3.05.2024

Presa din Prahova este în doliu.Cunoscutul jurnalist Daniel Dimache a decedat

 















O veste tragică a zguduit presa din Prahova.
Astăzi, la orele prânzului, cunoscutul jurnalist, Daniel Dimache a decedat, probabil în urma unui infarct,
la numai 54 de ani.
Cu o experiență de peste 20 de ani în presă scrisă, TV și online, Daniel era un jurnalist imparțial și echilibrat, de fiecare dată alături de cei ce aveau nevoie de ajutor.
Potrivit informațiilor de pe pagina sa de Linkedin, jurnalistul  a absolvit în anul 1988 Liceul Ion Luca Caragiale Ploiești și și-a continuat studiile la Institutul Politehnic București.
A fost director de programe și realizator de emisiuni la Alpha TV, Valea Prahovei TV, moderator de emisiuni la Ploiești TV, iar din 2009 și până în prezent, directorul publicației Gazeta de Prahova.
Conducerea Casei de Asigurări de Sănătate Prahova a transmis un mesaj de condoleanţe după trecerea în nefiinţă a jurnalistului, prietenului și colegului nostru (vezi foto): „Astăzi am aflat înmărmuriți că un bun prieten, un jurnalist cu o înaltă ținută morală și profesională a plecat în locul <unde drepții se odihnesc>. Regretăm, regretăm, regretăm! A plecat mult prea devreme, lăsând în urmă tristețe. Sincere condoleanțe!”
Colegul și prietenul său de redacție și de-o viață, Dragoș Triostioreanu, i-a dedicat un editorial, în gazetadeprahova.ro.
Sunt în șoc! Am aflat de dispariția bruscă, și neașteptată, totodată, din viață a foarte bunului meu prieten de peste două decenii, DANIEL DIMACHE, la numai 54 de ani. În iarna spre primăvara lui 2001, am intrat în redacția ziarului Prahova, undeva, sus, în „Casa Albă”. Am făcut cunoștință cu viitorii colegi, pe unii știindu-i, pe alți, nu. La capătul culoarului, spre Sud, pe dreapta, în biroul șefei Maria Bogdan, l-am văzut prima oară pe Dan. Așa îi ziceau toți și așa mi-a zis să-i spun și eu. Era tânăr și deosebit. Cel puțin așa m i s-a părut. Un băiat bun, mi-am zis, cred că putem deveni prieteni, am continuat ideea, în minte. Mai ales că am aflat, apoi, că – fără să știm unul de altul – fuseserăm colegi și la fostă Uzina 1 Mai, devenită după 1989 SC UPETROM 1 Mai. Deci, doi foști de la „uzină”, el, inginer la Secția de Utilaj Complex (SUC, așa cum era mai cunoscută), eu, în pavilionul de lângă pod, economist la Export-Import, translatați în marea pasiune a lor, PRESA!
CONTINUARE:
 INFO PLOIEȘTI CITY transmite pe această cale:CONDOLEANȚE FAMILIEI ȘI DUMNEZEU SĂ-L ODIHNEASCĂ-N PACE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *