12.26.2013

PREMIERA PENTRU UN SITE DIN PRAHOVA. Interviu cu Roxana Manea ( una dintre dansatoarele Andrei Maruta ) ROXANA MANEA “Am impresia ca dansez din totdeauna.”


Roxana Manea s-a nascut pe data de 15 iulie 1989,la Rm. Valcea .
A absolvit Liceul Teoretic “Tudor Vianu” Giurgiu si Universitatea Bucuresti .
De 7 ani este dansatoarea Andrei Maruta .
Draguta,sociabila si zambitoare,Roxana a avut deosebita placere de a acorda intr-o zi de sarbatoare si la 
sfarsit de an un INTERVIU EXCLUSIV PENTRU INFOPLOIESTICITY…
Ce a urmat ?!?
InfoPloiestiCity :Cand ai inceput sa dansezi si unde …?
ROXANA MANEA
“Am impresia ca dansez din totdeauna. De mica eram atrasa de petrecerile la care participau parintii mei si de fiecare data “ma dadeam in spectacol” in fata invitatilor.  Acum serios vorbind, primul contact cu scena a fost in timpul liceului , la balul bobocilor. “
InfoPloiestiCity : De cand colaborezi cu Andra si cum a inceput colaborarea voastra ?
ROXANA MANEA
“ Cum a inceput ? Hmm … A fost dragoste la prima vedere J … De fapt, am fost la un casting in urma cu aproape 7 ani . Doamne ce emotii am avut . ”
InfoPloiestiCity : Cand ai avut ultima oara emotii ?Dansul este o mostenire de familie?
ROXANA MANEA
“ Emotiile fac parte din viata mea si sunt mereu prezente, incat cred ca ar fi ceva in neregula cu mine daca nu ar exista. Dansul este o mostenire de familie sau cel putin se face vinovat de aparitia mea  … spun asta pentru ca parintii mei s-au cunoscut impartasind emotiile dansului popular.”
InfoPloiestiCity : Cel mai funny moment dintr-un concert…
ROXANA MANEA
“ Fiecare concert are momentul lui … fie ca ni se rup tocurile sau ne lovim una de alta pe scena, important e sa zambim … sau sa ne reglam oglinzile retrovizoare  :)).”
InfoPloiestiCity : Roxana Manea in 3 cuvinte…
ROXANA MANEA
“ Dans, dans, dans . “
InfoPloiestiCity : Ce detesti cel mai mult in viata ?
ROXANA MANEA
“ Detest oamenii care detesta oamenii.”
InfoPloiestiCity :Ce ai lua cu tine pe o insula pustie?
ROXANA MANEA
“ Pai sa vedem: familie, prieteni, carti, animale de companie, mancare, muzica, scena , flori, filme, dulciuri, haine, etc … si astfel insula nu mai este pustie :D “
InfoPloiestiCity : Ce face Roxana Manea in timpul liber ?
ROXANA MANEA
“  Citeste, danseaza si urmareste seriale “
InfoPloiestiCity : Ce inseamna pentru tine dansul ?
ROXANA MANEA
“ Pasiune, libertate, stil de viata “
InfoPloiestiCity :. Cum îţi proiectezi drumul atât în viitorul apropiat, cât și pe termen lung?
                   ROXANA MANEA
              “ Lumea dansului face parte din viata mea si sincer nu ma vad facand altceva… Nu poti sti niciodata ce iti rezerva viitorul, dar chiar daca o sa vand ziare in piata sau flori in intersectie, o sa o fac tot dansand :D”
InfoPloiestiCity : Ce alte pasiuni mai ai?
                      ROXANA MANEA       
     “ Cand nu dansez, citesc… cand nu citesc, ma uit la seriale… cand nu ma uit la seriale, dansez.. uneori mai si dorm :P “
InfoPloiestiCity : Cel mai exotic loc din lume in care ti-ai petrece vacanta?
                    ROXANA MANEA
     “ Nu locul conteaza, prietenii sa fie exotici. “
InfoPloiestiCity : Ce porecla ai avut in copilarie ?
                     ROXANA MANEA
     “ Se spune ca profesorii sunt cei mai intelepti. De asemenea se spune ca orice om greseste.. dar si profesorii sunt oameni :D .. Si astfel eroarea unui profesor mi-a adus porecla „Manca” pentru o scurta perioada de timp.”
InfoPloiestiCity : Ce vei face daca maine ar fi Sfarsitul lumii ?
                     ROXANA MANEA
                  “ M-as inconjura de oamenii pe care ii iubesc.”
InfoPloiestiCity : Ce faci de sarbatori ?
ROXANA MANEA
                      “ Petrec atat de mult timp la concerte incat am impresia ca am fugit de acasa… Astfel, tot ce imi doresc de sarbatori e sa fiu inconjurata de familie. “
InfoPloiestiCity  : Un mesaj pentru prahoveni si cititorii nostri.
                         ROXANA MANEA
                            “ Nu uitati niciodata sa iubiti, invatati sa fiti mai buni si apreciati lucrurile simple. Va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi si fie ca noul an sa va aduca linistea pe care o cautati! “

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *