9.09.2014

Liubliana Nedelcu ,impresara momentului in fotbalul romanesc a acordat in PREMIERA PENTRU UN SITE PRAHOVEAN ,un SUPER INTERVIU (on-line ) .Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii voştri. Să rămână mereu la fel de minunaţi aşa cum îi văd eu pe toţi cei care vin la meciurile Petrolului!




Impresara momentului în fotbalul românesc, Liubliana Nedelcu este o persoană modestă, drăguţă şi serioasă, (modestia sa fiind un lucru formidabil şi unic în peisajul fotbalului balcanic). 
Fană a echipelor Petrolul Ploieşti şi Rapid Bucureşti.
“Nu uit niciodată de unde am plecat şi nu este zi în care să nu-i mulţumesc Lui Dumnezeu pentru ceea ce sunt astăzi ” a spus pentru InfoPloiestiCity, carismatica impresara.
Între 1999-2003 a urmat Facultatea de Drept şi ASE-Management.
” În 2003 am decis să încerc să lucrez în avocatură deşi nu aveam pe nimeni în familie şi pentru că nu aveam o situaţie financiară foarte bună şi este greu în avocatură la început) apoi am aflat că era un concurs pentru un post de ofiţer de relaţii internaţionale la Inspectoratul General al Jandarmeriei am luat concursul şi am ocupat postul, iar din 2008 (când lucrăm la IGJR), cei de la FC Rapid Bucureşti mi-au propus să merg că ofiţer de presă la ei şi am acceptat, aşa a început carieră mea în fotbal.
În 2010 am ajuns Director de Comunicare şi Marketing la Astra Giurgiu (fostă Ploieşti), iar în 2011 Director General la FC Braşov!
După perioada FC Braşov am realizat că vroiam mai mult şi am început să lucrez cu fotbaliştii, devenind impresar ” a completat cu zâmbetul pe buze (aşa cum îi stă bine) Liublianei.
De aproape şase ani în Liga I, Liubliana încearcă să să ajute fotbaliştii să-şi primească salariile restante de la cluburile intrate în insolvenţă.
Liubliana impresariaza câţiva jucători tineri din liga 1, fiind fără îndoială (şi) datorită carismei, seriozităţii şi modestiei sale, un impresar de viitor al fotbalului românesc.
Printre jucătorii impresariati de simpatică Liubliana Nedelcu se numără:
Balaur, Sălăgeanu, Velayos, Henrique, Brunmo Martins, Marius Constantin -ASA Târgu Mureş
Viveiros, Bahia – U Cluj
Mitic, Caparco – CSMS Iaşi.
Madson – CSU Craiova.
Andrei Peteleu – Petrolul Ploieşti.
Daniel Unguru – Dinamo Bucureşti.
La aceştia îi mai putem adăuga pe Ilijoski, Temwanjera plus mulţi tineri din Liga a II-a.
Deşi în plin campionat atât în liga 1 cât şi în liga a 2 a, între meciuri, întâlniri, negocieri şi vacanţă… Lubliana a avut deosebită plăcere să acorde pentru site-ul nostru un SUPER INTERVIU, UN INTERVIU UNIC, CU UNICĂ ŞI CARISMATICĂ… LUBLIANA NEDELCU.
INFOPLOIESTICITY: Liubliana Nedelcu în 3 cuvinte…
LIUBLIANA NEDELCU:
” fotbal, ambiţie, pasiune. “
INFOPLOIESTICITY: Ce ai vrut să devi când ai fost mică?
LIUBLIANA NEDELCU:
” Medic . M-am şi pregătit pentru Facultatea de medicină, iar în clasa a XII a spre sfârşit am început pregătirea pt Facultatea de Drept “
INFOPLOIESTICITY: Cel mai funny moment de până acum?
LIUBLIANA NEDELCU:
” Cel mai funny moment de până acum? Totul la mine are legătură cu fotbalul! În camera mea, de la puşculiţă până la cercei toate au forma unei mingii de fotbal aşa ca şi cel mai funny moment are legătură tot cu fotbalul: lucram la Braşov şi eu intram în vestiar după fiecare meci să îmi felicit sau cert jucătorii, am avut meci la Piatra Neamţ şi eram atât de nervoasă după acel meci încât în loc să intru în vestiarul a lor mei, am intrat la ceilalţi ,  îţi dai seama că cei de Piatra Neamţ s-au speriat când m-au văzut “
INFOPLOIESTICITY: De ce fotbal?
LIUBLIANA NEDELCU:
” De ce fotbal? Pentru că sunt convinsă că am fost născută pentru fotbal! Pentru mine fotbalul este mai mult decât o pasiune şi până acum tot fotbalul mi-a adus cele mai mari satisfacţii! “
INFOPLOIESTICITY: Ce detestă Liubliana Nedelcu la oameni?
LIUBLIANA NEDELCU:
” Ipocrizia şi aerele “de vedetă”.
INFOPLOIESTICITY: Ce ai face într-o lume paralelă?
LIUBLIANA NEDELCU:
” Dacă nu ar fi inventat fotbalul, l-aş inventa eu “
INFOPLOIESTICITY: Ce sport extrem ai practica?
LIUBLIANA NEDELCU:
” Bungee Jumping “
INFOPLOIESTICITY: Ce face impresa momentului în timpul liber?
LIUBLIANA NEDELCU:
” Citesc foarte mult şi mă uit la meciuri de fotbal. “
INFOPLOIESTICITY: Cel mai bun fotbalist român?
LIUBLIANA NEDELCU:
” Hagi dacă vorbim de trecut! Prezent: Adi Mutu! Are un talent fantastic “
INFOPLOIESTICITY: Ce ai lua cu tine pe o insulă pustie?
LIUBLIANA NEDELCU:
” Foarte multe cărţi. “
INFOPLOIESTICITY: Ce ai face dacă mâine ar fi Sfârşitul Lumii?
LIUBLIANA NEDELCU:
” Aş petrece întreaga zi alături de bărbatul pe care-l iubesc. “
INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită/ultimul film văzut…
LIUBLIANA NEDELCU:
” De amor, de amar, de inimă albastra-Ileana Vulpescu film: Sex Tape. “
INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10…
LIUBLIANA NEDELCU:
” încerc să fiu mereu de nota 10.”
INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri.
LIUBLIANA NEDELCU:
” Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii voştri. Să rămână mereu la fel de minunaţi aşa cum îi văd eu pe toţi cei care vin la meciurile Petrolului! Să le dea Dumnezeu multă sănătate şi multe oportunităţi în viaţă, iar ei să sties a profite de ele! Le mulţumesc pt toată susţinerea pe care o simt din partea lor prin mesajele pe care le primesc! “

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *