6.28.2024

APEL UMANITAR. Un bărbat de 43 ani din Ploiești, are nevoie de ajutorul nostru. Diagnostic crunt...leucemie mieloida acută

 

Adrian Păun, are 43 ani, este din Ploiești și în urmă cu 3 săptămâni, la un control medical efectuat în Spitalul bucureștean Fundeni, a primit un diagnostic care îi ”poate„ schimba viața...leucemie mieloida acută.

Din nefericire, ajuns de urgență la Anadolu Hospital (în Turcia), diagnosticul primit în România, s-a confirmat.

Povestea noastră începe așa : cu 3 săptămâni în urmă ,soțul meu a venit acasă  din cursă și mi-a spus că nu mai are putere ,poftă de mâncare și a slăbit 5 kg în 3 săptămâni ,la câteva zile distanță l-am trimis la un set de analize ,toate i-au ieșit perfecte ( fără nicio modificare  : leucocite ,trombocite etc ,toate în parametrii normali ) ,după câteva zile,   starea lui nu s-a îmbunătăţit  și atunci am hotărât să-l internez la spitalul Fundeni , am primit un apel de la dna dr și mi-a spus : ” Luciana soțul tău este grav ,are leucemie„ ,ne-a venit răspunsul la suspiciune ( mi s-au blocat picioarele ),  cea mai urâtă zi din viața mea ,13 iunie ( fiind ziua de naștere a mamei mele ) , m-am dus imediat,   l-am luat pe semnătură și a doua zi dimineață l-am adus în Turcia ,unde mi s-a confirmat rezultatul ! 

Lumea noastră s-a prăbușit din acel moment ! 

În nici 3 săptămâni de la primul simptom ,50 % din sânge este afectat ( nu aveam cum să mai plec cu el de aici ).

Tratamentul este unul foarte ,foarte puternic , 1 lună consecutiv de citostatice ,după 1 lună pauză , din nou un alt lot de citostatice pentru pregătirea de transplant !

Am urlat de durere ,nu există un om mai calm ,blând și iubitor ca el ! 

Vă mulțumim din tot sufletul pentru toată susținerea! ” a declat pentru INFO PLOIEȘTI CITY-(cu lacrimi în ochi),Luciana Păun, soția lui Adrian.

Cei care doresc să-l ajute pe Adrian, o pot face donând în conturiile:

Păun Luciana-Marina

RO24 RNCB 0082 0554 5616 0001

RNCBROBU

RO28BTRLRONCRT0250532402






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *