3.25.2024

IONEL MARGHIOLESCU, un primar INDEPENDENT pentru Șotrile

 


COMUNICAT DE PRESĂ

            IONEL MARGHIOLESCU, un primar INDEPENDENT   pentru Șotrile

Astăzi, 25 martie 2024, mi-am anunțat public candidatura la funcția de primar al comunei Șotrile, județul Prahova. Am luat această decizie după ce m-am consultat cu familia și apropiații. Toți mă susțin necondiționat.
Un motiv pentru care am hotărât să candidez la această funcție este acela că această comună are un protențial mare, atât în ceea ce privește domeniul economic, cât și din punct de vedere turistic. În schimb, cei peste 3000 de locuitori parcă sunt uitați de autorități.
 Dezvoltarea comunei Șotrile este necesară mai ales în aceste vremuri grele pentru fiercare.

                                                            IONEL MARGHIOLESCU,

                                                    viitorul primar al comunei Șotrile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *