2.05.2011

EXCLUSIV 2011. INTERVIU CU MIHAELA MOISE ( vedeta tv )...De vorba cu MeMe despre cariera si pasiuni,




Tanara,mereu spontana si zambitoare ,”vigilenta si norocoasa”.Asa o putem descrie pe jurnalista de investigatii Mihaela Moise (Meme).
Cand spui Mihaela Moise ,imediat iti amintesti de o domnisoara bruneta,reporter la OTV.
Draguta,mereu zambitoare si modesta,fosta o.t.v-ista , este actualmente reporter de investigatii la emisiune “Acces direct” de la Antena 1.
La 25 de ani,(desi are studii in domeniu jurnalisticii) a desprins meseria de la cunoscutul jurnalist de investigatii Luis Lazarus (acesta fiindu-i si iubit).
Cel care a promovat-o in televiziune a fost Dan Diaconescu,care i-a insuflat meseria de moderator.
Multi dintre noi isi aduc aminte,ca de multe ori nu reuseam sa adormim noaptea,privind cu interes pana in zori,la emisiunile moderate de Mihaela Moise pe OTV.
Tanara si frumoasa jurnalista a fost de acord sa se destanuie cititorilor acestui blog,dand dovada de o naturalete si o modestie rar intalnite la un jurnalist de investigatii.
De la copilarie,pasiuni,bucurii,dezamagiri,povesti , pana la la meseria de jurnalist s.a.m.d,Mihaela Moise a raspuns la intrebariile mele.

InfoPloiestiCity : Cand si unde a adus-o barza pe Mihaela Moise?
M.M ” Bucuresti 1984 sep 19″
InfoPloiestiCity : Ce ne poti spune din copilarie?
M.M “Frumoasa copilarie doresc tuturor copiilor sa aiba parinti ca ai mei si frati(3 frati am mai mari)! Nu mi-a lipsit nimic, nici iubire, nici jucariile, nici educatie, nimic”
InfoPloiestiCity : 3 lucruri care te definesc……
M.M “Sinceritatea, vigilenta si norocul!”
InfoPloiestiCity : Multa lume te cunoaste de la OTV.(post care te-a lansat).Care este “traseul” tau jurnalistic?
M.M “Mama…. este cea care a dorit sa lucrez in televiziune, eu nu am vrut, dar ea a vorbit cu Dan Diaconescu si apoi acesta m-a chemat la un interviu! Asa am ajuns sa lucrez in OTV la stiri, apoi am fost cea mai buna in ceea ce faceam, pentru ca aveam un profesor bun, Luis Lazarus si am ramas sa lucrez numai pt emisunea pentru Dan Diaconescu in Direct “, dupa ce am facut tot ce era de facut acolo, inclusiv “sa il dau pe DD jos de pe scaun”, adica sa ii moderez emisiunea, am renuntat, pt ca nu imi place sa stagnez si dupa 3 luni de pauza am fost contactata de “Acces Direct” si acolo am ramas din octombrie si sper sa raman mult timp pt ca imi place mult echipa, emisiunea si trustul!”
InfoPloiestiCity : Cel mai penibil si (sau) cel mai frumos moment dintr-o emisiune…….
M.M “Cutremurul! M-a prins cutremurul in direct! M-am speriat rau dar pentru ca eram in direct incercam sa imi linistesc invitatii si echipa! Eu moderam emisiunea!”
InfoPloiestiCity :Esti una din jurnalistele care isi pastreaza zambetul pe buze indiferent de situatie.Cum reusesti?
M.M “Zambetul este tot ce avem! Am si eu problemele mele ca orice om, sau poate mai multe decat normal, dar atunci cand sunt in direct zambesc pt a le transmite telespectatorilor o energie pozitiva si cred ca reusesc asa imi castig publicul!”
InfoPloiestiCity :Care este programul tau zilnic?
M.M “Munca si sala . O data pe saptamana imi vizitez fratii, nepotii si parinti fara care nu pot trai!”
InfoPloiestiCity :Pasiunile Mihaelei Moise sunt………………….
M.M “Calatoriile, filmele si iubitul meu pentru care am facut o adevarata pasiune…….:)) :)) :)) :))”
InfoPloiestiCity :Actori preferati……………..
M.M ” Julia Roberts, Johny Deep si Angelina Jolie”

InfoPloiestiCity :3 lucruri care nu le suporti la un om……
M.M “Minciuna,ipocrizia si indiferenta fata de oamenii din jur!”

InfoPloiestiCity :Ai facut multe emisiuni in direct la OTV.Cum puteai rezista unui “maraton live ” de 6-7 ore?

M.M “Am rezistat si 24 de ore nu 7! Faceam materiale pe teren apoi direct ! Simplu imi place prea mult televiziunea, nu as putea face altceva!” 

InfoPloiestiCity :Naturaletea si zambetul sunt o parte din avantajele tale.
Ce defecte are Mihaela Moise?
M.M : ” Multeeeeeeeeeee! Spun lucrurilor pe nume asta este cel mai mare defect al meu, restul defectelor le vedeti si dumneavoastra!”
InfoPloiestiCity :Ce isi mai doreste Mihaela Moise ?

M.M : ” Copii, multi copii si sa ajut cat mai multa lume! Apoi im doresc multa liniste sufleteasca si cred ca asta o am si din munca mea!”

InfoPloiestiCity :Unde iti petreci concediile?
M.M. “Oriunde ! Nu conteaza atata timp cat sunt cu persoane dragi, pt ca atunci sunt linistita ! America, iubesc America! “
InfoPloiestiCity :Ce ne mai poti spune despre tine?
M.M “E greu sa vorbesc despre mine, defect profesional, in general vorbesc despre alte persoane, dar din respect pt cititorii blogului tau va voi spune lucruri nespuse ca de exemplu: fac parte dintr-o familie simpla, oameni care au muncit mult, oameni cu frica lui Dumnezeu ( cum spune romanul) !” 

InfoPloiestiCity :Muntele sau marea?Unde ai prefera sa locuiesti?


M.M ” Campia :)) “

InfoPloiestiCity :Politica,fotbal sau telenovele?Ce preferi?

M.M “Nici una nici alta ! Urasc politica, apreciez fotbalistii dar nu sunt microbista, iar telenovelele sunt invechite toate au acelasi subiect! “
Multumim Mihaelei Moise pentru timpul acordat ! 

INTERVIU ACORDAT PE 5 FEBRUARIE 2011 IN PREMIERA PENTRU UN SITE DIN PRAHOVA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *