucăm în cadrul festivalului “Noi împreună” dedicat persoanelor cu dizabilități, pentru că am fost primiți extraordinar de frumos. 
Fiecare reacție pe care am simțit-o din public a ajuns la inimile noastre. 
Și au fost multe din partea publicului de la Ploiești.
 Felicitări pentru inițiativa acestui proiect frumos, mulțumim organizatorilor si totodata autorului acestui articol, fără de care nu am fi trăit această experiență artistică specială.
 Mulțumim, Gabi!

G.D.:. Ce vei face cu ocazia sărbătorilor de iarnă?

G.M.:  Nu am plănuit nimic special, cred că anul acesta vom rămâne în țară și vom petrece sărbătorile împreună cu familia, cel mai probabil. 

G.D.: Un mesaj în stilul Denise Pilafai pentru „cârcotașii„ din Prahova și Ploiești.

G.M.: Urmează întrebarea: “Sunteți în continuare cu ochii pe noi în fiecare miercuri, de la ora 20:00, pe Prima Tv? Vă pupă Denise Pilafai de la Cronica Cârcotașilor și ne vom revedea curând, cu ocazia unui nou și frumos interviu!


N.R.
Gabriela Marin, s-a născut pe data de 15 iulie 1987, la Bucureşti. Este absolventă (din anul 2009) a Facultăţii de Teatru a Universităţii” Spiru Haret” Bucureşti, secţia Actorie, clasa profesorilor Lucia Mureşan, George Grigore şi Mircea Constantinescu. Pe lângă rolul de la” Cronica Cârcotaşilor”, emisiunea de la Prima TV, Gabriela a jucat şi în alte roluri ca actor: În anul 2009, a debutat în spectacolul „Gâlcevile din Chioggia” de Carlo Goldoni, apoi având mai multe roluri în spectacolele: „Legenda unui împărat şi a artei sale”., „Paramiza Romanes”, music-hall-ului „Salomeea”, „Independence”, „Regatul de gheaţă”, etc. Gabriela Marin a mai avut apariţii în unele episoade ale serialelor” Îngeraşii” şi” Trăsniţii”, însă” Cronica Cârcotaşilor” a făcut-o celebră. Gabriela are ca a 2 a pasiune, dansul, motiv prin care a practicat dansul sportiv de performanţă de la vârstă de 8 ani. În timpul facultăţii a mai studiat dansuri „de caracter” (irlandez, menuet, pavană, tarantelă), dar şi dansul clasic (balet) cu profesoara Anca Iorga.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *