1.15.2013

DJ STONE,tanarul dj-ei ,care vrea sa " rupa" topurile muzicale din Romania. Interviu cu Madalin Petroiu ( Dj Stone )




Mădălin Petroiu ( Dj Stone ) are 21 de ani şi este din Ploieşti.
Pasiunea lui cea mai mare este muzica şi de aceea îşi doreşte să facă carieră în acest domeniu.
„ Totul a început de când eram mai mic şi mergeam prin diferite cluburi. Teoria de mixat , este relativ uşoară , însă practica a fost partea cea mai grea.
Am ascultat foarte multe mixuri făcute de prieteni DJ , şi eram uimit de modul în care se făcea trecerea de la o melodie la alta , fără să-ţi dai seama. Eu tot mă întrebam , oare cum e posibil să se combine aşa 2 melodii că şi cum ar fi una singură ?! Ideea e că am crescut şi mi-am propus “ să îmi prind şi eu urechiile ” prin acest domeniu. La început nu ştiam dacă voi avea succes sau nu . Niciodată NU am fost ajutat de nimeni, tocmai din cauza că sunt mai timid , şi nu îmi place să mi se zică , ”  că sunt încuiat la minte ” sau  ” că nu e de mine această meserie ” . Toate noţiunile de mix , mi le-am format în Progame Digital şi anume ” Virtual Dj / Traktor ” . Jucându-mă puţin prin programe , mi-am dat seama ce e ăla BPM , LOOP , EFFECT s.a .m.d. “ declarat pentru InfoPloiestiCity , tanarul   DJ Stone .
Pe 11 Septembrie 2010 , a avut prima apariţie publică în Club ANA @ Comarnic , făcând Warm-up ptr Dj Miki Love .
Apoi au urmat alte evenimente,în aceelasi club din Comarnic , făcând Warm-Up şi ptr alţi artişti… Moving Elements , Dj LaOra , Trupa Impact .
Apoi,devenise el Special Guest .
DJ Stone a mai fost invitat şi-n alte cluburi ,de pe Valea Prahovei,printre care : Gossip  Azuga , Rozmarin  Predeal , etc.
Din februarie 2011 , mixează în Ploieşti , in diverse cluburi,avand la activ si multe aparitii la diverse emisiuni tv.
La propunerea noastră ( Mădălin Petroiu) DJ Stone,a acordat cu mult drag un interviu pentru InfoPloiestiCity.


INFOPLOIESTICITY : 3 cuvinte despre DJ Stone ( Mădălin Petroiu ).
DJ STONE :
“Păi în primul rând cred că optimist e cuvântul care mă caracterizează, nu ? Un al doilea cuvânt ar fi îndrăzneţ şi nu în ultimul rând cerebral.”
INFOPLOIESTICITY : De ce DJ Stone ?
DJ STONE :
“ Pseudonimul Dj Stone se corelează cu numele meu de familie . Petroiu – Piatră = Stone :)”
INFOPLOIESTICITY : Ce faci în timpul liber?
DJ STONE :
“ Ţinând cont că muzica este prioritatea mea , dorind să fac o carieră de succes , majoritatea timpului il dedic .”
INFOPLOIESTICITY : De curând ai apărut la Kanal D. Cum a fost ?
DJ STONE :
“Cred că a fost cea mai “ WOW “ experienţă (dacă ar fi să spunem aşa ). Pentru prima oară în viaţă m-am simţit cu adevărat artist. E o senzaţie unică în viaţă să stai în faţă camerelor şi să te vadă toată ţară .”
INFOPLOIESTICITY : Cel mai frumos/penibil moment din (scurta  ta) carieră ….
DJ STONE :
“Cel mai frumos moment din carieră mea a fost atunci când am pus bazele proiectului “ L-Stone “ şi cel mai penibil a fost atunci când s-a lansat pe ziarul Libertatea piesa  însoţită de videoclip şi vechea solistă din vechiul proiect “ Ge-Stone “ mi-a spus să nu îmi mai creez imagine pe spatele ei :)) !”
INFOPLOIESTICITY : Ce deteşti cel mai mult la oameni ?
DJ STONE :
 “ Două  mari aspecte . Minciuna şi neseriozitatea.”
INFOPLOIESTICITY : Cel mai bun d.j. din lume este…?
DJ STONE :
“Din punctul meu de vedere, cel mai bun Dj comercial este David Guetta. Dar cu toţii ştim de fapt cine este acest “David Guetta” :). Iar cel mai bun Dj necomercial pentru mine este Zabiela.”
INFOPLOIESTICITY : Cel mai exotic  loc unde ţi-ai dori să mixezi ?
DJ STONE :
“Clar, pe plajele din Ibiza sau de ce nu pe o croazieră în Caraibe !?”
INFOPLOIESTICITY : Cu ce artist român/internaţional ai realiza un featuring ?
DJ STONE :
“ O întrebare foarte grea, pentru că sunt foarte mulţi artişti destul de valoroşi , dar eu personal, nu aş face un feat-uring decât cu Raluka.”
INFOPLOIESTICITY : Ce ai face dacă mâine ar fi Sfârşitul Lumii?
DJ STONE :
“ În primul rând eu nu cred în prostiile astea. Nu am de unde să ştiu dacă azi , mâine sau poimâine vine Sfârşitul. Întrebarea ar fii alta : “ Dacă vine sfârşitul lumii în timp ce tu mixezi , ce ai face ? “ Cred că e mult mai Ok aşa :)). Şi la această întrebare aş avea un răspuns. Aş face o nebunie pe care nu am făcut-o şi nici nu o voi face NEVER. În acele momente voi pune muzica  iubita de marea majoritate a oamenilor şi anume “ MANELELE “ că să treacă în nefiinţă  fericiţi iubitorii acestui gen de muzică :)) .”
INFOPLOIESTICITY : Cea mai importantă persoană din viaţă ta este…?
DJ STONE :
“ Cu siguranţă sunt părinţii mei , pentru că aceştia m-au îndrumat şi m-au susţinut întotdeauna.”
INFOPLOIESTICITY : Ce alte pasiuni mai are DJ Stone?
DJ STONE :
“ Păi pe lângă muzică , îmi mai place să fotografiez.”
INFOPLOIESTICITY  :  Ce îţi propui anul acesta ?
DJ STONE :
“Anul acesta îmi propun să ajung cât mai sus în topurile muzicale alături de solistă mea Laura. Am pus bazele unui proiect şi trebuie să ne ţinem de treaba. Fără multă muncă , nu prea ai cum să reuşeşti .”
INFOPLOIESTICITY : Un mesaj pentru prieteni,fani,prahoveni şi cititorii noştrii …
DJ STONE :

“Vreau să urez un an cât mai bun tuturor , sănătate , pentru că după părerea mea aceasta  este cea mai importantă. Dacă eşti sănătos , le poţi face pe toate, dacă nu … să rămână alături de noi si să creadă în proiectul nostru .”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *