1.08.2013

Best of interview ...EXCLUSIV !!! INTERVIU ( on-line) CU ZIZIK ( Alexandra Negulescu ) … “ Pasionata, vesela, independenta.”

Zizik (Alexandra Negulescu) s-a nascut pe 14 martie 1987la Ploiesti .
A inceput sa danseze de la 4 ani.
A studiat 21 de  ani dansul si  6 ani gimnastica(simultan).
A fost dansatoarea Andrei 7 ani , cu care inca colaboreaza alaturi de alti artisti precum Nico, Sylvie etc. Zizik este coregrafa trupelor  Happy Dance, Happy Dance Junior  si a Majoretelor de la CSU Asesoft Ploiesti.
Naturala ,modesta,sincera ,optimista si mereu zambitoare…
Zizik a devenit in cel mai scurt timp,un artist apreciat si cunoscut.
Desi este foarte ocupata, Alexandra Negulescu ( Zizik) nu a refuzat invitatia de a acorda un interviu EXCLUSIV pentru un site de stiri din Prahova.
Ce a urmat…
Un interviu plin de zambete si buna dispozitie,asa cum ii stra bine Alexandrei Negulescu ( Zizik).
INFOPLOIESTICITY : ALEXANDRA  NEGULESCU ( ZIZIK) IN 3 CUVINTE…
ZIZIK : “ Pasionata, vesela, independenta.”
INFOPLOIESTICITY :DE CE ZIZIK ?
ZIZIK : “ Am studiat foarte multi ani actoria cu d-na profesor Antoaneta Trifu, care a creat un personaj energic si foarte amuzant pe nume Zizik, pe care eu l-am interpretat; probabil colegii mei m-au asociat  cu personajul si asa mi-a ramas apelativul de atunci pana astazi…”
INFOPLOIESTICITY : COREGRAFA,DANSATOARE … CE ALTE APTITUDINI MAI AI?
ZIZIK : “ Actoria, dupa cum am mentionat mai sus, am studiat  foarte multi ani si ramane pasiunea mea pentru totdeauna…”
INFOPLOIESTICITY : CEL MAI FRUMOS/PENBIL MOMENT DIN CARIERA ?
ZIZIK : “  Sincer nu cred ca a existat vreun moment penibil , poate mai degraba amuzant…Majoritatea momentelor artistice din viata mea au fost frumoase, insa recunosc, a fost un moment in care m-am simtit extraordinar la Festivaul Callatis din Mangalia ,unde am dansat alaturi de Andra,  pentru care ne-am pregatit foarte mult timp si am dansat  cu  foarte multi dansatori dragi mie.M-am simtit foarte bine atunci…”
INFOPLOIESTICITY : CE PASIUNI MAI ARE ZIZIK?
ZIZIK : “ Actoria si calatoriile..”
INFOPLOIESTICITY : CEL MAI EMOTIONANT MOMENT DIN VIATA ?
ZIZIK “ Pe cel mai emotionant nu pot sa-l numesc,deoarece sunt foarte sensibila si am avut parte de foarte multe momente emotionante alaturi de familie , prieteni, colegi…”
INFOPLOIESTICITY : CE SUPERSTITII AI ?
ZIZIK : “ Hmmm…pai sa nu ma intorc din drum , sa nu imi “ taie” calea pisica neagra …”
INFOPLOIESTICITY : CAT TIMP DEDICI ZILNIC DANSULUI SI REPETITIILOR ?
ZIZIK : “ Depinde de perioada anului…cel mai intens dedic cam toata ziua si noaptea(concertelor si spectacolelor), iar cel mai putin..cam 3 ore pe zi.”
INFOPLOIESTICITY : CE FACE ZIZIK IN TIMPUL LIBER?
ZIZIK : “ Petrec timpul alaturi de familie si prieteni, clar!”
INFOPLOIESTICITY : DACA MAINE AR FI SFARSITUL LUMII CE AI FACE ?
ZIZIK : “ As dansa in continuare si as spune celor dragi cat de mult ii iubesc si ii apreciez!”
INFOPLOIESTICITY : CEL MAI EXOTIC LOC UNDE AI VREA SA DANSEZI ?
ZIZIK : “ Exotic?hmmm..pai cred ca Hawai..sa studiez dansul hawaian !”
INFOPLOIESTICITY : ESTI DANSATOAREA ANDREI DIN CLIPUL “TELEPHONE”. DE CATE ORI VORBESTI LA TELEFON PE ZI ?
ZIZIK : “ Foarte mult, poate mult prea mult,dar cu un scop bun J
INFOPLOIESTICITY : CE DETESTI CEL MAI MULT LA OAMENI ?
ZIZIK : “ Sa detest e un cuvant greu, cred ca ce nu imi place e neseriozitatea si nepasarea.”
INFOPLOIESTICITY : CARE A FOST  CEA MAI FUNNY EXPERIENTA DIN VIATA TA ?
ZIZIK : “ Au fost mai multe amuzante ,dar in special momentele cand eu si colegele mele de la Andra am picat pe scena sau de pe scena la vreun concert..ne-am redresat rapid, insa momentele  respective ne-au amuzat copios…”
INFOPLOIESTICITY : CEA MAI IMPORTANTA PERSOANA DIN VIATA TA ESTE…
ZIZIK : “ Pana anul trecut,cea mai importanta era bunica mea ,insa a decedat,dar va fi mereu in sufletul meu, iar acum familia mea e cea mai importanta pentru mine!”
INFOPLOIESTICITY : CU CE ARTIST ROMAN/INTERNATIONAL AI VREA SA COLABOREZI ?
ZIZIK : “ Nu am un artist anume,pana acum am colaborat cu  artisti deosebiti si talentati, asa ca as vrea cu siguranta sa continui sa lucrez cu oameni de la care am de invatat si cu care pot sa evoluez…”
INFOPLOIESTICITY : Ultimul film vazut,ultima carte citita…
ZIZIK : “ The Impossible  –  “Drumul catre tine insuti”-M.Scott Peck”
INFOPLOIESTICITY : DETII  UN SECRET AL NATURALETII SI AL ZAMBETULUI TAU ?
ZIZIK : “ Haha,multumesc , dar nu cred ca este un secret …Cel mai important e sa gandesti si  sa fii pozitiv , iar cei de langa tine vor simti  aceasta energie !”
INFOPLOIESTICITY : CE-SI DORESTE ZIZIK IN ANUL 2013 ?
ZIZIK : “ Multa iubire ,sanatate si oportunitati!”
INFOPLOIESTICITY : UN MESAJ PENTRU PRIETENII,FANII ,CITITORII NOSTRII SI PRAHOVENI .
ZIZIK : “ Iubiti-va mult!!! “
N.R. PE ZIZIK O PUTETI GASI AICI :

Posted on  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *