2.11.2013

EXCLUSIV INFOPLOIESTICITY…Interviu cu Adriana Tămirjan ( sora geamana a celebrei sportive si foste gimnaste Ana Maria Tarmijan) se destanuie cititoriilor nostrii

Dupa interviul cu Ana Maria Tamirjan ( medaliata olimpic la Beijing si fosta componenta a echipei nationale ,una dintre cele mai bune si cunoscute sportive din Prahova)

urmeaza un interviul cu sora sa geamana , Adriana Tamirjan…
Adriana Tămirjan este sora geamana a celebrei sportive si foste gimnaste Ana Maria Tarmijan.Desi nu este la fel de cunoscuta,ca sora sa si Adriana a practicat gimnastica de performanta…
Aceasta s-a născut pe 8 mai 1991, la Constanta. A inceput gimnastica ( n.r. impreuna cu sora sa Ana Maria Tamirjan ) la varsta de 4 ani, la Club Sportiv Petrolul Ploiesti, sub indrumarea Gabrielei Eftimie, a Doinei Olaru si a Gabrielei Rădulescu. La 12 ani, a devenit componenta a lotului national de junioare, la Onesti. In 2007, a fost selectionate in lotul national de senioare. Din aprilie 2008, din cauza unor probleme medicale la coloana vertebrală, Adriana a fost nevoită să renunte definitiv la practicarea acestui sport.
Modesta si zambitoare ca sora ei geamana, ( Ana Maria),Adriana a acordat un interviu pentru site-ul nostru.

INFOPLOIESTICITY: 3 cuvinte despre Adriana Tamirjan.

  Adriana Tămirjan: 
  “Visatoare, iubitoare, puternica. “

INFOPLOIESTICITY : De ce ai ales gimnastica? Este o mostenire de familie ?
  Adriana Tămirjan:
  ” Am ales acest sport, gimnastica, datorita familiei noastre care ne-a indrumat cu incredere spre acesta.”

INFOPLOIESTICITY : Desi ai avut o cariera scurta care este cel mai important premiu,trofeu,etc. din cariera ?

Adriana Tămirjan:
   ” Hmmm…N-as putea spune ca a fost o cariera scurta…Totusi am trait acest vis minunat timp de 13 ani…In cariera mea am avut numeroase premii, dar consider ca  “premiul” cel mai important a fost revenirea mea, atat psihica cat si morala, dupa parasirea lotului olimpic si implicit adaptarea cu “viata reala”.”

INFOPLOIESTICITY : Cel mai frumos/penibil moment de pana acum ?

Adriana Tămirjan
  ”  Cel mai frumos moment si primul care  mi-a aparut in minte, este petrecerea, data de catre familie in cinstea noastra, pentru implinirea frumoasei varste de 18 ani, iar cel mai penibil, da-mi voie sa nu dezvaluiesc asa momente …”

INFOPLOIESTICITY : Ce porecla ai avut in copilarie?

Adriana Tămirjan:
  ” Sincer, nu-mi amintesc sa fi avut vreo porecla.”

INFOPLOIESTICITY : Ce alte pasiuni mai are Adriana Tamirjan ?

Adriana Tămirjan : 
   :” O a doua pasiune de a mea, as putea spune, este muzica.”

INFOPLOIESTICITY : Zi-ne o patanie facuta cu Ana Maria cand erati mici…

Adriana Tămirjan : 
  ”  Hmm..Cand eram mititele, eram foarte nazdravane, nu stateam locului o clipa, si pentru ca eram doua surori am facut foarte multe prostioare, dar, sincer nu mi le mai amintesc.”

INFOPLOIESTICITY : Ce nu uiti niciodata sa-ti iei in geanta atunci cand pleci undeva ?

Adriana Tămirjan : 
  ”  Telefonul si glossul.” 

INFOPLOIESTICITY : Ce detesti cel mai mult la oameni ?

Adriana Tămirjan : 
   ” Mandria, un defect foarte des intalnit, la fel precum si orgoliul, invidia, ura, dusmania, indrazneala exagerata, lacomia, barfa, mania, grosolania, lingusirea.”

INFOPLOIESTICITY : Ce faci in timpul liber?

Adriana Tămirjan : 
    ” Imi petrec timpul alaturi de familie si ma relaxez prin diferite activitati.”

INFOPLOIESTICITY : Ce ai face intr-o lume paralela?

Adriana Tămirjan : 
    ” Cum am precizat si in randurile de mai sus, as studia muzica.”

INFOPLOIESTICITY : Cum a fost primul tau concurs?Ai avut emotii ?

Adriana Tămirjan : 
   ”  Desigur, chiar pot spune ca am simtit emotiile foarte intens, deoarece era pentru prima data cand participam la un concurs.”

INFOPLOIESTICITY: Ce preferi sa faci in timpul liber ?

Adriana Tămirjan : 
    ” Sa calatoresc, sa ascult muzica si sa ma relaxez alaturi de familie.”

INFOPLOIESTICITY :  Uneori gimnastica si fitness-ul (aerobicul) au exercitii commune. Cand ai fost ultima data intr-o sala de fitness ?

Adriana Tămirjan : 
  ” Recunosc, nu prea-mi petrec timpul mergand la sala de fitness, dar ultima data cand am intrat intr-o sala de fitness a fost in anul al -II – lea de facultate.”

INFOPLOIESTICITY: Ce vis ai avut in copilarie? S-a realizat ?

Adriana Tămirjan : 
  ”  Visul, atat al meu, cat si al surorii mele, era sa razbim si sa ajungem acolo sus unde, da-mi voie sa cred,  toti sportivii viseaza… Cu parere de rau si cu lacrimi in ochi, pot spune ca nu s-a indeplinit acest vis minunat… Dar tind sa cred ca asa a fost sa fie…Asa mi-a fost scris acolo undeva si asa a trebuit sa se intample.”

INFOPLOIESTICITY : Ce ai lua cu tine pe o insula pustie ?

Adriana Tămirjan : 

   ” Telefonul, familia si prietenii.”

INFOPLOIESTICITY : Un mesaj pentru prahoveni si cititorii nostrii…

Adriana Tămirjan : 
  ”  In viata mea, pot spune ca am trait, ca orice om de altfel, atat lucruri bune, dar si lucruri rele, am trait atat reusite, cat si esecuri…si…recunosc ca  poate,  cateodata  am uitat ca nu suntem singuri… In afara familiei si a tuturor celor dragi, mai avem pe cineva care nu trebuie uitat, avem acolo sus un Parinte Ceresc, care ne este alaturi si ne iubeste indiferent de cele intamplate . Eu ii multumesc, in primul rand pentru viata pe care am primit-o, Ii multumesc pentru familia pe care ne-a daruit-o, pentru prietenii nostrii, pentru TOT… Lui ii datorez tot ceea ce am astazi, pentru ceea ce sunt astazi si pentru tot ceea ce traiesc astazi.
 Va doresc , oameni buni, sa aveti parte de tot binele din lume, sa fiti sanatosi, iubiti si cu Domnul Dumnezeul Nostru in suflet.”

N.R. MULTUMIM ADRIANEI PENTRU TIMPUL ACORDAT !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *