6.11.2013

PREMIERA (pentru un site din Prahova ).ACTRITA OANA GABRIELA DRAGHICI A ACORDAT UN INTERVIU PENTRU INFOPLOIESTICITY ! ” In momentul de fata fac ceea ce imi place si ce imi doresc si sper ca acest lucru sa nu se schimbe niciodata.”





Tanara,draguta,mereu zambitoare.
Oana-Gabriela Draghici
s-a nascut la data de 8 noiembrie 1986( scorpion  ) in localitatea Slobozia, Ialomita.
In 2012 a terminat UNATC-ul, sectia actorie, la clasa profesorului Mircea Rusu, asistent Alexandru Jitea.
Aparitii :
Teatru Tabu-“ Sex therapy“-one woman show
Teatru Tabu-“ Doua partide de carti“- Gabriella
“ Moara cu noroc“, Slavici (Ana), proiect independent
Grupul Voua- “Stapanul ciolanului“, Angelica Colac
“Ultimatum“, proiect independent( Diana)
“ Cersetorii “, spectacol de poezii
scurt-metraje realizate in cadrul facultatii UNATC
scurt-metraj “ Disneyland“,prezentatoare tv.
Din martie 2013 este mebra a grupului umoristic Voua
- RECLAME: – Promovare statiune Eforie Nord
– Spot publicitar Stirile Protv
- Reclama Pro.tv.Master Chef
– Reclama B.C.R
– Reclama MedCare
- improvizatii Mall Baneasa timp de 7 weekenduri- tema Alice in Tara Minunilor( Regina de Cupa)
-“Avarul”, Moliere, proiect independent( rol-Elise)
-“Dancing at Lughnasa”, proiect licenta Brian Friel(rol Agnes)
In urma cu 4 ani ,Oana s-a hotarat sa dea la actorie .
„M-a fulgerat aceasta ” sageata imbibata”  in entuziasm amestecat cu putere si motivatie.
Se intampla pe vremea aceea sa lucrez  in doua locuri: la gradinita si la ProTv. Aveam doua joburi, terminasem prima facultate de Limbi Straine la Universitate si incepusem si masterul in Comunicare si Relatii Publice la SNSPA.
Directoarele de la gradinita  s-au hotarat intr-o zi de mai, sa mergem la teatrul de papusi, la Tandarica. Ne-am organizat, ne-am urcat in microbuz si …  asa am ajuns cu piticii la teatru.
A inceput piesa. ..
Parca eu o asteptam cu mai mult entuziasm ca piticii. Tot ce s-a “petrecut” acolo m-a fascinat. Eram innebunita. Aplauzele alea de la sfarsit,  m-au emotionat intr-un mod exagerat.
Parca as fi vrut sa fie ale mele. Mi-au dat si lacrimile chiar…
 Tin sa precizez ca eram pentru prima oara acolo. Dupa ziua aceea m-am dus la Comedie, la Galy Gay. Dupa asta au tot urmat spectacole de teatru la care eu participam cu entuziasm… ca spectator…
Parca as fi vrut si eu sa fac parte din spectacol.
Sa primesc si eu aplauzele alea „strapungatoare” pana la lacrimi. Vroiam sa fiu si eu in centrul atentiei, asa ca… ce m-am gandit?
Ca ar fi bine sa imbin utilul cu placutul !
Adica sa dau la teatrul de papusi. In mintea mea asta era: ca o sa am parte si de copii, si de teatru si de papusi…
I-am spus intr-o zi colegei mele de pe atunci de la gradinita  , Raluca, despre ce as vrea sa fac. Cand a auzit despre „nebunie mi-a zis ” ca taticul unei fetite de-ale noastre de la gradinita  este actor si poate vorbi cu el pentru a-mi da niste sfaturi sau chiar sa ma pregateasca. Mi-a dat numarul lui de telefon, l-am sunat si m-a pus sa-mi invat o poezie. A venit si ziua in care trebuia sa ma prezint in fata domnului actor Radu Solcanu. M-a intrebat de ce vreau sa dau aici si de ce asa de tarziu pentru ca eram in luna iunie si admiterea in august… I-am spus eu cate ceva, aveam si emotii, nu ma simteam nici prea bine, deci nu stiu cat de bine a inteles pe care punct din linia dreapta ma situez. Probabil in spatiu… Am invatat o poezie de-a lui Eminescu, bineinteles ca am tocit-o. Radu s-a speriat de mine si m-a intrebat daca nu vreau sa dau la anul pentru ca o sa-mi fie si greu sa pricep anume chestii, sa-mi pregatesc repertoriul si in plus de asta trebuia sa plece si pentru o saptamana sau doua in Turcia, in vacanta. In fine… mi-am dat seama ca omul vrea sa-mi spuna ca sunt „varza”  intr-un mod prietenesc si decent asa ca nu am insistat. Mi-a zis sa revin cu un telefon pe la sfarsitul lunii. Am revenit cu telefonul, ne-am reintalnit si m-a reintrebat daca mai vreau sa dau la teatru.?
Iar eu, foarte convinsa, i-am spus ca da ! … si ca nu mai am rabdare pana la anul.
Radu m-a sfatuit sa dau la „Actorie” si nu la „Papusi”. M-aconvins… De atunci a inceput lupta pentru UNATC.
Multe zile si nopti in cautarea repertoriului, ale descoperirilor. Pe zi ce trecea ma indragosteam tot mai mult de teatru, de texte…etc.
Incepeau sa faca parte din mine. Eram ca un fel de masinarie care nu putea functiona fara ele, adica fara combustibil.
Radu ma motiva, ma ajuta sa scap de inhibitii si treptat sa-mi recastig increderea in mine. Imi doream tot mai mult sa ajung acolo, sa fac parte din acea lume. Simteam ca nu ma pot face auzita decat acolo, decat prin textele acelea
… Am dat admiterea si am si intrat. Radu a avut mai multe emotii decat  mine la examen.
Vreau sa-i multumesc domnului Radu Solcanu pentru nervii tociti cu mine, pentru zilele lui libere pe care mi le-a oferit pe tava, pentru disponibilitate, suport… pentru tot ce a facut pentru mine. Un om extraordinar, plin de energie si iubire neconditionata pentru teatru, chiar si pentru elevii sai .
In prezent am ocazia de lucra cu regizori tineri ca : Radu Horghidan, Daniel Nitoi, Mihai Vantu si Daniel Ionescu de care ma bucur zilnic .
Iar distractia se afla in toi in familia grupului Voua, unde Adrian Fetecau este un „tatic” desavarsit.” A povestit pentru InfoPloiestiCity cu zambetul pe buze si emotii,Oana Gabriela Draghici…
Ce urmeaza… ?!?
Desi timpul nu-i prea permite,Oana a avut placerea sa acorde pentru prahoveni un interviu (EXCLUSIV ) site-ului InfoPloiestiCity…
Asadar…fara  emotii ,am „ descoperit-o” pe Oana Gabriela Draghici …
INFOPLOIESTICITY : OANA GABRIELA DRAGHICI IN 3 CUVINTE.
OANA GABRIELA DRAGHICI:
„ OANA GABRIELA DRAGHICI =)”
INFOPLOIESTICITY : CE AI SIMTIT PENTRU PRIMA OARA CAND AI FOST IN FATA UNUI PUBLIC?
OANA GABRIELA DRAGHICI:
„  Bucurie, responsabilitate, implinirea unui vis”
INFOPLOIESTICITY : CEL MAI FRUMOS/PENIBIL MOMENT DE PE SCENA… 
OANA GABRIELA DRAGHICI :
” Cel mai frumos moment-cand am primit aplauze la o scena deschisa, cel mai penibil- in momentul in care partenerul meu de scena, Jean Lemne avea de spus o replica ne bufnea rasul, noi avand un blocaj la acest moment inca din timpul repetitiilor. Va spun si replica- “Sinceritatea mea are de suferit din pricina meseriei pe care o fac”( replica din piesa de teatru Avarul, jucata pe scena teatrului Nottara, Bucuresti) „
INFOPLOIESTICITY : ULTIMUL FILM VAZUT,ULTIMA CARTE CITITA…
OANA GABRIELA DRAGHICI :
 „ Ultimul film- The Great Gatsby, ultima carte- Woody Allen in dialog cu Stig Bjorkman”
INFOPLOIESTICITY : CEL MAI BUN ACTOR DIN ROMANIA ESTE..? 
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„Mircea Rusu, care a fost si profesorul meu la UNATC.”
INFOPLOIESTICITY : CE PORECLA AI AVUT IN COPILARIE? 
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„ Oana banana =))”
INFOPLOIESTICITY : CE DETESTI CEL MAI MULT LA OAMENI?
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„  Minciuna( dar na… toata lumea minte insa… urasc asta)”
INFOPLOIESTICITY : CE FACE OANA GABRIELA DRAGHICI IN TIMPUL LIBER? 
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„ Sta in fata blocului cu prietenii ei din Pantelimon,isi plimba cateii prin parc, se uita la filme si vorbeste ore in sir cu mama ei la telefon .”
INFOPLOIESTICITY : CE AI FACE PE O INSULA PUSTIE?
OANA GABRIELA DRAGHICI :
“DAR DACA MAINE AR FII SFARSITUL LUMII ? pe o insula pustie???? as incerca sa gasesc o cale sa plec de acolo, asta pentru ca nu rezist fara oameni. Daca maine ar fi sfarsitul lumii? As petrece timpul cu familia mea pe care o vad foarte rar. Dar, nu cred in sfarsitul lumii.”
INFOPLOIESTICITY : De la visul din copilarie de a fi pe scena si momentul de fata… 
Ai vreun regret? Regrete???
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„ Nu… nu regret nimic =)
 Ai fi dorit sau crezi ca ar fi fost bine sa alegi altceva?”
INFOPLOIESTICITY : Ce piese joci, ce repertoriu e la moda in Romania?
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„ Teatru Tabu-“ Sex therapy“-one woman show
“ Moara cu noroc“, Slavici (Ana), proiect independent
Compania de teatru Voua- “Stapanul ciolanului“, Angelica Colac
“Ultimatum“, proiect independent( Diana)
“ Cersetorii “, spectacol de poezii,
“Avarul”, Moliere, proiect independent( rol-Elise)
-“Dancing at Lughnasa”, proiect licenta Brian Friel(rol Agnes)
Repertoriu la moda in Romania?- repertoriul teatrelor din Romania este atat de eterogen incat imi este greu sa identific o anumita tendinta/ un stil aparte.”
INFOPLOIESTICITY : Cat de greu e sa supravietuiesti ca actor ? 
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„E adevarat ca sunt vremuri tulburi in Romania… dar nu numai in profesia noastra. In majoritatea domeniilor este greu de supravietuit, dar cum speranta moare ultima… cred ca la un moment dat lucrurile se vor schimba in bine.”
INFOPLOIESTICITY : Ce actor din ” vechea generatie” este idolul tau ?
OANA GABRIELA DRAGHICI :
 „ Amza Pellea si Dem Radulescu.”
INFOPLOIESTICITY : Daca ar fi sa iti doresti un rol in momentul de fata care ar fi acela?
OANA GABRIELA DRAGHICI :
 „ Mephisto- Faust, Goethe.”
INFOPLOIESTICITY : Cel mai exotic loc din lume unde ai juca o piesa de teatru ?
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„Maldive”
INFOPLOIESTICITY : Care este cel mai mare vis pe care îl ai?
OANA GABRIELA DRAGHICI :
 Sa ii fiu partenera, intr-un film, lui Leonardo DiCaprio”
INFOPLOIESTICITY : Pune-ti o singura intrebare…
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„ Oare voi ajunge mare? =)”
INFOPLOIESTICITY : Care e cea mai importanta persoana din viata ta?
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„ Bunica mea de la Fetesti , pe care o iubesc din toata inima.”
INFOPLOIESTICITY : Un mesaj pentru:publicul tau,cititorii nostri si prahoveni.
OANA GABRIELA DRAGHICI :
„ Mergeti la teatru sa va mai rupeti de problemele cotidiene si sa puteti explora o alta lume.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *