9.30.2014

Bine ati venit pe noul InfoPloiestiCity

InfoPloiestiCity se doreşte a fi un blog (site) social – media.
Nu urmărim can-can-urile şi bârfele.
Ne autofinanţăm, nu suntem controlaţi politic sau social.
Suntem independenţi 100 %.
Ne-am înfiinţat în iarnă anului 2010 din simplu motiv pentru a susţine şi promovata comunitatea prahoveană, mai ales TINERELE TALENTE DIN JUDEŢ.
Cu timpul… am câştigat încrederea cititorilor prin echidistanţă şi politica editorială.
Am fost alături de un candidat politic la funcţia de Primar al municipiului Ploieşti din mai multe motive, pe care nu le vom spune aici.
Timp de aproape 4 ani am colaborat la diverse evenimente printre care ” Gala Premilor Karaoke 2012 “, Campania ” Hai afară by Corina Ungureanu “, majoritatea evenimentelor de karaoke din Ploieşti cu: DJ kabal, Liviu Bărbulescu, şamd…
Suntem PRIMUL ŞI SINGURUL SITE DIN ROMÂNIA CARE SUSŢINEM ŞI PROMOVĂM: MAJORETELE CSU ASESOFT PLOIEŞTI, TRUPELE B&G FREEDOM, ACADEMIC STYLE, STEPS… ŞAMD.
PRIMUL ŞI SINGURUL SITE CARE SUSŢINE MAJORITATEA ARTIŞTILOR TINERI DIN PRAHOVA ŞI EVENIMENTELE LA CARE ACEŞTIA PARTICIPĂ.
Susţinem performanţa sportivilor prahoveni.
Toate acestea ne-au adus colaborări cu branduri şi societăţi renumite în Prahova: Maya Fashion, Unique Models, Fitness Nico, Berliner Haus, Ploieşti Shopping City, Winmarkt Grand Center.
Colaborări cu presa locală: stiriactuale.rosportonlineph.ro, emisiunea “Generaţia lui John “- Prahova Tv, emisiunea ” Altfel “-Antena 1 Ploieşti.
Colaborare unică pentru judeţul Prahova cu sexy -jurnalista Ioana Popescu.
Peste 50 de interviuri (on-line)…
Am fost primul şi singurul site din Prahova care am susţinut-o pe Corina Ungureanu în campania electorală privind Alegerile pentru Parlamentul European 2014.
Singurul site din Prahova prezent doi ani la rând la Convenţia Internaţională de Fitness – Bucureşti (2013,2014).
Am fost parteneri media alături de stiriactuale.ro la Manifest Life 2013 respectiv 2014 (câmpina).
Colaboratori la: Winmarkt Dance Contest – Ploieşti (2013 şi 2014) respectiv Winmarkt Voice Over (2013).
InfoPloiestiCity a devenit în ultimii doi ani prietenul de bază al multor instructori de fitness şi aerobic: Kinga Sebestyen (Kangoo Jumps România), Oxana Mosescu, Bianca Marcarov, Dana Boros, Cristina Androne, Ilinca Tarbujaru, Dosa Ildiko, şamd…
Zeci de campanii umanitare în care ne-am implicat, zeci de evenimente la care am participat..
Plus multe altele…
PENTRU TOATE ACESTEA VĂ MULŢUMIM VOUĂ PRAHOVENILOR, CEI CARE NE CITIŢI ZI DE ZI, CHIAR DACĂ SUNTEŢI PUŢINI, SUNTEŢI ALĂTURI DE UN PROIECT (on-line) CARE S-A NĂSCUT PENTRU PRAHOVENI ŞI NU V-A “MURI ” NICIODATĂ.
INDIFERENT DE BÂRFE, CAN -CAN-uri, INVIDII, ŞAMD.
“Sunt succese care te înjosesc şi înfrângeri care te înalţă.” – Nicolae Iorga
VĂ MULŢUMIM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *