1.28.2014

EXCLUSIV ( on-line ) .Interviu Iulia Jalba ( dansatoare Nico,majoreta CSU Asesoft Ploiesti,coregraf trupa de dans B&G Freedom ) … “If it makes you smile, do it more often” …

Tanara,draguta,mereu zambitoare si…majoreta. Iulia Jalba s-a nascut la data de 21  iunie 1993 la Ploiesti. Primul contact cu dansul la avut la avut  acum 7 ani. A dansat in trupele de dans : Ansamblul Prahova  si  Street Angels. In prezent , Iulia este dansatoarea Nicoletei Matei ( Nico ) si a trupelor Happy Dance si Happy Dance Street si majoreta CSU Asesoft Ploiesti. Mai mult…  este coregrafa trupelor de copii : B&G,Freedom,Kinders.
Cu trupa B&G Freedom a ajuns in finala ” Winmarkt Dance Contest -Ploiesti 2013
” InfoPloiestiCity : Iulia Jalbă în 3 cuvinte…
Iulia Jalbă : “ Dans, modă, nou “
InfoPloiestiCity : Dansul este o pasiune sau o moştenire de familie ?
Iulia Jalbă : “ Este şi o moştenire de familie dar şi o pasiune. Bunicul meu a fost dansator profesionist.”
InfoPloiestiCity : Ce deteşti cel mai mult la oameni ?
Iulia Jalbă : “ Răutatea care este din ce în ce mai întâlnită.”InfoPloiestiCity : Unde te vezi peste 30 de ani ?
Iulia Jalbă : “ Probabil făcând unul din lucrurile care îmi plac : dans, actorie, moda, televiziune. Vom vedea ! Şi eu sunt curioasă : D. “
InfoPloiestiCity : Când ai avut prima oară emoţii ?
Iulia Jalbă : “ Emoţiile apar mereu. Doar că acum, pe scenă nu mai sunt atât de mari ca la început.”
InfoPloiestiCity : Ce face Iulia Jalbă în timpul liber ?
Iulia Jalbă : “ Hmmm.. păi depinde… dansez, mă uit la filme, merg la shopping,   fac poze “
InfoPloiestiCity : Când ai dansat prima oară şi unde ?
Iulia Jalbă : “ Prima şi prima oară am dansat la Şcoală Generală în Tomşani, în clasa a VII-a. Atunci am avut prima mea trupă, “ Chiquitas “. Eram 4 fete care cântăm şi ne făceam coregrafiie, iar când era câte un eveniment la şcoală noi dădeam concert (hahhaa). Sunt probabil cele mai frumoase amintiri din generală.”
InfoPloiestiCity : Happy Dance, Happy Dance Street, dansatoare Nico, B&G Fredoom, Majorete Asesoft… Mai rezişti ?
Iulia Jalbă : “ Daaaaa, normal. Mereu mi – a plăcut tot ce înseamnă nou şi deaceea pentru mine niciodată nu e de ajuns ceea ce fac. “
InfoPloiestiCity : Cum te menti în formă ?
Iulia Jalbă : “ Prin dans, iar după sesiune voi merge şi la sală “InfoPloiestiCity : Ce ai schimba la tine ?
Iulia Jalbă : “ Probabil faptul că mă port frumos cu persoane care nu merită şi nu le răspund aşa cum merită ! Dar de asta are altcineva grijă. “
InfoPloiestiCity : Ce ai lua cu tine pe o insulă pustie ?
Iulia Jalbă : “ Liniştea ! “
InfoPloiestiCity : Cum ai devenit majoretă ?
Iulia Jalbă : “ Am fost la casting, am dansat pe melodia “D Banj-Oliver Twist” care s-a întrerupt de 2 ori J))))), fapt care nu a fost prea plăcut pentru mine, pentru că şi aşa aveam emoţii foarte mari, dar a fost bine, am fost aleasă de către Zizik <3 “ (N.r. Zizik – Alexandra Negulescu este coregrafă Majoretelor CSU Asesoft Ploieşti).
InfoPloiestiCity : Ultima carte citită, ultimul film văzut…
Iulia Jalbă : “ Carte : Cine eşti când nu te vede nimeni Film : Knoked up. “
InfoPloiestiCity : Cel mai exotic loc din lume unde ai dansa ?
Iulia Jalbă :  “ Nu chiar exotic ,  dar îmi doresc foarte mult să ajung în America !! Şi să rămân acolo. “
InfoPloiestiCity : Ai practica un sport extrem ? Care ?
Iulia Jalbă : “ Nu chiar : D “
InfoPloiestiCity : Acorda-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10…
Iulia Jalbă : “ Prefer să facă asta ceilalţi :)”
InfoPloiestiCity : Ce visai să devi când ai fost mică ?
Iulia Jalbă : “ Cântăreaţă : D . Dădeam deseori concerte în casă şi pe stradă :)))
InfoPloiestiCity : Vacanţă preferată…
Iulia Jalbă : “ Mare, soare, cald, telefon închis, departe, persoana iubită.. cam aşa ceva”
InfoPloiestiCity : Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri. Iulia Jalbă : “If it makes you smile, do it more often”. Încărcaţi-vă cu energie pozitivă, ţineţi lângă voi persoanele care va iubesc şi zâmbiţi chiar dacă uneori e greu. Vă pup cu drag şi vă îmbrăţişez !”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *