6.12.2014

Super interviu cu sexy-jurnalista Ioana Popescu. Un interviu picant despre viata vedetei,acordat unui singur site din Prahova


Sa vorbesti cu Ioana Popescu este o adevarata placere.Charismatica,mereu zambitoare,modesta sexy-jurnalista este pregatita mereu sa dea interviuri.
Pe Ioana am mai “provocat-o ” la un interviu,de data aceasta un pic altfel si plin de  “picanterii”din viata sa.
Ce a urmat….?
InfoPloiestiCity :
Salutare Ioana. De ceva timp nu ai mai aparut foarte mult in show-biz. Stim ca ai emisiunea ta la GIGA TV. Ce altceva mai faci?
Ioana Popescu “
Daca in trecut aveam doar doua reviste de condus si cateva aparitii TV pe saptamana, daca in trecut stateam cu mama, daca in trecut aveam foste prietene care imi dadeau sfaturi fie bune, fie proaste…… de cativa ani viata mea s-a schimbat radical. M-am concentrat pe imbunatatirea calitatilor mele… Drept pentru care am inceput sa invat sa cant mult mai bine, si astfel am primit oferte de a face MC, am reinceput sa pictez – si am lansat pe 30 mai o expozitie de desene si de pictura la Slatina cu 24 dintre lucrarile mele, multumesc pe aceasta cale lui Gogu Neagoe…
Mi-am facut ordine in cele 3 calculatoare si in minte si am reusit sa extrag cele mai bune nuvele din cele peste 100 pe care le-am scris dupa publicarea primului meu roman Fetele lui Jimmy, si in curand va voi invita la lansarea unui volum de nuvele. Evenimentul de lansare sper sa se intample in aceasta vara.””
InfoPloiestiCity :
Iubesti sau nu si pe cine?
Ioana Popescu : 
“Cred ca daca nu as iubi o persoana nu m-as certa 50% din familie ca sa stau acel om… Si nu as sta cu acea persoana de peste 4 ani, desi acea persoana a trebuit mai intai sa se rupa de o fosta relatie ca sa fie cu mine. Nu as fi plecat de acasa si investit o parte mare din banii mei pusi in banci pentru a face o casa cu acea persoana. Pe scurt, am incercat sa vad cum este sa fiu ca si maritata. Pot oricand sa fac si acest pas, hartiile sunt cel mai simplu lucru. Problema este ca imi este frica de hartii. Si bunica si mama dupa ce au oficializat legaturile … s-au despartit, mai curand ori mai tarziu. Poate sunt superstitioasa… sau poate stie Dumnezeu mai bine ce imi trebuie. Se spune ca daca un lucru s-a intamplat, asa a vrut Dumnezeu. Asa ca eu consider ca Dumnezeu a vrut sa ma rupa de un trecut in care flirtam cu multi barbati frumosi si celebri ca sa ma faca sa vad cum este viata unei casnice, pe care in trecut o dispretuiam… O, e greu sa fiu fata unui singur barbat!
Dar nu sunt orice casnica. Sunt o casnica ce citeste 1-2-3 carti pe zi, dar face mancare, are si blog cu mancaruri, scrie din cand in cand la Libertatea, scrie pentru noul volum, merge in excursii si are si emisiunea ei… Deh…Eu sunt o casnica mai ciudata! Ah, si sa nu uit, mai si canta si face MC.
InfoPloiestiCity :
Care este treaba cu muzica? Multi comentaza surprinsi ca tu stii foarte bine sa canti. Si esti si unul dintre cei mai exotici MC de karaoke. Spune-ne ceva despre asta.
 Ioana Popescu : 
” Muzica mi-a placut mereu dar recunosc ca a fost o activitate printre picaturi. Sunt o fire autodidacta. Sau fur meserie de la artistii mei prieteni. Tot ei, unii dintre ei, mi-au spus ca am o voce mai speciala. Am reusit cat de cat sa o imbunatatesc. Recent, un mare artist, cu care am si cantat la o petrecere, mi-a spus ca sa las presa pentru muzica… Eu am ras. Niciodata nu pot sa las muzica pentru presa sau invers. Le iubesc pe amandoua la fel. Ca si pe alte multe activitati de-ale mele… Pana voi muri, voi scrie, voi face fotografii, voi desena, voi canta si voi bea tequila ! “

InfoPloiestiCity :
Deci pe scurt, ramai in muzica, sau nu?
Ioana Popescu : 
Sigur. NU veti scapa de mine. Si cand voi fi eu pregatita voi participa si la Eurovision. Din pacate eu nu am barba, dar o sa imi atasez un penis din plastic, poate asa trece mai departe si Romania! Joke! (glumesc!) 
InfoPloiestiCity :
Cu cine vei face piese anul acesta. Sau cine ti-a propus?
 Ioana Popescu : 
Trebuie sa merg la studiouri la cel putin 3 artisti, printre care, Alex Rubio (fostul coleg al lui Pepe de la Latin expres n.r.), un geniu dupa parerea mea in muzica latino… Apoi as vrea sa fac o piesa cu dragul si simpaticul meu coleg de la Ioana Night Show de la GIGA TV, Keki – Florin Chechisan. Nu in ultimul rand mi-a propus sa fac o piesa cu el un lautar bun, George Ciotoi. Si o piesa noua stil pop mi-a fost trimisa si de un alt artist, Pedro, un monstru sacru al rock-ului – supranumit Tandarica 2. Ar fi 4 stiluri complet diferite, si imi este teama ca nu ma regasesc in niciunul… De asta tot aman de la inceputul anului sa ma duc la studio. Sau poate imi este frica ca in sfarsit voi scoate un hit… J Nu stiu. Sau poate… poate moartea bunicii mele si calvarul pe care l-a suferit timp de 3 luni la spital… astea m-au facut sa mi se para muzica un rasfat, o chestie neimportanta…
InfoPloiestiCity :
Dumnezeu sa o ierte pe bunica ta… Dar tu trebuie sa fii tare! Asta ar fi vrut si ea! Sa trecem la lucruri mai frumoase…Cum te relaxezi?
 Ioana Popescu : 

CITESC ENORM IN ULTIMA VREME. CITESC SI RECITESC. UITE ACUM AM DESCHISE ASA PRIN CASA:FRANCMASONERIA – SECRETELE FRATIEIPORECLA  - DE JHUMPA LAHIRI, APOI TOCMAI AM TERMINAT DE COELHIO – INVINGATORUL RAMANE INTOTDEAUNA SIGUR, SI AM RECITIT POSTA DECHARLES BUKOWSKI

InfoPloiestiCity :
Gata cu lectura! Cititorii vor si chestii picante. Ce nebunii mai faci?
 Ioana Popescu : 
Numai prostii. Dar imi este teama ca o sa puneti titlu din acest raspuns J J
Pai am caftit pisica mamei mele pentru ca mi-a spart doua statuete mici puse pe dulap, una din ele, culmea, reprezentand o pisica, m-am certat cu mama pe teme culturale si am zis ca plec din tara la tata, aaa, azi era cat pe ce sa imi iau o pereche de papagali – asta imi mai lipsea! – in drum spre casa, si vreau sa imi fac iar niste operatii estetice si niste tatuaje noi….
 InfoPloiestiCity :
Hooo! Stai! :) 
Zi-ne despre operatiile estetice! Astea si cu tatuajele sunt totusi pe viata, fatza de papagalii si fatza de bataia pisicii…
 Ioana Popescu 
Pai sunt una dintre persoanele din show-biz care reprezint imaginea Clinicii Estet Laser al dl dr Baker Abu Baker. Domnul doctor o sa imi faca o rinoplasie cu aparate aduse din SUA. Imi fac o corectura la nas pentru ca am deviatie de sept dar daca tot ma taie, am spus ca imi va face si nasul ca al Angelinei Jolie.
 ( N.R. Ioana sa treci pe la casierie pentru ca ai facut reclama unei clinici medicale :))))) 
InfoPloiestiCity 
Atunci draga noua Angelina, unde ai fost in vacanta ultimele dati si unde vrei sa te mai duci?
 Ioana Popescu : 
Da. Vacantele sunt ” nebunia mea “. Fara ele nu as functiona la capacitatea maxima. Anul acesta am fost la Praga pentru scurt timp, apoi in Franta, la Paris, cu mai 2 prieteni, am stat la celebrul stilist Constantin Partocica, apoi zilele trecute m-am intors din Bulgaria cu firma Alis Holidays din Cluj, unde am facut si o transmisiune si pentru un alt post TV unde voi colabora, Travel Mix.
 InfoPloiestiCity 
Nu ne-ai spus unde vrei sa te mai “” destrabalezi” in lunile viitoare!
Ioana Popescu : 
Imi doresc mult sa vad anul acesta si Belgia si Anglia, daca nu amandoua. Dar nu ma voi destrabala. Voi scrie si ma voi relaxa.  
InfoPloiestiCity :
Ce vedete de la noi te enerveaza?
 Ioana Popescu : 
Ma enerveaza mult familia Clejanilor, care joaca teatru la TV dar  joaca foarte fals si ma irita cand isi bat joc cu prostiile de asa zise certuri in familie in fatza romanilor care chiar nu au ce pune pe masa. Ma irita Pamela – Simona Trasca – pentru ca nu are 2, ci 10 fetze. Nu imi place deloc cum face la emisiune Rocsana Marcu, am senzatia dimineata cand ma uit din intampare ca a inghitit un litru de ulei, asa de gretoasa este. Vrei sa mai spun?!
InfoPloiestiCity : 
Ce vedete iti plac?
Ioana Popescu : 
Multe! Nu le numesc vedete, le numesc oameni. Am o lista enorma, asa cum ar fi si lista de mai sus… Imi este jena sa spun doar cateva nume asa ca prefer sa spun ca toate vedetele din lista mea de Facebook sunt prietenii mei.
 InfoPloiestiCity : 
Topul cu fotbaistii a fost un fals…?
 Ioana Popescu : 
O prostie falsa… Impusa de sefii de atunci. O declar nula.
 MULTUMIM IOANA PENTRU TIMPUL ACORDAT SI TE ASTEPTAM CU NOUTATI.
TE PUPAM IN NUMELE FANILOR SI PRIETENILOR TAI DIN PRAHOVA SI CITITORILOR NOSTRI. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *