1.22.2024

EXCLUSIV.INTERVIU CU ANDREEA GRIGORE.Balerină, dansatoare şi instructor de dans la Școala de dans HAPPY DANCE.”Vă mulțumesc pentru toate gândurile bune, pentru că v-ați prezentat într-un număr atât de mare la centrul de donație sânge și pentru fiecare rugăciune spusă”


 

Andreea Grigore, are 23 ani, este balerină, dansatoare şi instructor de dans la Școala de dans HAPPY DANCE.
O tânără empatică, talentă, zâmbitoare și curajoasă.
Pe 30 martie 2022, Andreea a avut parte de cumpăna vieții.
Aceasta împreună cu colega ei, Elena, se întorceau de la o emisiune tv, iar pe drumul spre Ploiești, pe DN 1, la Otopeni au avut un grav accident rutier, cele două ajugând la spital.
Din fericire, Andreea a câștigat lupta cu viața, revenindu-și din comă și a urmat recuperarea fizică.
La aproximativ 2 ani de la accident, Andreea a rămas la fel și mult mai puternică.
Aceasta a fost foarte bucuroasă și onorată de a acorda un amplu interviu pentru INFO PLOIEȘTI CITY.

GABI DIMA :
Bună și LA MULȚI ANI. Ce ți-ai propus pentru 2024 ?
ANDREEA GRIGORE :
Bună, la mulți ani !
Sper ca anul 2024 să fie plin de momente de fericire alături de cei dragi.
 Îmi doresc să evoluez atât pe plan profesional cât și pe plan personal.
GABI DIMA :
Sperăm că totul este ok. Cum ai trecut peste accident ? Cum decurge recuperarea ?
ANDREEA GRIGORE :
Este totul bine, mulțumesc Lui Dumnezeu !
 Mulțumesc vouă și tuturor celor care s-au rugat şi au crezut în mine. Nu a fost deloc ușor să trec peste acel moment tragic din viața mea, însă cu ajutorul Lui Dumnezeu, al familiei și al prietenilor, am reușit să accept totul și să o iau ca pe o încercare. Recuperarea decurge foarte bine.
Progresele au fost vizibile încă din primele luni de recuperare.
 Desigur nimic nu ar fi fost posibil fără ajutorul medicilor care m-au îngrijit, nu întâmplător se spune că MÂINILE MEDICILOR PAR O EXTENSIE A „MÂINILOR” LUI DUMNEZEU, personal asta am simțit.
GABI DIMA :
Să revenim la lucruri mai frumoase. De unde ai atâta energie ?
ANDREEA GRIGORE :
Energia mi-o iau tot timpul din muzică și dans, chiar dacă accidentul mi-a luat posibilitatea de a performa în acest domeniu, îmi trăiesc visul prin copiii pe care îi antrenez.
GABI DIMA :
Cel mai emoționant moment...
ANDREEA GRIGORE :
Cel mai emoționant moment a fost acela în care am reușit să merg din nou fără a fi nevoită să mă sprijin sau să mă susțin de ceva.
GABI DIMA :
De când dansezi și ești profesor-coregraf la HAPPY DANCE ?
ANDREEA GRIGORE :
Am dansat de la vârsta de 4 ani până la 16 ani în cadrul Palatului Copiilor Ploiești având ca profesor și îndrumător pe doamna Alina Zahariuc căreia îi voi fi mereu recunoscătoare.
 La vârsta de 16 ani am cunoscut-o pe Zizi și am început să fac parte din frumoasă familie Happy Dance. Aceste două doamne deosebite şi-au pus amprenta în ceea ce mă definește astăzi ca dansator și coregraf.
 Din 2018 sunt coregraf la Școala de dans Happy Dance Art.
GABI DIMA :
Ce alte pasiuni mai ai ?
ANDREEA GRIGORE :
Pasiunile mele au legătură cu sportul. Îmi place să ies să alerg, să merg la sala de forţe și să înot.
GABI DIMA :
Zâmbet, naturalețe, empatie și talent ? Ce defecte are Andreea Grigore ?
ANDREEA GRIGORE :
Din punctul meu de vedere orice om are defecte. Eu lucrez cu mine în fiecare zi să îmi îmbunătățesc acțiunile și să devin cea mai bună versiune a mea.
GABI DIMA :
Cine te-a încurajat cel mai mult să îți urmezi visul ?
ANDREEA GRIGORE :
Toți membri din familia mea m-au încurajat să-mi urmez visul, în special bunica mea care m-a însoțit mereu la antrenamente, spectacole și concursuri.
GABI DIMA :
Ai fost cu HAPPY DANCE la spectacole umanitare organizate de INFO PLOIEȘTI
CITY ? Cum a fost și dacă ai reveni ?
ANDREEA GRIGORE :
Da, am participat la numeroase spectacole organizate de INFO PLOIEȘTI CITY, și vom reveni cu drag de fiecare dată, deoarece este minunat să faci parte dintr-o comunitate care nu rămâne indiferentă la problemele oamenilor din jur.
GABI DIMA :
 Cel mai mare vis este... ?
ANDREEA GRIGORE :
După evenimentul nefericit pe care l-am trăit, am învățat că viața poate fi scurtă, astfel cel mai mare vis al meu este să fiu prezentă lângă oamenii pe care îi iubesc.
GABI DIMA :
Cel mai amuzant moment de pe scenă... ?
ANDREEA GRIGORE :
Unul dintre momentele amuzante pe care le-am trăit a fost acela că în graba dinaintea unui spectacol am intrat pe scenă cu o sanda mărimea 36 și una mărimea 38.
GABI DIMA :
Dacă n-ar fi fost dans, ar fi fost... ?
ANDREEA GRIGORE :
Mă consider o persoană sportivă și de aceea cred că aş fi ales tot ceva în aria sportivă.
GABI DIMA :
 Ce face Andreea Grigore în timpul liber ?
ANDREEA GRIGORE :
În timpul liber îmi place să îmi petrec timpul cu familia şi prietenii.
GABI DIMA :
Un mesaj pentru prieteni, prahoveni și cititorii noștri.
ANDREEA GRIGORE :
Vă mulțumesc pentru toate gândurile bune, pentru că v-ați prezentat într-un număr atât de mare la centrul de donație sânge și pentru fiecare rugăciune spusă. 
Bucuraţi-vă de viața, iubiți, zâmbiți, trăiți orice moment din viața voastră la maxim.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *