3.15.2024

Gruparea de Jandarmi Mobila "Matei Basarab" Ploiesti.𝐏𝐨𝐯𝐞𝐬̦𝐭𝐢 𝐝𝐞 𝐦𝐚𝐫𝐭𝐢𝐞! 𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠𝐢𝐚𝐧𝐚 𝐥𝐞 𝐢̂𝐧𝐜𝐮𝐫𝐚𝐣𝐞𝐚𝐳𝐚̆ 𝐩𝐞 𝐭𝐢𝐧𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐚̆ 𝐬𝐞 𝐢̂𝐧𝐝𝐫𝐞𝐩𝐭𝐞 𝐬𝐩𝐫𝐞 𝐨 𝐜𝐚𝐫𝐢𝐞𝐫𝐚̆ 𝐦𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚𝐫𝐚̆


  Fiecare depunere de Jurământ înseamnă o retrăire a emoțiilor pentru cei care au absolvit școlile militare. În rândul lor se regăsește și colega noastră, plutonier Georgiana Petra Cojocaru, care privește cu nostalgie la filmările și imaginile cu tinerii elevi de la Școala de Subofițeri Jandarmi de la Drăgășani, pe care a absolvit-o în 2019, la solemnitatea momentului și bucuria părinților de a-și vedea copiii într-o nouă ipostază.
Originară din Gorj, Georgiana a ales să urmeze o carieră militară datorită surorii sale, care a inspirat-o și i-a ghidat pașii încă de mică, ea fiind prima care a pășit în acest sistem. „Doar că ea a ales Poliția Română. Ai mei m-au susținut din toate punctele de vedere, însă tata considera că ar trebui să urmez întocmai pașii surorii mele. Am fost atrasă mai mult de uniforma bleu-jandarm, motiv pentru care am decis ca ultimul cuvânt să-mi aparțină și să-mi pun amprenta pe cariera vieții mele“, ne-a mărturisit Georgiana.
Alegerea Grupării de Jandarmi Mobile „Matei Basarab“ Ploiești, unde a fost încadrată încă de la început, nu a fost una întâmplătoare. S-a ghidat atât după recomandările profesorilor, cât și a cadrelor aflate în activitate pe care le-a întâlnit la diverse stagii de pregătire. Iar atmosfera pe care a găsit-o aici a corespuns ad literam celor auzite.
Începutul nu a fost deloc ușor, ținând cont că la doar câteva luni de la încadrare, au început perioada și provocările pandemiei. „Dar aici, în colectivul acesta frumos, am găsit rezolvare la o mulțime de spețe, am participat la multitudinea de misiuni. Toți acești ani petrecuți la Grupare au avut o contribuție importantă în maturizarea mea și pot spune că am, în continuare, dragul și entuziasmul de a îmbrăca uniforma militară“, a completat Georgiana.
Le încurajează pe fete să pășească în această lume, considerată ca fiind una a bărbaților, cu toată încrederea și să nu dea ascultare ideilor preconcepute: „femeile-militar beneficiază absolut de aceleași drepturi și libertăți, reușind în anumite situații să diminueze un conflict doar prin simpla prezență, iar mai apoi, bineînțeles, prin o bună capacitate de a comunica și a transmite un mesaj“.
Pe lângă satisfacția profesională, Georgiana a întâlnit aici și împlinirea sufletească, alături de cel care, la serviciu, îi este coleg de detașament, iar acasă, partener de viață.
Sursă:Gruparea de Jandarmi Mobila "Matei Basarab" Ploiesti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *